×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

image 1656020426 - تکنیک ‌های کارآمد برای خرید بک لینک با کیفیت برای وب سایت -

اگر تا به‌ حال از طریق لینک بیلدینگ تلاش نموده‌ اید تا ترافیک سایت خود را افزایش دهید، احتمالاً نیز به شما پیشنهاد شده‌ است که یک لینک‌ هایی را برای ارتقای کلمات کلیدی، افزایش ترافیک و معرفی کسب ‌و کار خود خریداری کنید. بی‌ شک وب ‌سایت های بسیاری وجود دارند که برای دادن بک لینک به وب ‌سایت شما، پیشنهاد پرداخت هزینه‌ های هنگفت را می‌دهند. شما باید برای مقابله با چنین وب سایت ‌هایی دقت کافی را داشته باشید.

آیا خرید بک لینک مفید است؟ چگونه می‌توانم بک لینک دائمی کیفیت را خریداری کنم؟

خرید بک لینک دائمی و قوی

 با خرید بک لینک ‌دائمی سئو طلوع  می‌توانید در اکثر کلمات کلیدی سایت خود حتی کلمات کلیدی سخت و رتبه ‌های برتر گوگل برسید. البته برای رسیدن به رتبه ‌های بالا در گوگل باید از استراتژی ‌های لینک دهی قوی استفاده کنید، بایستی این نکته را به‌ خاطر داشته باشید که هر چقدر هم محتوای شما عالی باشد هرگز نمی‌توانید بدون خرید بک لینک ‌های قوی، کلمات اصلی کلیدی سایت خود را به رتبه بالای گوگل برسانید. خرید بک لینک مهم ‌ترین عامل سئو و بهینه‌ سازی سایت است. اگر نتوانید برای سایت خود بک لینک اصولی و قدرتمندی را تهیه کنید، این می‌تواند برای سایت شما مضر باشد و موقعیت وب‌ سایت شما را به ‌طور کامل از بین ببرد.

درصورتی‌که به خرید بک لینک فکر نمی‌کنید بی ‌شک رتبه برتر گوگل را نیز از دست خواهید داد

برای رسیدن به رتبه برتر گوگل باید بک لینک با کیفیت بالاتری از رقبای خود ایجاد کنید؛ در این‌جا سئو طلوع می‌تواند با کیفیت ‌ترین و قوی ‌ترین لینک‌ ها را برای وب ‌سایت شما در اختیارتان بگذارد. برای بدست آوردن بهترین رتبه سئو به اعتبار دامنه نیاز دارید.

 سایر سایت‌ ها برای دریافت اعتبار باید به شما لینک بدهند و این الگوریتم اصلی اعتبار سنجی موتور جستجوی گوگل است. از اولین روز راه‌ اندازی گوگل تا به امروز بک لینک ‌ها عوامل اصلی در رتبه ‌بندی وب ‌سایت بوده ‌اند. لینک بیلدینگ یکی از مهم ‌ترین فاکتور های سئو و  بهینه ‌سازی وب ‌سایت است.

اگر درست و اصولی انجام شود نتیجه بسیار عالی را دریافت خواهید نمود قرار گرفتن در رتبه ‌های بالا در گوگل می‌تواند کسب ‌و کار شما را متحول کند، باید بدانید که حتی اگر یک رتبه بالاتر از رقیب خود باشید می‌توانید ماهیانه میلیون ‌ها تومان درآمد داشته باشید و فروش خود را چندین برابر کنید. درصورتی‌که احساس می‌کنید کسب ‌و کار شما در جایگاه خوبی واقع نشده‌ است خرید بک لینک قوی می‌تواند بهترین انتخاب برای سئو و افزایش رتبه سایت شما باشد.

چرا باید برای دریافت بک لینک هزینه‌هایی را پرداخت کنیم؟

 احتمالاً می‌دانید که دلیل این ‌که صاحبان وب‌ سایت به سئو و رتبه ‌هایشان در گوگل اهمیت می‌دهند مربوط به افزایش ترافیک وب ‌سایت و معرفی بهتر برند و کسب‌ و کارشان می‌باشد. در واقع دریافت بک لینک افراد بیشتری را به‌طرف وب‌سایت شما سوق داده و بهتر می‌تواند به معرفی کسب ‌و کار شما بپردازد. بک لینک ‌ها در واقع به هر کسب ‌و کاری اعتبار و پرستیژ بالایی خواهند بخشید .

مزایای  خرید بک لینک

تولید محتوای مرجع و جذاب درج رپورتاژ در سایت ‌های پربازدید: استفاده از تکنیک لینک‌ های شکسته، لینک سازی در سایت‌ های معتبر و پرمخاطب، استفاده از تکنیک PBN به‌صورت منطقی و طبیعی، استفاده از استراتژی پست مهمان در سایت های پرمخاطب، فعالیت در دایرکتوری ها انجمن‌ ها و فروم های مرتبط با کسب و کار، بازاریابی محتوا با استفاده از اینفلوئنسر مارکتینگ، وبلاگ نویسی، اینفوگرافیک نوشتن مقالات تحقیقاتی و پژوهشی و… همگی از زیر مجموعه های این بخش هستند. شما با دریافت بک لینک از سایت سئو طلوع به ‌راحتی می‌توانید مزایای بسیاری را برای کسب ‌و کار و معرفی برند خود به ارمغان بیاورید .

