جمعه, 7 اردیبهشت 1403 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41448 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • مثله کردن جنازه زن صیغه ای توسط شوهر بی‌رحم
    11 تیر 1401 - 19:51
    شناسه : 201051
    0

    مرد جوان که متهم است همسر صیغه‌ای خود را کشته و جسدش را مثله کرده، در جلسه دادگاه ادعای عجیبی را مطرح کرد. او مدعی شد همسرش زنده است.

    پ
    پ

    جسد جنازه - مثله کردن جنازه زن صیغه ای توسط شوهر بی‌رحم - زن صیغه ای

    رسیدگی به این پرونده از بهمن سال ۹۷ و با گزارش ناپدیدشدن زنی جوان توسط خانواده‌اش آغاز شد. ماموران با ردیابی تلفن زن جوان به نام فرناز، متوجه شدند تلفن او آخرین بار در شهر رودهن آنتن داشته‌است. ماجرا وقتی پیچیده شد که ماموران رد تلفن همراه پسر عموی او را همان حوالی پیدا کردند.

    مرد ۴۲ ساله به نام داوود دستگیر شد و در تحقیقات به قتل فرناز اعتراف کرد و گفت: فرناز همسر دوم من بود وبعد از مرگ شوهرش او را صیغه کرده‌بودم. البته کسی از این موضوع خبر نداشت و رابطه‌مان پنهانی بودم. روز حادثه برای تفریح به رودهن رفته‌بودیم که آنجا با هم درگیر شدیم . به او گفتم خانه‌ات را به نام من کن که مقاومت کرد . در مسیر برگشت می‌خواست خود را از ماشین به بیرون پرت کند که او را با کمربند به صندلی بستم. نمی دانم چطور ضربه مغزی شد و مرد. بعد هم جسد را به یک افغانستانی دادم تا سر به نیست کند . فکر کنم او جسد را تکه تکه کرده و در سطل زباله رها کرده است. بعد از این اعترافات مرد افغان هم دستگیر شد‌.جست‌وجو ها برای یافتن بقایای جسد هم بی نتیجه ماند. با گذشت بیش از سه سال از ناپدید شدن زن جوان، داوود و همدستش در شعبه دهم دادگاه کیفری پای میز محاکمه قرار گرفت. در این جلسه وکیل اولیای دم برای متهم درخواست قصاص کرد و گفت: کشف لکه‌های خون در خودروی این مرد نشان می‌دهد او قاتل است.سپس متهم در جایگاه ایستاد و در دفاع از خود گفت: من و فرناز همدیگر را دوست داشتیم و مرتکب قتل او نشدم. وقتی او را صیغه کردم تا سوم راهنمایی بیشتر درس نخوانده‌بودم اما بعد از آن با تشویق‌های همسرم، لیسانس حقوق گرفتم. فرناز خودش فوق لیسانس داشت و کارهای پایان‌نامه‌اش را انجام می‌داد. قرار بود با هم دفتر وکالت بزنیم و برای آینده برنامه داشتیم. روز حادثه او را نزدیک خانه‌اش پیاده کردم و بعد هم ناپدید شد. در پلیس آگاهی تحت فشار و به دروغ به قتل اعتراف کردم. مطمئن هستم فرناز زنده است و جایی مخفی شده تا کسی او را پیدا نکند. پس از دفاعیات متهم، قضات دادگاه، رسیدگی به اتهام مرد افغان را به جلسه بعد موکول کردند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.