جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41365 تعداد نوشته های امروز : 8 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • تقدیر مرکز خدمات حوزه‌های علمیه گیلان از مجاهدت‌های کادر سلامت در بحران کرونا
    25 خرداد 1401 - 13:25
    شناسه : 200707
    0

    رئیس مرکز خدمات حوزه‌های علمیه استان گیلان با اهدای لوح تقدیر از تلاش‌های شبانه‌روزی و مجاهدانه رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان و کادر بهداشت و درمان استان به‌ویژه در بحران کرونا، قدردانی کرد.

    پ
    پ

    IMG 20220615 WA0023 - تقدیر مرکز خدمات حوزه‌های علمیه گیلان از مجاهدت‌های کادر سلامت در بحران کرونا -

    به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان (وبدا)، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد لاکانی- مدیرکل مرکز خدمات حوزه‌های علمیه استان گیلان صبح امروز با حضور در دانشگاه علوم پزشکی گیلان با دکتر ارسلان سالاری- رئیس دانشگاه دیدار و گفتگو کرد.

    دکتر ارسلان سالاری- رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در این نشست با اشاره به تلاش‌های همه‌جانبه در راستای جهش نظام سلامت استان، اظهار کرد: بدون شک بخش اعظمی از دستاوردهای نظام سلامت به‌ویژه در طول بحران کرونا مرهون تلاش‌ها و روشنگری‌های طلاب، روحانیون، ائمه جمعه و جماعات است.

    وی به عمق ارتباط قشر روحانیت و طلاب با آحاد جامعه اشاره کرد و گفت: طلاب و روحانیون به جهت ارتباط دیرینه با مردم در بحران‌ها، یکی از بهترین اقشار جهت ارائه خدمات دستگاه‌های اجرایی هستند و این اصل در بحران کرونا کاملاً مشهود و هویدا بود.

    حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد لاکانی- مدیرکل مرکز خدمات حوزه‌های علمیه استان گیلان نیز در این دیدار از تلاش‌های خستگی‌ناپذیر و مجاهدانه کادر بهداشت و درمان به‌ویژه رئیس دانشگاه در مدیریت بسیار خوب در مهار بیماری منحوس کووید ۱۹ در گیلان، تقدیر و تشکر کرد.

    مدیرکل مرکز خدمات حوزه‌های علمیه استان گیلان گفت: دانشگاه علوم پزشکی گیلان در جهات مختلف در کشور، حائز رتبه‌های بالا شده است و از این حیث نیز نظام سلامت استان، شایسته تحسین است.

    حجت‌الاسلام والمسلمین لاکانی همچنین به حسن روابط دانشگاه علوم پزشکی گیلان با مرکز خدمات حوزه‌های علمیه استان اشاره و برای ارتقاء سلامت نظام بهداشتی و درمانی در گیلان ابراز امیدواری کرد.

    در پایان این دیدار، به‌پاس تلاش‌ها و مجاهدات کادر درمان در بحران کرونا از سوی مرکز خدمات حوزه‌های علمیه استان گیلان لوح تقدیر به دکتر ارسلان سالاری- رئیس دانشگاه، اهدا شد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.