×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

The best veterinary clinic.jpg

به نقل از یک پزشک؛ کلینیک دامپزشکی با در اختیار داشتن کادر مجرب و دوره‌دیده در امر تشخیص و درمان بیماری حیوانات فعالیت می‌کند و امروزه با توجه به افزایش علاقه افراد به نگهداری از حیوانات خانگی، بررسی مداوم سلامتی حیوانات و انجام معاینات دوره‌ای بسیار مهم و ضروری است. در ادامه به یکی از بهترین کلینیک دامپزشکی در تهران اشاره می‌کنیم که می‌توانید بر اساس نیاز خود از آن استفاده کنید.

البته در بسیاری از شرایط برای بهبود سلامت حیوانات نیاز به انجام آزمایش، عمل جراحی، سونوگرافی و مواردی از این قبیل است. در ادامه قصد داریم تا ویژگی‌های بهترین کلینیک دامپزشکی در تهران را بیان کنیم تا بتوانید برای درمان و انجام ویزیت به بهترین کلینیک دامپزشکی مراجعه کنید.

  • ویزیت و معاینه تخصصی
  • عقیم سازی
  • واکسیناسیون
  • گرفتن ناخن
  • صدور شناسنامه
  • صدور گواهی خروج از کشور
  • پانسیون و مراقبت
  • جرم گیری دندان
  • جراحی تخصصی
  • انگل شناسی
  • سونوگرافی

کلینیک دامپزشکی دکتر تقی پور به صورت شبانه روزی در تهران فعال است و می‌تواند به صورت ۲۴ ساعته تمامی خدمات درمانی حیوانات را به مراجعه کنندگان عزیز ارائه کند.

موارد گفته شده جزو مهم ترین و پرکاربردترین خدماتی است که صاحبان حیوانات خانگی در شرایط مختلف به آن‌ها نیاز دارند به همین دلیل استفاده از بهترین کلینیک دامپزشکی می‌تواند، بسیار مهم و کار راه انداز باشد. البته فراموش نکنید که در انتخاب دامپزشکی برای انجام معاینات حیوانات خود به شدت وسواس به خرج دهید، زیرا میزان کیفیت و تخصص کارکنان دامپزشکی، ارتباط مستقیمی با سلامت حیوانات شما دارد.

بهترین کلینیک دامپزشکی در تهران.jpg

بهترین کلینیک دامپزشکی چه ویژگی هایی دارد؟

همان طور که گفته شد، انتخاب یک کلینیک دامپزشکی خوب تاثیر فراوانی در سلامتی حیوانات دارد به همین دلیل، قبل از مراجعه به دامپزشکی باید موارد مختلفی مورد بررسی قرار دهید تا بتوانید بر اساس آن‌ها به بهترین کلینیک دامپزشکی مراجعه کنید. به طور کلی یک کلینیک دامپزشکی تخصصی باید محیط کاملا استریل و پاکیزه، کادر مجرب و حرفه‌ای، امکانات لازم برای انجام سونوگرافی، رادیولوژی و… را داشته باشد.

مهم ترین نکته‌ای که صاحبان حیوانات خانگی باید به آن توجه کنند، تخصصی بودن خدمات و معاینات پزشکی است. به عنوان مثال افرادی که ویزیت گربه را به صورت تخصصی انجام می‌دهند، تجربه بیشتری در این زمینه دارند و دیگر افراد به اندازه آن‌ها، نمی‌توانند خدمات کاربردی را ارائه کنند.

دامپزشکی دکتر تقی پور یکی از بهترین کلینیک دامپزشکی تهران است که برای ویزیت حیوانات از افراد متخصص در همان حوزه استفاده می‌کند.

تشخیص به موقع بیماری

یکی از مزایای مراجعه منظم و دوره‌ای به دامپزشکی، تشخیص به موقع بیماری است. در واقع در بسیاری از شرایط مراجعه کنندگان زمانی به دامپزشکی مراجعه می‌کنند که برای درمان دیر شده و برای برطرف کردن مشکل نیاز به انجام عمل جراحی است و همین موضوع می‌تواند باعث به وجود آمدن مشکلات مختلفی در حیوانات خانگی شود به همین دلیل برای جلوگیری از مشکلات و بیماری‌های خطرناک به طور منظم و دوره ای از سلامت حیوانات خانگی خود اطمینان پیدا کنید.

بهترین کلینیک دامپزشکی.jpg

ویزیت و معاینه تخصصی حیوانات چه کاربردی دارد؟

همان طور که گفته شد یکی از خدمات مهم در کلینیک دامپزشکی، معاینه حیوانات است. در هنگام ویزیت و معاینه تمامی موارد مربوط به سلامتی حیوانات مورد بررسی قرار می‌گیرد و در هنگام انجام معاینه با دریافت اطلاعات از روند زندگی روزانه و عادت‌های حیوان، می‌توان برای کاهش ریسک بیماری و افزایش کیفیت زندگی آن‌ها برنامه ریزی کرد.

