جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41360 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • خرید ماشین مکانیزه جاروی شهری برای لاهیجان
    07 فروردین 1401 - 16:13
    شناسه : 200737
    1

    شهرداری لاهیجان با هدف خدمات رسانی سریع مجهز به ماشین مکانیزه جاروی شهری شد .

    پ
    پ

    photo 2022 03 26 09 17 19 - خرید ماشین مکانیزه جاروی شهری برای لاهیجان -

    به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری لاهیجان ، رضا زنده دل ، شهردار لاهیجان در گفت و گویی افزود: به منظور اجرای طرح مکانیزاسیون‌ خدمات شهری و سرعت بخشی به نظافت خیابان‌ها و معابر و جلب رضایت شهروندان ، شهرداری لاهیجان اقدام به خرید دستگاه مکانیزه جاروی شهری کرد.

    وی اضافه کرد: این دستگاه با هزینه ای بالغ بر ۱۱ میلیارد ریال از محل درآمدهای عمومی شهرداری خریداری شده تا نظافت معابر و جداول شهری به صورت مکانیزه انجام شود.
    شهردار لاهیجان گفت: با استفاده از ماشین جاروی شهری شاهد افزایش کیفیت نظافت شهری خواهیم بود.

    وی افزود: از صبح روز نخست سال جدید، دستگاه جاروی شهری به مجموعه موتوری شهری افزوده شده و در اختیار همکاران حوزه معاونت خدمات شهری قرار گرفته است .

    زنده دل با بیان اینکه به کارگیری ماشین آلات و تجهیزات مدرن و پیشرفته از جمله علل پیشرفت وافزایش راندمان کار خدمات رسانی به شهروندان می باشد، اضافه  کرد: اجرای طرح مکانیزاسیون خدمات شهری باعث افزایش سرعت عملیات، افزایش ضریب ایمنی و بهداشت،افزایش زیبایی سیما و منظر عمومی، تسهیل در ارزشیابی و نظارت عملکرد، کاهش نیروی انسانی و صرفه جویی در زمان و هزینه خواهد شد.

    وی گفت: مدیریت شهری لاهیجان در سال ۱۴۰۱ برای افزایش خدمات رسانی به شهروندان و توسعه و آبادانی شهر بر تلاش شبانه روزی خود خواهد افزود تا شهروندان به عنوان صاحبان اصلی شهر از عملکرد خادمان خود رضایت داشته باشند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.