چهارشنبه, ۲۹ فروردین , ۱۴۰۳ Wednesday, 17 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41348 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • خدمات زیبایی با بهترین کیفیت در تهران کلینیک زیبایی VIP
    11 تیر 1401 - 9:58
    شناسه : 201003
    0

    گر ریزش مو دارید و از روش‌های درمان خانگی و دارویی جواب نگرفته‌اید، باید به دنبال یک راه حل اساسی برای برطرف کردن قطعی و دائمی این مشکل مثل کاشت مو باشید.

    پ
    پ

    اگر ریزش مو دارید و از روش‌های درمان خانگی و دارویی جواب نگرفته‌اید، باید به دنبال یک راه حل اساسی برای برطرف کردن قطعی و دائمی این مشکل مثل کاشت مو باشید. البته فقط ریزش مو نیست که یک دغدغه بزرگ برای خانم‌ها و آقایان به حساب می‌آید، بلکه بالا رفتن سن موجب شل شدن و افتادگی پوست می‌شود و یکی از عوارض آن افتادگی پلک ‌ها است ما در کلینیک VIP تمام تلاش خود را برای درمان تمامی مشکلات زیبایی شما عزیزان میکنیم که کاشت مو در تهران و بلفاروپلاستی از جمله این موارد است.

    برای اینکه موهایتان دوباره رشد کنند و جوان‌تر و زیبا شوید، نیاز به کاشت مو طبیعی دارید. البته درمان قطعی رشد ریش طبیعی و پرپشت هم کاشت ریش است. در نهایت با کمک بلفاروپلاستی در کلینیک زیبایی VIP می‌توانید با بلفاروپلاستی افتادگی پلک هایتان را برطرف کنید و چشمانی زیبا و درشت داشته باشید. برای شناخت خدمات کلینیک زیبایی وی‌ای پی با ما همراه باشید و بهترین راه‌های رسیدن به تناسب‌اندام و زیبایی ظاهری‌تان را بشناسید.

    بهترین خدمات کاشت مو در تهران در کلینیک زیبایی وی‌ای پی

    ریزش مو به سختی درمان می‌شود و می‌توانید جلوی سست شدن ریشه موهایتان را بگیرید. مخصوصاً برای کسانی که ریزش موی ارثی دارند یا در اثر کاهش وزن، بیماری‌هایی مانند سرطان و … موهایشان را از دست داده‌اند، جبران ریزش مو عملاً غیرممکن است. چون در نواحی طاس شده فولیکولی وجود ندارد که بتوانید با تقویت ریشه مو به کمک داروهای شیمیایی یا روغن‌های گیاهی دوباره آن را فعال کنید!

    راه جبران ریزش مو و رشد دوباره موهایتان، کاشت مو در تهران در کلینیک VIP است. در این روش فولیکول‌ها یا گرافت‌ها از بانک مو برداشته شده و در نواحی که دچار طاسی شده‌اند کاشت می‌شوند؛ بنابراین بعد از دوران نقاهت کاشت مو شاهد رشد موهای جدیدی خواهید بود که حتی از موهای خودتان هم پرپشت‌تر هستند و زیبایی چهره‌تان را چند برابر می‌کنند.

    word image 201003 1 - خدمات زیبایی با بهترین کیفیت در تهران کلینیک زیبایی VIP -

    تجربه کاشت مو ابرو طبیعی در کلینیک VIP

    کاشت ابرو نسبت به سایر عمل‌های زیبایی دقت و ظرافت بیشتری نیاز دارد. چون این ابروهای پرپشت و زیبای شما هستند که چشم‌هایتان را قاب می‌کنند و اگر ابروهایتان با زاویه مناسبی کاشت نشده باشند، چهره‌تان را خسته، غمگین یا حتی خشمگین و عصبانی نشان می‌دهند.

    همچنین در صورتی که کاشت ابرو توسط پزشک متخصص و با تجربه انجام نشود، ممکن است سایر ابروهایتان هم بریزد یا ابروهای کاشت شده به صورت پراکنده رشد کند و آرزو کنید که  کاش  دوباره چهره قبل از پیوند ابرو را داشته باشید!

     کلینیک زیبایی وی‌ای پی پزشکان حاذق و متبحر برای کاشت ابرو را دارد. این متخصصین تمام فرآیند برداشت ابرو و تار موهای تک تار مناسب کاشت تا پیوند موها را به ابرو با زاویه مناسب به درستی انجام می‌دهند. به همین دلیل است که متقاضیانی که در این مرکز کاشت ابرو انجام می‌دهند از نتیجه آن راضی هستند و به کسانی که نیاز به پیوند ابرو دارند هم کلینیک کاشت مو VIP را پیشنهاد می‌کنند.

