×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

دکتر اسماعیل نورصالحی 2 - مقابله با روند صعودی مصرف و عرضه سیگار و قلیان در گیلان نیازمند هم افزایی بیش از پیش بین دستگاه های مرتبط است -

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان ( وب دا ) ؛ دکتر اسماعیل نورصالحی – سرپرست معاونت بهداشتی دانشگاه با بیان اینکه آگاهی بخشی به مردم درخصوص مضرات مصرف سیگار و قلیان از اهمیت ویژه ای برخوردار است ،گفت : علاوه بر آگاهی بخشی باید بتوانیم با همکاری دستگاه های مرتبط در سطح استان نسبت به مقابله با روند رو به رشد مصرف دخانیات، اقدامات اجرایی لازم را انجام بدهیم.

وی ادامه داد : مصرف سیگار و قلیان علاوه بر اینکه آسیب های بسیاری برای سلامت فرد و اطرافیان آن به دنبال دارد، از لحاظ اقتصادی هم هزینه مازادی را بر خانواده ها تحمیل می کند.
دکتر نورصالحی با اشاره به اینکه روند رو به افزایش مصرف سیگار و قلیان توسط نوجوانان و جوانان نگران کننده است ، افزود : باید برای بهبود این وضعیت با همکاری مستمر و جدی بین دستگاه های مرتبط، اقدامات اجرایی صورت گیرد زیرا، سلامت آینده سازان کشور با مصرف بی رویه سیگار و قلیان به شدت تهدید می شود.

وی در خاتمه تصریح کرد: باید با آگاهی بخشی به خانواده ها ، نسل جوان و همچنین با انجام اقدامات جدی در خصوص مصرف دخانیات و عرضه آن در مراکز عمومی و …، نسبت به روند صعودی مصرف دخانیات در سطح گیلان اقدام کنیم.

لازم به ذکر است ؛ نشست هم اندیشی ” مقابله با روند صعودی مصرف دخانیات در گیلان ” با حضور سرپرست معاونت بهداشتی دانشگاه و کارشناسان گروه های بهداشت خانواده، بهداشت روان، بهداشت محیط و کار و آموزش سلامت و گسترش ، در سالن اجلاس معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان برگزار شد./ص

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.