آیا خرید بک لینک ضروری است؟

 با توجه به رقابتی شدن سئو و ورود کسب ‌و کارهای بیشتر به این حوزه، قرارگیری در صفحه اول گوگل دشوارتر شده‌است. احتمالاً تا به‌ حال مقالات زیادی در مورد تولید محتوا و این‌که باید از طریق خرید بک لینک رتبه گوگل خود رتبه سایت خود را در گوگل افزایش دهید، دیده‌ اید علاوه ‌بر این باید بدانید در سئو محدودیت زمانی و بودجه وجود دارد و یک استراتژی صحیح که می‌توان به آن اشاره نمود خرید بک لینک است؛ خرید بک لینک باعث صرفه‌جویی در زمان و هزینه ‌ها می‌شود .

انواع بک لینک‌های خریدنی

image 1656020439 - تکنیک ‌های کارآمد برای خرید بک لینک با کیفیت برای وب سایت -

 به ‌طورکلی هر نوع لینکی که در فضای وب و وب ‌سایت شما اشاره کند بک لینک نام دارد و بک لینک ها در شکل ‌های مختلف ظاهر می‌شوند؛

بک لینک ‌های داخل متن یا ریپورتاژ آگهی

 این نوع بک لینک ‌ها جزو بهترین گزینه ‌های خرید بک لینک بشمار می‌آیند زیرا هم از داخل یک متن داده می‌شوند و هم آن محتوا ارتباط موضوع نزدیکی با سایت مقصد دارد.

 بک لینک‌های سایت واید یا تکرار شونده

 این نوع بک لینک ‌ها معمولاً در قسمت ‌های کناری سایت یا در فوتر سایت به‌ صورت تکرار شونده در تمام صفحات سایت وجود دارند و به‌خاطر ویژگی تکرار شوندگی قدرت بسیار بالایی را از آن خود کرده‌اند.

 بک لینک ‌های عکسی یا بنری

 این نوع بک لینک ‌ها عکس یا بنرهای تبلیغاتی هستند که با کلیک بر روی آن ‌ها کاربر را به صفحه مقصد  هدایت می‌کند . تک آلات موجود در این عکس‌ ها به‌عنوان انکر تکست در نظر گرفته می‌شوند،  این نوع بک لینک ‌ها عموماً به‌صورت No follow می‌باشند و می‌توانند باعث تقویت سیگنال ‌های کلاه سفید لینک سازی شما شوند .

سئو کلاه سفید چیست؟

 سئوی کلاه سفید مجموعه تکنیک ‌های استاندارد و اصولی در بحث سئو هستند، که تمرکز اصلی آن‌ها بر روی جذب هدفمند و واقعی کاربران در بهترین و ایده‌آل ‌ترین حالت ممکن است. با این تعریف ساده می‌توان دریافت که سئوی کلاه سفید بهترین نوع سئو می‌باشد و درنتیجه آن شما به‌ عنوان یک صاحب سایت به‌ صورت همزمان رضایت مخاطبین و همچنین رضایت موتورهای جستجوی گوگل را جلب کرده‌اید. در سئوی کلاه سفید ملاک اصلی بهبود عملکرد و بهینه‌سازی وب‌سایت در صفحات نتایج جستجوهای گوگل می‌باشد.

مراحل سئو کلاه سفید

 در این‌ جا برخی از مراحلی که باید دنبال کنید تا مطمئن شوید روش ‌های سئو شما کاملاً کلاه سفید هستند؛

ارائه محتوا و خدمات با کیفیت

 محتوای باکیفیت ایجاد کنید که نیاز های بازدیدکنندگان شما را برآورده کنند و به حل مشکلات آن ‌ها کمک کند. از ابزار های جستجوی کلمات کلیدی سئو برای کشف مورد مرتبط‌ ترین کلمات کلیدی که محتوای سایت شما باید برای آن‌ ها بهینه شود استفاده کنید. ازهمین‌رو توصیه می‌شود از کلمات کلیدی با کیفیت در محتوای خود استفاده کنید همچنین شما می‌توانید از مقاله ‌ها، ویدئوهای آموزشی و اینفوگرافیک ‌ها نیز برای افزایش بازدیدکنندگان وب ‌سایت خود استفاده کنید. برای سفارش تولید محتوا یونیک و سئو بیس، نیز می توانید به وب سایت سئو طلوع مراجعه کرده و سفارش خود را ثبت کنید.

هنگام سازماندهی معماری اطلاعات سایت خود مراقب باشید سایت‌ هایی که دسترسی به آن ‌ها برای کاربران آسان هست درنتیجه رایج جستجوی ارگانیک نیز عملکرد بهتری دارند.

 از متا تگ ‌های توصیفی و غنی از کلمات کلیدی استفاده کنید

 هنگام ایجاد توضیحات متا برای صفحه وب ‌سایت خود بهترین شیوه‌ ها را دنبال کنید تا به موتور های جستجو و کاربران در کشف محتوای شما کند.

در آخر نیز لازم است بگوییم یک کمپین معمولی کلاه سفید شامل موارد زیر می‌باشد؛

  • داشتن دسترسی به تمامی وب ‌سایت های مناسب
  • مذاکره با صاحبان سایت
  • ایجاد محتوای باکیفیت
  • ایجاد یک استراتژی

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.