×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

درد ایمپلنت چند روزه ؟ آیا ایمپلنت دندان درد دارد ؟ برای کاهش درد ایمپلنت دندان چکار کنیم ؟

اینها سوالاتی است که افرادی که نیازمند کاشت ایمپلنت دندان هستند و دندان از درست رفته دارند می پرسند و معمولا ترس از ایمپلنت دندان و درد آن دارند.

در این مقاله می خواهیم به این موضوع بپردازیم که آیا ایمپلنت دندان درد دارد و برای کاهش درد ایمپلنت چکار کنیم و همچنین اگر از ایمپلنت دندان می ترسید روشی جدید و بدون درد را به شما معرفی کنیم.

کاشت ایمپلنت بدون درد با تکنولوژی جدید در مجموعه کلینیک تخصصی دندانپزشکی آیریک امکان پذیر می باشد.

تکنولوزی جدید و استفاده از روش های جدید این امکان را می دهد که کاشت ایمپلنت دندان بدون درد و با کمترین اسیب به لثه و استخوان انجام شود و بیماران دوران بهبودی سریع تری را تجربه می کنند.

word image 200604 1 - ایمپلنت دندان بدون درد - ایمپلنت دندان

کاشت ایمپلنت دندان بدون درد (پانچ)

در روش کاشت متداول ایمپلنت دندان لثه کنار زده می شود و ایمپلنت دندان داخل استخوان قرار می گیرد اما در روش کاشت ایمپلنت دندان بدون درد، به دلیل اسیب اندکی که به استخوان فک و لثه وارد می شود، خونریزی، تورم، کبودی و درد تقریبا وجود ندارد.

در این روش از هیچ گونه بخیه استفاده نمی شود، به اندازه قطر ایمپلنت با کمک پانچ لثه از روی استخوان برداشته می شود و ایمپلنت دندان قرار می گیرد و پس از آن تقریبا سه ماه طول میکشد تا ایمپلنت دندان جوش بخورد و جزیی از فک شود.

پس از آن Cover Screw یا همان پوشش ایمپلنت برداشته می شود و اباتمنت روی آن قرار میگیردتا اتصال بین پایه ایمپلنت دندان شما و تاج دندان باشد.

پس از آن قالب گیری انجام شده و تاج دندان در لابراتوار دندانسازی با ظرافت و دقت ساخته خواهد شد.

ایمپلنت دندان بدون درد با تکنولوژی جدید

ایمپلنت دندان بدون درد یکی از بهترین روش ها برای ترمیم دندان های از دست رفته برای افرادی می باشد که توانایی تحمل درد و رنج پس از جراحی را ندارند یا دچار فوبیای دندان پزشکی هستند.

پیشرفت های تکنولوژی تقریبا در همه صنایع ازجمله دندانپزشکی تاثیرگذار بوده است و موجب تکامل و تحول در سلامت دهان ودندان شده است.

روش ایمپلنت دندان بدون درد با انواع ایمپلنت دندان انجام می شود و پس از معاینه و ویزیت رایگان در دندانپزشکی آیریک می توانید نسبت به مشاوره متخصص ایمپلنت دندان دکتر صادق آقاجری و بودجه مورد نظر خود انواع ایمپلنت کره ای و ایمپلنت سوئیسی را انتخاب کنید.

برای مشاهده قیمت ایمپلنت کره ای پیشنهاد میکنیم مطلب زیر را مطالعه کنید.

بیشتر بخوانید: قیمت ایمپلنت کره ای سال ۱۴۰۱

word image 200604 2 - ایمپلنت دندان بدون درد - ایمپلنت دندان

امروزه پیشرفت فناوری به دندانپزشکان کمک میکند تا درمان سریعتر، دقیق ترو جامع تری را برای بیماران خود ارائه دهند.

هنگامی که کاشت ایمپلنت دندان در سال ۱۹۵۲ توسط یک پزشک سوئدی اختراع شد، یک معجزه محسوب میشد اکنون پس از هفت دهه ما شاهد پیشرفت عظیم در کاشت ایمپلنت دندان بدون درد و کاشت ایمپلنت دندان با بیهوشی (سدیشن) هستیم.

متخصصان ما درکلینیک دندانپزشکی آیریک با استفاده از جدیدترین تکنولوژی روز، خدماتی با کیفیت بالاتر و درد و خونریزی کمتر را در کوتاهترین زمان ممکن را به شما ارائه خواهند داد.

ایمپلنت دندان با بیهوشی ( سدیشن) یا خواب مصنوعی چیست؟

ایمپلنت دندان در خواب یا همان سدیشن روشی ایمن، آسان و بدون عوارض می باشد در این روش پزشک برای شما دارویی تجویز میکند و یک ساعت قبل از وقت دندان پزشکی خود آن را مصرف می کنید.

هیچ گونه بی حسی موضعی یا داروی بیهوشی به شما تزریق نخواهد شد.ایمپلنت دندان در خواب (سدیشن) روش مناسبی برای افرادی است که از دندان پزشکی و مخصوصا ایمپلنت میترسند.

