پنج‌شنبه, 6 اردیبهشت 1403 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41433 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • دکتر سالاری، دانشگاه را از چالش‌ها و بحران‌ها عبور داد
    16 خرداد 1401 - 19:47
    شناسه : 200616
    0

    نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به خدمات جهادی و انقلابی ایجادشده در بخش‌های زیربنایی و روبنایی از سوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان، افزود: دکتر سالاری و تیم همراه، دانشگاه را از چالش‌ها و بحران‌های موجود عبور داد.

    پ
    پ

    IMG 20220606 WA0006 1 - دکتر سالاری، دانشگاه را از چالش‌ها و بحران‌ها عبور داد -

    به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان ( وبدا)، دکتر خلیل بهروزی فر، نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی نشست شورای سلامت شهرستان فومن، با اشاره به چالش‌ها و موانع دانشگاه علوم پزشکی گیلان، اظهار کرد: دکتر سالاری زمانی مسئولیت دانشگاه علوم پزشکی گیلان را بر عهده گرفت که وضعیت این بخش وسیع، بسیار گسترده بود که تنها بدهی 700 میلیارد تومانی نمونه از آن است که تماماً پرداخت‌شده است و می‌توان گفت دکتر سالاری و تیم همراه، دانشگاه را از چالش‌ها و بحران‌های موجود عبور داد.
    وی با اشاره به خدمات جهادی و انقلابی ایجادشده در بخش‌های زیربنایی و روبنایی از سوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان، افزود: این دانشگاه در کنار توسعه زیرساخت‌ها توانست با ویروس منحوس کرونا نیز مقابله کند که در این زمینه نیز موفقیت‌های خاصی حاصل شد که برتری این استان در تزریق دوز اول و دوم واکسن، نمونه‌ای از آن است.
    نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تلاش و ممارست رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان طی سال‌های اخیر، گفت: شخصاً شاهد بودم که رییس دانشگاه برای توسعه شاخص‌های بهداشت و درمان استان گیلان، مستمرا با مسئولان ارشد کشور و حتی کارشناستان مربوطه ارتباط می‌گرفت تا بتواند وضعیت بهداشت و درمان استان را بهبود ببخشد.
    بهروزی فر با اشاره به گردشگر پذیر بودن استان گیلان، گفت: این استان به‌ویژه شهرستان فومن با توجه به گردشگر پذیر بودن خود باید از زیرساخت مناسب بهداشتی و درمانی برخوردار باشد.
    وی با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی گیلان طی سال‌های اخیر، حدود 40 میلیارد تومان در شهرستان فومن هزینه کرده، گفت: علیرغم تلاش‌های جهاد گونه صورت گرفته در شهرستان فومن، هنوز این شهرستان نیازمند مساعدت‌های ویژه است.
    نماینده مردم فومن و شفت با اشاره به راه‌اندازی بخش‌های ویژه و کلینیک تخصصی در فومن، گفت: خوشبختانه بخش‌های زیادی در بیمارستان و کلینیک ویژه این شهرستان از جمله بخش جراحی در بیمارستان راه‌اندازی شده که بسیار می‌تواند در افزایش رضایتمندی مردم مؤثر باشد.
    بهروزی فر همچنین توسعه داروخانه شبانه‌روزی بیمارستان فومن، راه‌اندازی داروخانه مرجع در کلینیک ویژه تخصصی فومن به جهت بهره‌مندی مردم غرب گیلان و همچنین فعال کردن درمانگاه شبانه روزی گوراب پس این شهرستان را خواستار شد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.