×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

word image 200984 1 - راهنمای خرید تجهیزات و صندلی آرایشگاه از تک نشین - تجهیزات آرایشگاهی

تجهیزات آرایشگاه یکی از اجزای مهم سالن های زیبایی است که باید در انتخاب آنها دقت کرد. در این مقاله نگاه دقیق تری به این تجهیزات و تنوع آنها خواهید داشت.

آرایشگاه ها و سالن های زیبایی از دیرباز یکی از محبوب ترین مشاغل در ایران و جهان بوده است. امروزه ظاهر خدمات آرایش و زیبایی رنگ و بوی دیگری به خود گرفته است و برای ارائه خدمات بهتر باید از انواع لوازم آرایشگری در آرایشگاه خود استفاده کنید.

چه به تازگی آرایشگاه افتتاح کرده اید و چه قصد راه اندازی سالن زیبایی را دارید، در اسرع وقت خرید تجهیزات آرایشگاه و تجهیزات لازم را در نظر بگیرید.

استفاده از ابزار و تجهیزات با کیفیت کارکرد طولانی مدت آنها را تضمین می کند. در زیر شما را با لوازم مورد نیاز آرایشگران آشنا می کنیم.

امروزه تجهیزات آرایشگری بسیار پیشرفته تر و متنوع تر شده اند. این گسترش تنوع محصولاتی مانند تخت آرایشگری، صندلی آرایشگری، آرایشگاه ها و کلیه تجهیزات مربوط به سالن های زیبایی را تحت تاثیر قرار داده و صاحبان سالن ها را به خرید این تجهیزات و در عین حال سوالات زیادی ترغیب کرده است. سوالاتی مانند:

  • چه تجهیزات آرایشگری بخریم؟
  • هر صندلی آرایشگری برای چه چیزی مناسب است؟
  • لوازم آرایشگاه مناسب را از کجا بخریم؟
  • لوازم آرایشگاه ارزان از کجا بخریم؟

و از این قبیل سوالات در این مقاله به تمام سوالات شما پاسخ خواهیم داد و به شما نشان خواهیم داد که چگونه یک سالن زیبایی و آرایشگاه مناسب راه اندازی کنید.

انواع تجهیزات آرایشگری

برای داشتن یک سالن عالی و کارآمد، سالن شما باید تمام وسایل و تجهیزات مورد نیاز یک آرایشگاه را داشته باشد. این تجهیزات شامل:

  • صندلی آرایشگری
  • سرشور
  • دکور آرایشگاه
  • تخت آرایشگاه
  • تجهیزات اداری برای سالن ها
  • کاشت و طراحی ناخن
  • و سایر لوازم آرایشگری.

البته قبل از خرید هر چیزی حتما به بودجه و فضای موجود خود فکر کنید تا در روند افتتاح سالن زیبایی دچار مشکل نشوید.

تک نشین عرضه کننده انواع تجهیزات آرایشگاهی

word image 200984 2 - راهنمای خرید تجهیزات و صندلی آرایشگاه از تک نشین - تجهیزات آرایشگاهی

• سرشور آرایشگاه

سرشور ها معمولا در دو نوع ایستاده و اکسسوری تولید می شوند و کاسه های آنها ثابت و متحرک می باشد. پشت سر متحرک قابل تنظیم است تا مشتریان در هنگام شستن موهای خود احساس راحتی بیشتری کنند. یک سر تخت مناسب باید دارای بریدگی یا بالشتک باشد تا سر مشتری بهتر روی کاسه قرار گیرد. برای خرید سرشور در فروشگاه تک نشین به سایت مراجعه کنید و مدل ها را بررسی کنید.

• تخت آرایشگاه

به طور کلی تخت های آرایشگری به سه نوع تخت دپیلیشن، تخت ماساژ و تخت چند منظوره تقسیم می شوند.

• تخت برای اپیلاسیون

اندازه، راحتی و روش اپیلاسیون سه اصل مهمی است که هنگام خرید تخت واکس باید در نظر گرفت. زیرا تخت باید به گونه ای باشد که تمام بدن افراد با هر قدی را بپوشاند، در درازمدت باعث خستگی نشود و در صورت لکه و چسب به راحتی تمیز شود، در این صورت با وجود قیمت پایین تر. تخت های اپیلاسیون نسبت به پارچه ها، تخت های چرمی مناسب تر است.

• تخت ماساژ

تخت ماساژ که از تجهیزات مهم آرایشگری می باشد در دو نوع ثابت و تاشو (قابل حمل) در بازار موجود است. تخت های ثابت مناسب سالن های زیبایی و مراکز ماساژ و فیزیوتراپی و تخت های تاشو که قابل حمل هستند برای ارائه خدمات سیار در منزل استفاده می شود.

تخت خواب‌های تاشو سبک‌تر و کوچک‌تر از تخت‌های ثابت هستند، بنابراین به راحتی می‌توان آن‌ها را جابه‌جا کرد.

تخت ماساژ مناسب باید دارای پایه و پشتی قابل تنظیم، تشک مناسب، سوراخ برای صورت، کیف تخت و… باشد.