    بلفاروپلاستی یا جراحی پلک تهران در بهترین کلینیک ایران

    افتادگی پلک زندگی طبیعی افراد را دچار مشکل می‌کند و علاوه بر کم کردن میزان دید آن‌ها در تغییر ظاهری خانم‌ها و آقایان و خسته و مسن‌تر به نظر رسیدن آن‌ها هم موثر است. آقایان علاوه بر این دو مشکل با یک دغدغه بزرگ دیگر هم در زندگی‌شان مواجه هستند. عدم رشد ریش و سبیل و کم‌پشت و پراکنده بودن آن از مسائلی است که روی ظاهر و اعتماد به نفس مردان تاثیرگذار است.

    پف و ورمی که زیر چشم‌ها یا روی پلک هاوجود دارد در اثر شل شدن پوست یا کم شدن قدرت عضلات پلک رخ می‌دهد. عمده‌ترین دلیل افتادگی پلک افزایش سن و کاهش خاصیت کشسانی پوست است، با این وجود بعضی از خانم‌ها و آقایان مادرزادی دچار این مشکل هستند و از همان بدو تولد با چشم‌های پف کرده مواجه می‌شوند. برای اینکه چشمانتان شبیه دیگران باشد و بتوانید دنیا را با دید باز تماشا کنید، نیاز است که پوست، چربی‌ها و عضلاتی که باعث افتادگی پلک شده‌اند را بردارید.

    بلفاروپلاستی یا جراحی پلک در تهران همان روشی است که برای درمان دائمی افتادگی پلک استفاده می‌شود. در جراحی پلک بالا به روش سنتی ابتدا پزشک برشی در جهت خطوط پلک روی آن ایجاد می‌کند، سپس چربی‌ها و… را از پلک خارج کرده و بعد از بریدن پوست‌های اضافه این قسمت را بخیه میزند.

    در جراحی پلک پایین هم برداشتن چربی‌ها و پوستی که باعث چین‌های پاکلاغی شده با دقت و ظرافت انجام می‌شود. پس از اتمام جراحی، متقاضی می‌تواند به منزل مراجعه کرده و به کارهای روزمره خودش رسیدگی کند. در طول دوران نقاهت بلفاروپلاستی باید توصیه‌های پزشک متخصص کلینیک VIP را رعایت کنید. بعد از آن می‌توانید دنیا را با چشمانی درشت و زیبا که جوان ‌تر نشانتان می‌دهند تماشا کنید.

    اگر از عمل جراحی می‌ترسید و می‌خواهید جراحی پلک را با عوارض کمتر تجربه کنید، می‌توانید بلفاروپلاستی در تهران با لیزر را انجام دهید.

    word image 201003 2 - خدمات زیبایی با بهترین کیفیت در تهران کلینیک زیبایی VIP -

    پیکرتراشی و تزریق چربی در کدام کلینیک انجام دهیم؟

    به نظرتان سوپراستارها برای ساختن چهره و اندام ایده آلشان از چه روش‌هایی استفاده می‌کنند؟ آیا جز این است که اغلب آن‌ها با تزریق چربی یا ژل لب‌هایشان را برجسته کرده و خطوط ریز و درشتی که روی صورتشان چین انداخته را از بین می‌برند؟ افراد مشهور علاوه بر چهره خودشان روی اندامشان هم کار می‌کنند. پهلوهای باریک و شکم تخت از جمله ویژگی‌های افراد سوپر مدل و ورزشکاران حرفه‌ای است.

    اما چطور می‌تواند چربی‌های سرسخت پهلوها، شکم و حتی ران‌ها را از بین برد یا لب‌ها را برجسته کرد؟ در کلینیک وی آی پی تهران می‌توانید از تزریق چربی که کم‌خطرترین روش جوان‌سازی صورت است کمک بگیرید و چهره خودتان را مانند یک سوپراستار بسازید. همچنین با کمک پیکرتراشی در کلینیک VIP می‌توانید از شر چربی‌های زائد سرسختتان با کمترین عوارض راحت شوید و به تناسب‌اندام برسید.

    چطور با کلینیک VIP ارتباط بگیریم؟

    تمام خدمات زیبایی فوق بدون بیهوشی و فقط تحت بی‌حسی در کلینیک وی آی پی ارائه می‌شود. همچنین کلینیک زیبایی VIP برای ارائه خدمات باکیفیت به مشتریانش امکان دریافت مشاوره آنلاین کاشت مو، کاشت ابرو، بلفاروپلاستی و… را برای آن‌ها فراهم کرده است. از طریق واتساپ می‌توانید با این مرکز زیبایی در ارتباط باشید.

    همچنین برای دریافت انواع خدمات زیبایی به صورت حرفه‌ای می‌توانید:

    با شماره تلفن ۰۲۱۴۴۱۵۸۰۱۱″” تماس گرفته،

    یا به آدرس : ” ستاری جنوب ، بلوار فردوس غرب، خیابان ورزی جنوبی، کوچه هفدهم شرقی،ساختمان پزشکان رامیار” مراجعه کنید.

    blank

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.