×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 2 خبر

دکتر اسماعیل نورصالحی 1 - رشد چشمگیر درآمدهای نقدی و بیمه ای حوزه بهداشت دانشگاه علوم پزشکی گیلان طی دو سال اخیر -

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان ( وب دا )؛ دکتر اسماعیل نورصالحی- سرپرست معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان درنشست هم اندیشی با مدیران معاونت بهداشتی دانشگاه ( تحت عنوان ” مدیریت هزینه ها و درآمدهای معاونت ، مراکز بهداشتی و درمانی حوزه معاونت بهداشتی دانشگاه) ، اظهار داشت : طی یک سال گذشته میزان درآمدهای نقدی حوزه بهداشت دانشگاه چهاربرابر شده اما متاسفانه این مهم به درستی منعکس نشده است.
وی ادامه داد : افزایش درآمدها و کاهش هزینه ها با تلاش و دقت همه کارکنان حوزه بهداشت در سطح استان صورت گرفته و لازم است این روند با بررسی های بیشتر تداوم یابد.

سرپرست معاونت بهداشتی دانشگاه با تاکید بر صرفه جویی در هزینه ها ، تصریح کرد : با بررسی هزینه ها در سطح استان و مقایسه بین آنها می توان چشم انداز دقیقی از میزان هزینه در حوزه بهداشت به دست آورد.

وی در ادامه مدیریت مصرف انرژی در مراکز خدمات سلامت و تمامی شبکه های بهداشت و درمان سطح استان را ضروری دانست و گفت : باید بتوانیم با رصد هزینه های مصرف انرژی، بخشی از میزان آن را کنترل نموده و کاهش دهیم.

دکترفرهاد روشنفکر – مسئول دبیرخانه کمیته درآمد و اقتصاد سلامت در معاونت بهداشتی دانشگاه نیز در این نشست ضمن، ارایه گزارشی درخصوص میزان هزینه ها و درآمدها طی دو سال گذشته ، اظهار داشت : افزایش ۳۰۰ درصدی دریافتی های نقدی و بیمه ای در معاونت بهداشتی، تمرکز اطلاعات مهم، افزایش سرعت تشخیصی ، افزایش درآمد و افزایش قابل توجه در نسخه نویسی الکترونیکی از تجارب موفق سال ۱۴۰۰ در معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان است.

وی در خاتمه یاد آور شد : در دو سال ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰، آمارها میزان درآمد نقدی را ۱۷۵ درصد افزایش و میزان درامد بیمه ای را ۵۷۰ درصد افزایش نشان می دهد./ص

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.