  • تخت فلزی
  • سه گانه

تک نشین عرضه کننده انواع ترولی آرایشگاهی

word image 200984 3 - راهنمای خرید تجهیزات و صندلی آرایشگاه از تک نشین - تجهیزات آرایشگاهی

ترولی

ترولی فلزی

ترولی چوبی

ترولی قفل دار

ترولی پلاستیکی

تک نشین عرضه کننده انواع صندلی آرایشگاهی

word image 200984 4 - راهنمای خرید تجهیزات و صندلی آرایشگاه از تک نشین - تجهیزات آرایشگاهی

تک نشین بهترین منبع فروش انواع صندلی آرایشگری است تا به شما در خرید تجهیزات آرایشگری کمک کند. این صندلی ها خود شامل انواع مختلفی هستند که باید با توجه به نیاز و نوع خدمات خود انتخاب کنید. صندلی ها نقش بسیار مهمی در لوازم آرایش مردانه و زنانه دارند.

در اینجا تعدادی از این صندلی ها آورده شده است تا بتوانید یک صندلی آرایشگر خوب خریداری کنید.

صندلی VIP

صندلی VIP موجود در بازار معمولا ظاهر بهتر و کیفیت بالاتری نسبت به سایر صندلی ها دارد و برای مشتریان خاص و عروس خانم هایی که زمان زیادی را روی صندلی می گذرانند استفاده می شود. علاوه بر این، قیمت صندلی های VIP کمی بالاتر از سایر صندلی ها است.

صندلی میکاپ

برای خرید صندلی جک پدالی دقت کنید که صندلی دارای پشتی راحت و قابل تنظیم باشد تا مشتری پس از نشستن طولانی مدت دچار مشکل نشود و همچنین دارای تکیه گاه سر باشد تا علاوه بر کنترل بیشتر روی صورت مشتری ، دچار گردن درد نمی شوند.

صندلی جک پدالی بهترین نوع صندلی آرایشگر است. از آنجایی که با یک قفل مخصوص ۳۶۰ درجه می چرخد، امکان صاف کردن شیر دستی و تنظیم ارتفاع زمانی که مشتری روی صندلی است وجود دارد.

بنابراین اگر بودجه شما شامل خرید یک صندلی با جک پدالی است، حتماً آن را انتخاب کنید.

صندلی برقی

صندلی های برقی به صندلی هایی گفته می شود که معمولا دارای دو موتور در پشت و زیر پای شما هستند و دارای یک کنترل از راه دور برای تنظیم درجه آن ها هستند تا بتوانید به راحتی و بدون زحمت صندلی را متناسب با نیاز خود تعویض کنید.

صندلی طرح برقی

این صندلی ها شبیه به صندلی برقی طراحی شده اند، با این تفاوت که پشتی صندلی برقی به صورت دستی و با استفاده از شیر تعبیه شده در آن ها تنظیم می شود.

صندلی تابوره

صندلی های چهارپایه معمولاً برای صنعتگران طراحی و ساخته می شوند و در تمامی سالن های زیبایی مردانه و سالن های زیبایی زنانه استفاده می شوند. این صندلی ها معمولاً برای راحتی استاد دارای پایه ای بر روی پنج چرخ هستند تا به راحتی در راهروی وی جابجا شوند.

صندلی تاتو

صندلی های تاتو که امروزه در تمامی سالن های زیبایی موجود است و تجهیزات ضروری آرایشگاه محسوب می شوند باید دارای صندلی های قابل تنظیم دست و پا باشند تا هنرمند بتواند به راحتی خدمات خود را انجام دهد.

صندلی های کوپ و کوتاهی

صندلی، فنجان و شورت علاوه بر زیبایی ظاهری و ارگونومی مناسب، باید طوری طراحی شوند که آرایشگر بتواند به راحتی به تمام قسمت های سر مشتری دسترسی داشته باشد.

صندلی اصلاح کودکان

همانطور که می دانید بسیاری از کودکان از رفتن به آرایشگاه امتناع می ورزند و والدین آنها با کوتاهی مو مشکل دارند. با انتخاب یک صندلی اصلاح نوزاد زیبا، جذاب و راحت می توانید این مشکل را برای خانواده حل کنید.

سایر لوازم آرایشگری

از دیگر لوازم آرایشگاه می توان به ابزارهایی مانند سشوار، چرخ دستی، دستگاه موم، دستگاه استریل، دستگاه اوزون تراپی، دستگاه بخور، دستگاه پارافین، دستگاه تاتو، دستگاه لوپ، دستگاه لیزر، کانسیلر و رینگ لایت اشاره کرد.

در اینجا مهمترین ابزار و تجهیزات آرایشگری را معرفی می کنیم تا خریدی راحت و رایگان را تجربه کنیم.

فروشگاه takneshin.com مجموعه ای از بهترین و مناسب ترین تجهیزات آرایشگاه را تهیه و تولید کرده است تا شما بهترین انتخاب را برای تجهیز سالن زیبایی خود داشته باشید.

جهت مشاوره و اطلاع از قیمت و خرید صندلی آرایشگاهی با شماره های ۰۲۱۶۶۷۲۶۰۰۳ یا به سایت تک نشین takneshin.com بزرگترین فروشگاه صندلی و تجهیزات آرایشگاهی مراجعه نمایید.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.