×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 17 خبر

IMG 20220613 WA0033 - ادامه تلاش‌های دانشگاه علوم پزشکی گیلان برای احداث بیمارستان‌های جایگزین رازی و شفا رشت -

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان (وبدا)، بیمارستان‌های رشت از جمله فرسوده‌ترین بیمارستان‌های کشور هستند که طی سال‌های اخیر ، تجدید بنای آن‌ها با ممارست و پیگیری‌های دانشگاه علوم پزشکی گیلان در دستور کار قرارگرفته است.
احداث بیمارستان جایگزین پورسینا و همچنین احداث دانشکده پزشکی در سایت لاکان رشت پس از انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه علوم پزشکی گیلان و قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا سپاه از جمله اقداماتی بوده که در اوج کرونا با تلاش‌ها و ممارست بی‌وقفه مسئولان دانشگاه علوم پزشکی گیلان آغازشده و هم‌اکنون نیز فرایند احداث آن در دستور کار قرار دارد.
علاوه بر احداث بیمارستان جایگزین پورسینا و دانشکده پزشکی در سایت لاکان رشت، دانشگاه علوم پزشکی گیلان در تلاش است تا در ادامه توسعه زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی، دو بیمارستان فرسوده فعلی شهر رشت ( بیمارستان رازی و شفا) را نیز تجدید بنا کند.
پیش از ظهر امروز، دکتر ارسلان سالاری – رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در ادامه تلاش‌های صورت گرفته برای توسعه زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی استان، با حضور در سازمان برنامه‌وبودجه ، با دکتر ایرج دریا لعل- رئیس امور هماهنگی و تلفیق بودجه سازمان برنامه‌وبودجه کشور، دیدار و در خصوص تخصیص منابع لازم جهت آغاز عملیات اجرایی دو بیمارستان جایگزین رازی و شفای رشت رایزنی کرد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان همچنین ضمن دیدار با مهندس نوری خواه از مسئولان امور سلامت و رفاه اجتماعی سازمان برنامه‌وبودجه کشور ، خواستار تلاش و مساعدت این سازمان در اجرای طرح‌های سلامت‌محور در گیلان شد.
گفتنی است در دیدارهای امروز رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با مسئولان سازمان برنامه‌وبودجه کشور، مهندس جبار کوچکی نژاد – عضو کمیسیون برنامه‌وبودجه مجلس شورای اسلامی، مهندس امیر ساکی – مدیرکل دفتر منابع توسعه فیزیکی و امور عمرانی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی و همچنین تعدادی از مدیران ستادی دانشگاه علوم پزشکی گیلان نیز حضور داشتند.

پی نوشت: احداث دو بیمارستان جایگزین شفا و رازی رشت طی امضای تفاهم‌نامه مشترک دانشگاه علوم پزشکی گیلان با سازمان صنایع دفاع در دستور کار قرارگرفته و موجب امیدواری مردم، مسئولین و همچنین کادر درمان شده است.
دانشگاه علوم پزشکی گیلان درصدد است تا با استفاده از ظرفیت‌های قانون بودجه و توانمندی شرکت‌های زیرمجموعه سازمان صنایع دفاع، اهداف درمانی استان را در کوتاه‌ترین زمان و با بهترین کیفیت برای مردم استان به ارمغان آورد.
انتهای پیام/

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.