×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

image 1656315079 - چه زمانی اس‌ام‌اس تبلیغاتی بفرستیم؟ - اس‌ام‌اس تبلیغاتی

این روزها همۀ افراد بر اهمیت پیامک مارکتینگ و بازاریابی‌های پیامکی آگاهی داشته و سعی بر استفاده از این روش تبلیغات و بازاریابی مدرن دارند. در نگاه اول شاید اس‌ام‌اس مارکتینگ ساده و پیش‌پاافتاده به نظر برسد، اما دشواری‌ها و اصول خاص خود را دارد.

ما در این مقاله ضمن معرفی وب‌سایت کندو و خدمات قابل ارائه در مجموعه فرهنگ و توسعه کندو برایتان خواهیم گفت که چه زمانی اس‌ام‌اس تبلیغاتی ارسال کنید تا بیشترین اثر ممکن بر مشتربیان خود را داشته باشید. معمولاً افراد در زمینه sms marketing از مسئله اصلی زمان غافل شده و توجهی به آن ندارند. شما چطور؟ به نظرتان زمان مناسب برای ارسال پیامک انبوه کِی است؟

۳ دلیل عقلانی ارسال اس‌ام‌اس تبلیغاتی

متاسفانه برخی از افراد نیز نسبت به پیامک‌های تبلیغاتی گارد و جبهه‌گیری منفی دارند. این دسته از افراد بر این باوراند که پیامک‌های تبلیغاتی موردتوجه مشتریان و افراد قرار نمی‌گیرند.

البته باید از جهاتی به این افراد حق بدهیم. چنانچه نگارش و اصول اولیه ارسال اس ام اس تبلیغاتی درست اجرا نشده و در زمان نامناسب پیامک تبلیغاتی ارسال شود، مخاطبین نیز بدون مطالعه این پیامک‌ها به راحتی از کنارشان عبور می‌کنند. در نتیجه موثر واقع شدن پیامک مارکتینگ وابستگی زیادی به رعایت اصول بازاریابی پیامکی دارد.

در پاسخ سوال «آیا پیامک مارکتینگ (اس ام اس تبیلیغاتی) مفید و موثر است؟» باید بگوییم که بنا به سه دلیل زیر پیامک‌های تبلیغاتی مفید شناخته شده و ارسال آن‌ها کاملاً منطقی است. این دلایل عبارت‌اند از:

۱) قیمت مقرون‌به‌صرفه پیامک تبلیغاتی

اکثر افراد از هزینه بالای تبلیغات گله و شکایت داشته و به دنبال روشی با کاهش هزینه‌های تبلیغاتی هستند. بدون شک ارسال پیامک تبلیغاتی در مقایسه با سایر روش‌های تبلیغ به عنوان مثال ویدئو مارکتینگ به مراتب کمتر است.

اگر به تازگی کسب‌وکاری را راه‌اندازی کرده‌اید و قصد تبلیغ بیزنس خود را دارید، پیشنهاد ما برایتان مراجعه به مرجع رسمی ارسال پیامک کندو اس ام اس و خرید پنل پیامک انبوه است.

۲) بازدید مطلوب اس‌ام‌اس تبلیغاتی

خوشبختانه بازدید اس ام اس‌های تبلیغاتی در مقایسه با روش‌های دیگر تبلیغاتی بیشتر بوده و اکثر افراد روزانه چندین بار باکس پیامک‌های خود را چک می‌کنند. در نتیجه شانس مشاهده پیامک‌های تبلیغاتی به مراتب بیشتر است. براساس میزان بازخوردها و افزایش مشتریان کسب‌وکارها می‌توان گفت که اس ام اس مارکتینگ کلید طلایی تبلیغات است.

۳) قابلیت تنوع در ارسال پیامک تبلیغاتی

موضوعاتی و سوژه‌هایی که برای ارسال اس ام اس تبلیغاتی انتخاب می‌کنید، در این روش بازاریابی تنوع بالایی داشته و شما محدود به یک پیامک نیستید. دریافت پیامک‌های تکراری برای مشتریان چندان خوشایند نبوده و همواره از مطالب و ایده‌های نو استقبال می‌کنند. از طرفی دقت داشته باشید که امکان دریافت پاسخ از سمت مشتریان نیز منجر به مفید واقع‌شدن تبلیغات شما می‌شود. برای این منظور خرید شماره اختصاصی برای پنل پیامک انبوه مناسب است.

با توجه به سه دلیل قانعه کننده‌ای که برایتان گفتیم، حتماً به اهمیت تبلیغات و ارسال پیامک انبوه برای مشتریان خود پی برده‌اید. در ادامه برایتان خواهیم گفت که چه زمانی تبلیغات پیامکی ارسال کنید.