تمامی داروهای مورد استفاده در روش کاشت ایمپلنت دندان در خواب (سدیشن) دارای تاییدیه از سازمان استاندارد است بنابراین ابتلا به عوارض دارویی نادر است.

کاشت ایمپلنت دندان بدون درد (سدیشن) از راههای مختلفی مانند: استفاده از داروهای خوراکی، استنشاقی ، عضلانی و یا وریدی قابل انجام است و پس از اینکه توسط پزشکان متخصص ما ویزیت شدید، براساس نیاز شما پزشک تجویز خواهد کرد که از کدام روش جهت رفتن به خواب استفاده کنید.

word image 200604 3 - ایمپلنت دندان بدون درد - ایمپلنت دندان

کاشت ایمپلنت دندان در خواب (سدیشن) به وسیله وسایل پرتابل انجام می شود و نیازی به تجهیزات اتاق عمل ندارد بنابراین در مطب قابل انجام است و به نسبت بیهوشی کامل از هزینه کمتری برخوردار است و می تواند هزینه کاشت ایمپلنت دندان را کاهش دهد.

زمان کاشت ایمپلنت دندان در خواب ( سدیشن) حداکثر ۳ ساعت می باشد و درصورتی که پزشک نیاز به زمان بیشتری داشته باشد سایر مراحل به جلسه بعد موکول خواهد شد.

پس از اتمام کاشت ایمپلنت دندان بدون درد در خواب پزشک متخصص اقدام به هشیار سازی بیمار می کند.

تقریبا سه الی چهار ساعت پس از کاشت ایمپلنت دندان درخواب ( سدیشن ) بیمار هوشیاری خود را به دست می آورد و با مصرف مسکن دردی احساس نخواهد کرد.

word image 200604 4 - ایمپلنت دندان بدون درد - ایمپلنت دندان

کاشت ایمپلنت دندان در خواب (سدیشن ) برای چه افرادی مناسب است؟

ایمپلنت با روش بدون درد (سدیشن) برای افرادی که دارای فوبیای دندان پزشکی هستند،

کسانی که ازجراحی و تزریق هراس دارند،

کسانی که تحمل درد را ندارند، افرادی که دارای رفلاکس حاد هستند، افرادی که توانایی ارام نشستن برروی صندلی دندان پزشکی را ندارند، کودکان، افرادی که دارای حساسیت دندانی زیاد هستند، روشی مناسب است .

اشخاص دارای بی ثباتی روانی و بیماری هایی مانند صرع.

افرادی که بی حسی موضعی بر آنها بی اثر است.

افرادی که از روش کاشت ایمپلنت دندان بدون درد( سدیشن) استفاده می کنند چون درد و مشکلات کمتری را به نسبت سایر روش ها تجربه میکنند برای ادامه درمان خودمشتاق تر هستند.

مزیت های ایمپلنت دندان در خواب ( سدیشن)

بیمار دردی را احساس نمی کند و تنفس راحتی دارد.

بیماراسترس، اضطراب و ترس را تجربه نخواهد کرد.

دچار حالت تهوع نمی شود.

استفاده از دوز بالای بنزودیازپین ها باعث می شود تا بیماران هیچ چیز از مراحل کاشت ایمپلنت دندان در خوا (سدیشن) به خاطر نیاورند.

بیماری های زمینه ای فرد تحریک نخواهد شد.

داروهای استفاده شده در روش سدیشن همه توسط FDA تنظیم می شوند بنابراین بعید است که عوارض جانبی داشته باشند.

پزشک با دقت و ارامش بیشتری مراحل درمان را انجام میدهد و در وقت صرفه جویی می شود.

قیمت ایمپلنت دندان با بیهوشی (سدیشن)

هزینه کاشت ایمپلنت دندان بدون درد (سدیشن ) متاثر ازسطح آرامش بخشی مورد نیاز شما و نوع دارویی که استفاده می شود است.

معمولا استفاده از آرامبخش های سبک یا استنشاقی هزینه کمتری در مقایسه با روش های خواب عمیق یا بیهوشی کامل دارد.

همچنین متخصصین بیهوشی معمولا به صورت ساعتی هزینه دریافت می کنند بنابراین مدت زمان کاشت ایمپلنت دندان در خواب (سدیشن) و تعداد دندانی که مورد درمان قرار میگیرد می تواند در هزینه کاشت ایمپلنت دندان تاثیرگذار باشد.

برای اطلاع از قیمت ایمپلنت دندان با بیهوشی و یا تعیین وقت معاینه رایگان با شماره تلفن ۰۲۱۲۲۸۶۰۹۹۴ تماس حاصل فرمایید.

ما در کلینیک دندانپزشکی آیریک افتخار این را داریم که با پزشکان متخصص، استفاده از بروزترین دستگاه های دندانپزشکی و کادر مجرب طراح لبخند شما باشیم.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.