سه‌شنبه, 4 اردیبهشت 1403 Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41412 تعداد نوشته های امروز : 5 تعداد دیدگاهها : 2371×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • در چه پروژه هایی عایق الاستومری EPDM کاربرد دارد؟ + [لیست قیمت]
    11 تیر 1401 - 10:44
    شناسه : 201018
    0

    EPDM مخفف اتیلن پروپیلن دی ان مونومر است. این کلمه مخفف مواد شیمیایی می باشد که در ساخت عایق الاستومری epdm از آن ‌ها استفاده شده است.

    پ
    پ

    عایق الاستومری epdm نوعی لاستیک مصنوعی محسوب می گردد که دارای دوام و انعطاف پذیری بسیار بالایی می باشد. در وسایل نقلیه برای آب بندی درها، پنجره ها و شلنگ های سیستم خنک کننده، برای اتاق های سرد، زمین های بازی، پوشش های ضد لغزش برای عرشه ها و سقف سازی از این مدل عایق ها بهره می برند. ترکیبات این ماده باعث می‌شود تا از آن بتوان برای کمک به سیستم سقف سازی استفاده کرد.epdm  یک مدل کوپلیمر می باشد که دارای خواص الاستومری بوده و به همین علت آن را پلیمری می دانند که دارای خاصیت چسبناکی و الاستیکی است. اگر آن را بکشید با توجه به ویژگی هایی که دارد مجدداً به حالت اولیه خود باز می گردد. اجزای اصلی آن اتیلن و پروپیلن می باشد که هر دو آن ها محصولاتی از نفت و گاز هستند. اگر برای انجام پروژه های خود نیاز به این ماده منحصر به فرد دارید می توانید از میزبان صنعت آن را با کیفیت بالا خریداری نمایید.

    image 1656700877 - در چه پروژه هایی عایق الاستومری EPDM کاربرد دارد؟ + [لیست قیمت] - عایق الاستومری

    عایق الاستومری EPDM چیست؟

    EPDM مخفف اتیلن پروپیلن دی ان مونومر است. این کلمه مخفف مواد شیمیایی می باشد که در ساخت عایق الاستومری epdm از آن ‌ها استفاده شده است. دی ان مونومر با این که بخش کوچکی از این ترکیب را تشکیل می دهد اما در عوض به این ماده خواص انعطاف ‌پذیری و دوام بالایی می بخشد. شبکه مولکولی در این عایق باعث می شود تا ویژگی ارتجاعی بی نظیری داشته باشد. این عایق ها را در دو مدل رولی و لوله ای تولید می کنند که هر کدام از آن ها را در سایز ها و ضخامت های مختلفی ارائه می دهند.

    استفاده از عایق الاستومری چه مزایایی دارد؟

    زمانی که شما اقدام به خرید این عایق نمایید از مزایای زیر بهره مند خواهید شد:

    • این عایق ها به هیچ عنوان قابلیت اشتعال زایی ندارند.
    • در برابر مواد شیمیایی روغن گریس بسیار مقاوم هستند.
    • طول عمر بسیار بالایی دارند و از هیچ گونه مواد سمی در ساخت آن ها استفاده نشده است. به همین دلیل برای محیط زیست هیچ گونه خطر و ضرری ندارند.
    • به هیچ عنوان حرارت را به محیط منتقل نمی نمایند.
    • در برابر هرگونه اثرات نامطلوب آب و هوایی مانند آفتاب، اشعه های ماورا بنفش، بارش برف و باران و… بسیار مقاوم هستند.
    • بخار آب و رطوبت را به محیط انتقال نمی دهند.
    • زمانی که از این عایق استفاده کنید از ورود هرگونه گرد و غبار جلوگیری خواهید کرد. همچنین ساختار آن ها به گونه ای است که باکتری و قارچ ها در آن ها رشد نمی نمایند.

    image 1656701206 - در چه پروژه هایی عایق الاستومری EPDM کاربرد دارد؟ + [لیست قیمت] - عایق الاستومری

    کاربرد های عایق الاستومری EPDM

    کاربر های عایق الاستومری EPDM موارد ذیل می باشند:

    • استفاده از عایق الاستومری در ساخت سقف
    • عایق رطوبتی نما، تراس و بالکن
    • ایجاد سقف های خورشیدی

    در ادامه به شرح بیشتر هر کدام می پردازیم:

    استفاده از عایق الاستومری در ساخت سقف

    از مهم ترین کارایی که این عایق ها دارند استفاده از آن ها در ساخت سیستم های مختلف سقفی می باشد. سقفی که از این ساختار بهره مند شود دارای یک غشای لاستیکی تک لایه می باشد که مانند یک عایق حرارتی عمل می نماید. در رابطه با بام های سبز یا همان روف گاردن چون از پوشش گیاهی بهره می برند می توان از این عایق ها برای زهکشی استفاده کرد. عایق های مربوطه برای طراحی بام سبز با توجه به ویژگی هایی که دارند تنها گزینه عالی به نظر می رسند. چرا که هم منجر به صرفه جویی در انرژی می شوند و هم منجر به کاهش آلودگی صوتی خواهند شد. از طرف دیگر چون این عایق ها در برابر عوامل جوی مقاوم هستند در سقف های مسطح و کم شیب کارایی بالایی دارند. چون باعث می شوند یک ورق با ضخامت ثابت در کل سخت وجود داشته باشد. نکته دیگری که باعث می شود تا محصول در مقایسه با عایق های دیگر متمایز عمل کند مقاومت آن در برابر هر چیزی از پارگی، گرما و سرما گرفته تا اشعه یو وی می باشد. در هر منطقه‌ای با هر شرایط آب و هوایی می توانید برای سقف سازی از محصول بهره ببرید.

    عایق رطوبتی نما، تراس و بالکن

    این عایق به عنوان یک عامل ضد آب برای طراحی و ساخت نماها بهترین انتخاب است. معماران می ‌توانند برای فراهم کردن یک نما با لبه های نرم، سطح صاف و ضد آب از عایق الاستومری استفاده کنند.

    ایجاد سقف های خورشیدی

    برای آن که بتوان از پنل های خورشیدی برای تولید انرژی استفاده کرد باید آن ها را در پشت بام قرار داد. ماده ای که از آن برای پوشش سقف مورد استفاده قرار می گیرد باید به گونه‌ای در برابر نور آفتاب مقاوم باشد که عمر طولانی تری نسبت به پنل های خورشیدی داشته باشد. از آنجایی که عایق الاستومری دارای عمر طولانی است یک انتخاب ایده آل برای این امر نیز می باشد.

    image 1656701257 - در چه پروژه هایی عایق الاستومری EPDM کاربرد دارد؟ + [لیست قیمت] - عایق الاستومری

    خرید و قیمت عایق الاستومری

    مواردی مانند جنس عایق، ضخامت و سایز از جمله اساسی ترین عواملی می باشند که در تعیین قیمت این محصول اثر گذار هستند. البته که در زمان خرید عایق الاستومری حتماً باید به کیفیت آن دقت نمایید. خریدی مطمئن و با صرفه را با خرید از میزبان صنعت تجربه نمایید. شرکت ما عایق الاستومری رولی و شانه تخم مرغی درجه یک را به شما ارائه می کند. برای اطلاع دقیق از قیمت می توانید با ما در تماس باشید.

    برگرفته شده از سایت: https://mizbansanat.net/

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.