در هنگام معاینه توسط دامپزشک، تمامی بخش‌های مهم مورد بررسی قرار می‌گیرد و چکاپ کامل انجام می‌شود از مهم‌ترین مواردی که دامپزشکان در هنگام معاینه به آن‌ها توجه می‌کنند، می‌توان به بررسی ضربان قلب، بررسی تنفس حیوان و معاینه گوش اشاره کرد.

جراحی و عقیم سازی در بهترین کلینیک دامپزشکی تهران

به طور کلی برای عقیم سازی حیوانات نر، بیضه‌ها را از بدن خارج می‌کنند و به‌اصطلاح سگ های نر اخته می‌شوند با انجام این کار غریزه جنسی به طور کامل در حیوان از بین می‌رود. همچنین در عقیم سازی حیوانات ماده، تخمدان و رحم از بدن حیوان خارج می‌شود.

البته این نکته را در نظر داشته باشید که اگر صرفا تخمدان‌ها در بدن حیوان باقی بماند و رحم خارج شود، غریزه جنسی در حیوان از بین نمی‌رود و فقط از تولید مثل جلوگیری می‌شود و در حیوانات نر نیز اگر لوله‌های وازکتومی بسته شود و بیضه‌ها باقی بمانند، از تولید مثل جلوگیری می‌شود اما همچنان غریزه جنسی باقی می‌ماند.

البته جراحی صرفا برای عقیم سازی حیوانات نیست بلکه در بسیاری از شرایط ممکن است برای اتفاقی برای حیوانات رخ دهد که در آن شکستگی به وجود بیاید که در این صورت نیز بر اساس تصمیم پزشک به عمل جراحی نیاز است.

واکسیناسیون

انجام واکسیناسیون برای تمامی حیوانات یک امر بسیار مهم و ضروری است که باید حتما در زمان مناسب تزریق شود. تزریق واکسن برای حیوانات با یکدیگر متفاوت بوده و بر اساس نیاز و شرایط آن‌ها، واکسیناسیون انجام می‌شود.

فراموش نکنید که تزریق نشدن به موقع واکسن می‌تواند، خطرات و مشکلات فراوانی را برای حیوانات به وجود بیاورد به همین دلیل حتما برای انجام این کار با کلینیک دامپزشکی مورد نظر خود مشاوره کنید.

گرفتن ناخن

گرفتن ناخن حیوانات اصول خاصی دارد و عدم تجربه صاحبان آن‌ها باعث ایجاد درد شدید و خونریزی در هنگام گرفتن ناخن حیوانات می‌شود به همین دلیل بسیاری از صاحبان پت برای جلوگیری از این موارد، به کلینیک دامپزشکی مراجعه می‌کنند تا افرادی متخصص این کار را به درستی انجام دهند.

البته این نکته را در نظر داشته باشید که برای گرفتن ناخن باید از ابزارهای مخصوص استفاده شود تا آسیبی به حیوانات وارد نشود.

 

صدور گواهی سلامت حیوانات

شاید برای شما پیش آمده باشد که بخواهید به مسافرت بروید و حیوان دلبندتان را نیز با خود همراه کنید. برای انجام این کار باید قبل از مهیا کردن شرایط مسافرت، حیوان خانگی‌تان را برای معاینه به کلینیک دامپزشکی ببرید تا توسط دکتران مجموعه معاینه شوند.

در واقع پس از معاینه و تایید سلامتی آن‌ها، گواهی سلامت حیوانات صادر می‌شود که با استفاده از آن می‌توانید، حیوان خانگی‌تان را با خود به مسافرت ببرید.

سخن پایانی:

سلامت حیوانات به شدت مهم است به همین دلیل برای بررسی وضعیت سلامت آن‌ها باید اقدامات لازم به موقع انجام شود. حتما طبق یک بازه زمانی مشخص، حیوانات خود را به دامپزشکی ببرید تا توسط افراد متخصص بررسی شوند، این کار می‌تواند، سلامت آن‌ها را تا حد قابل توجه ای تضمین کند.

البته قبل از مراجعه به دامپزشکی، تمامی موارد گفته شده در این مقاله را مورد بررسی قرار دهید تا بتوانید بر اساس آن ها بهترین کلینیک دامپزشکی را پیدا کنید تا خیالتان از سلامت حیوان دلبندتان راحت باشد.

منبع:

https://www.1pezeshk.com/archives/2022/06/taghipourhospital.html

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.