×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

رضا زنده دل شهردار لاهیجان 2 - شهردار لاهیجان به‌عنوان دبیر یازدهمین جشنواره تئاتر خیابانی شهروند منصوب شد -
به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری لاهیجان، طی حکمی از سوی کاظم نظری، مدیرکل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی،رضا زنده دل، شهردار لاهیجان به‌عنوان دبیر یازدهمین جشنواره تئاتر خیابانی شهروند منصوب شد.
در این حکم آمده است:
با پیشرفت تکنولوژی،روز آمدی جلوه‌های زندگی معاصر تنها مقوله ای که از اعتبار و اهمیت آن کاسته نشد، بلکه همواره جایگاه و شأن والاتر و پراهمیت تری در جوامع بشری یافته است «فرهنگ و هنر» است، به گونه‌ای که بیشتر حوزه‌های مرتبط با اجتماع و انسان ها برای رفع مشکلات و پیشبرد اهداف خویش به این ساحت رجوع کرده و از آن یاری می گیرند. زندگی شهری و اصول شهروندی نیز بی‌گمان وابستگی و ارتباط تنگاتنگ با حوزه فرهنگ و هنر داشته و دارد.
جشنواره تئاتر خیابانی شهروند به عنوان یک رویداد مردمی و صمیمی توانسته است با بهره گیری از ظرفیت های شیوا و رسای هنر تئاتر در نشان دادن و توجه بخشیدن عموم شهروندان، مسئولان و تصمیم سازان به چالش‌ها،معضلات و نارسایی های شهری گام‌های موثری بردارد و راهکارهایی برای برون رفت از این چالش‌ها و رفع نواقص و کمبود ها ارائه دهد.
به موجب این حکم و نظر به تخصص و جایگاه مدیریت شهری جنابعالی به عنوان «دبیر یازدهمین جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان» منصوب می‌شوید.
شایسته است ارتباط مستمر با مدیر کل محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان و شورای محترم سیاستگذاری جشنواره در خصوص مراحل برنامه ریزی و برگزاری این رویداد هنری مبذول گردد و از توان اجرایی و تخصصی هنرمندان محترم استان گیلان و انجمن هنرهای نمایشی استان بهره برداری شود.
امید که در سایه الطاف پروردگار، با همراهی شورای محترم اسلامی شهر لاهیجان، نهادهای همراه و هنرمندان و به ویژه شهروندان هنردوست در برگزاری این رویداد پیروز و سربلند باشید.
لازم به ذکر است، یازدهمین جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان هفته نخست مرداد ماه برگزار خواهد شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.