بررسی زمان مناسب برای ارسال پیامک تبلیغاتی

همانطور که در ابتدای مقاله گفتیم، فاکتور زمان اهمیت بسزایی در پیامک مارکتینگ دارد. اکثر افرادی که شروع به تبلیغات کسب‌وکارشان در قالب ارسال پیامک انبوه می‌کنند با سوال «چه زمانی اس ام اس تبلیغاتی بفرستیم؟» مواجه می‌شوند. برای یافتن زمان مناسب ارسال پیامک انبوه لازم و ضروری است که از فیلترهای زیر عبور کنید.

image 1656314969 - چه زمانی اس‌ام‌اس تبلیغاتی بفرستیم؟ - اس‌ام‌اس تبلیغاتی

برنامه‌ریزی عامل مناسب انتخاب زمان

نداشتن برنامه دقیق خود عاملی است که شما را به ارسال پیامک انبوه در زمان نامناسب سوق می‌دهد. زمانی که برای کار تبلیغات خود برنامه و پلن‌های دقیقی تنظیم می‌کنید، به خوبی بر مسئله زمان تسلط دارید و غیرممکن است که در زمان نامناسب پیامک انبوه ارسال کنید.

ویژگی‌های زمان مناسب ارسال sms  را بشناسید

زمان مناسب برای ارسال پیامک تبلیغاتی ویژگی‌هایی دارد که باید در پیامک مارکتینگ آن‌ها را مهم تلقی کرد. این ویژگی‌ها عبارت‌اند از:

از ارسال پیامک در صبح زود بپرهیزید.

شاید برخی از افراد عادت داشته باشند که به محض بیدار شدن به سراغ گوشی‌های همراه خود بروند، اما به نظر شما چند درصد این افراد حال و حوصله خرید محصولات و خدمات شما را در ساعت شش صبح دارند؟

از طرفی ممکن است افراد همچنان مشغول خواب و استراحت باشند. ارسال پیامک تبلیغات در صبح زود، ضمن اینکه اصلاً مناسب نیست، می‌تواند اثراتی عکس نیز داشته باشد و در منفی شناخته شدن نام برند کسب‌وکارتان تاثیر بگذارد.

ارسال پیامک انبوه در شب ممنوع

معمولاً وقتی افراد روز سخت کاری را پشت‌سر گذاشته و مشغول استراحت هستند، تمایل چندانی نسبت به دریافت پیامک تبلیغاتی ندارند. توصیه جدی تیم کندو برای شما عزیزان پرهیز از ارسال اس ام اس تبلیغاتی در ساعات پایانی شب است.

توجه زمان طلایی اس ام اس تبلیغاتی

زمانی که برای ارسال اس ام اس تبلیغاتی دیر نبوده و از طرفی برای ارسال زود نباشد، زمان طلایی اس ام اس تبلیغاتی است. بهترین زمان ممکن ساعتی است بین این دو زمان. البته لازم به ذکر است که اگر مخاطبین و دریافت کنندگان پیامک را دسته‌بندی و شناسایی کنید، قادر به انتخاب طلایی‌ترین زمان ممکن برای ارسال پیامک خواهید بود. آن وقت است که به معجزه زمان پی می‌برید.

ارتباط زمان و روز را فراموش نکنید

مسئله زمان باید باعث شود که تاریخ و روز ارسال پیامک را عجله‌ای و بدون دقت کافی انتخاب کنید. ارتباط روز و زمان ارسال اس ام اس تبلیغاتی رابطه و اثرگذاری مستقیمی بر یکدیگر دارند.

image 1656315021 - چه زمانی اس‌ام‌اس تبلیغاتی بفرستیم؟ - اس‌ام‌اس تبلیغاتی

احتمال دیر رسیدن پیامک تبلیغاتی

گاهی اوقات ممکن است شما زمان مناسبی را برای ارسال پیامک انبوه انتخاب کنید، اما بنا به دلایلی پیامک دیرتر از زمان تعیین شده به مخاطبین ارسال شوند. توصیه ما برایتان در نظر گرفتن احتمالات است. در این شرایط با وجود تاخیر پیامک شما در زمان مناسبی به دست مشتریان می‌رسد.

اگر دلایل دیر رسیدن اس ام اس تبلیغاتی را نمی‌دانید و علاقه‌مند به بررسی آن هستید کافی است به مطالعه «علت دیر رسیدن پیامک‌های انبوه» را مطالعه کنید.

از همراهی شما عزیزان سپاسگزاریم و امیدواریم که مطالعه این مطالب برایتان مفید بوده و در بهترین زمان مناسب اس ام اس تبلیغاتی ارسال کنید. موارد عنوان شده نکاتی مهم برای پاسخ سوال «در چه زمانی اس ام اس تبلیغاتی بفرستیم؟» بودند، حال می‌توانید از بابت اثرگذاری پیامک‌های انبوه تبلیغاتی خود اطمینان داشته و با خیال آسوده از این روش تبلیغات استفاده کنید.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.