×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

خرید کتاب زبان

خرید کتاب زبان

خرید کتاب زبان امروزه آمار بسیار بالایی داشته و طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است. اما در یادگیری زبان ،فاکتورهای زیر دخیل هستند:

  1. تلاش خود شخص (مهم‌ترین فاکتور)
  2. کلاس زبانی که در آن آموزش می‌بینید.
  3. خرید کتاب زبان استاندارد موجود در بازار

نکات حیاتی در خرید کتاب زبان

برای خرید کتاب زبان شما باید فاکتورهای زیر را برای خرید آن در نظر بگیرید:

ابتدا شما باید از سطح و سواد انگلیسی خود توسط آزمون‌های آنلاین اطلاع پیدا کنید تا بتوانید کتاب زبان مناسب خودتان را پیدا کنید. بعد از آن شما باید کتاب زبانی را بخرید که جواب‌گوی نیاز شما باشد. در ضمن هدف شما از همه این موارد مهم‌تر است.

اینکه شما به چه قصدی می‌خواهید زبان را یاد بگیرید:

  • فقط اصول اولیه را یاد بگیرم.
  • می‌خواهم به یک کشور خارجی سفر کنم.
  • برای ادامه تحصیل در کشور خارجی

شما باید هدفتان مشخص شده باشد تا بتوانید به راحتی به اقدام به خرید کتاب زبان کنید.

کتاب Oxford Word Skills

کتاب Oxford Word Skills یکی از بهترین منابع یادگیری واژگان انگلیسی بوده که با داشتن تصاویر زیاد در کتاب یادگیری زبان را برای ما آسان‌تر کرده است. انتشارات دانشگاه آکسفورد کتاب Oxford Word Skills را در ۳ بخش زیر برای علاقه‌مندان به زبان منتشر کرده است:

  1. پایه
  2. متوسط
  3. پیشرفته

طریقه خواندن کتاب Oxford Word Skills

در هر یک از بخش‌های کتاب Oxford Word Skills برای اینکه کارآموز را به صورت خیلی حرفه‌ای از سطح مقدماتی تا پیشرتفته هدایت کند، ۸۰ درس وجود دارد.

شما می‌توانید کتاب Oxford Word Skills را به شکل خودآموز تهیه کنید و بخوانید. به دلیل اینکه در این کتاب کارآموز یاد می‌گیرد که کلمه‌ها به چه شکل و در کجا استفاده کند و به کار ببرد. این روش یادگیری بسیار به روند آموزش زبان شما کمک می‌کند.

از دیگر ویژگی‌های این کتاب درس‌های جذب‌کننده و جالب است که شما را برای یادگیری آن تشویق می‌کند. دایره کلماتی که در کتاب Oxford Word Skills استفاده شده بسیار گسترده می‌باشد و در بسیاری از حوزه‌ها مانند: لباس، دعوت کردن اشخاص، کار کردن با تلفن، فعل‌های چند بخشی، کلمه‌ها و جملاتی که در روزمره و روابط اجتماعی خودمان از آن‌ها استفاده می‌کنیم و خیلی موارد دیگر.

انتشارات آکسفورد

این کتاب مربوط به انتشارات دانشگاه آکسفورد می‌باشد. کتاب‌های این دانشگاه یکی از مهم‌ترین برترین و منابعی است برای کسانی که می‌خواهند زبان انگلیسی یاد بگیرند. دانشگاه آکسفورد چیزی در حدود ۱۰۰۰ سال قدمت دارد و تمامی اساتید آن افراد تیزهوش و نخبه هستند.

همچنین اگر قصد دارید در آزمون‌های مختلف زبان شرکت کنید، مجموعه کتاب Oxford Word Skills بسیار برای شما مناسب می‌باشد. پس به هیچ عنوان خرید کتاب زبان Oxford Word Skills را پشت گوش نیندازید.

کتاب oxford word skills

کتاب American File

مجموعه کتاب American File، در ۶ بخش از پایه تا حرفه‌ای توسط نویسندگانی چون (کریستینا لاثام کانیگ و کلایو آکسندن) تهیه شده است.

تمامی تمرکز کتاب American File بر روی ۴ اصل زیر است:

  1. مکالمه
  2. شنیداری
  3. تلفظ
  4. گرامر

با ما همراه باشید تا ساختار این کتاب را مورد بررسی قرار دهیم.

ساختار و محتوای کتاب American File

هر کدام از سطح‌های این مجموعه، شامل ۳ جلد کتاب می‌شود که عنوان اصلی‌ترین کتاب آن Student Book می‌باشد. کتاب American File به شدت بر روی مواردی مانند: تلفظ درست کلمه‌ها و جمله‌ها، گرامر و ساختار کلی لغت‌ها تمرکز دارد و یکی از ویژگی‌های این کتاب است.

از دیگر ویژگی‌های دیگر این کتاب این است که در هر درس خود فقط و فقط به ۲ مبحث می‌پردازد و تمام!

به این صورت که هر درس از کتاب American File شامل ۲ قسمت A و B است که در هر دو قسمت تمامی توانایی‌هایی که شما باید از یک زبان خارجی یاد بگیرید (لغات، خواندن، مکالمه،تلفظ درست) را به شما آموزش می‌دهد.

کتاب american file

سخن پایانی

زبان انگلیسی زبانی بین‌المللی بوده و یادگیری آن برای هر کسی نیاز می‌باشد. همین که شما یک زبان جدید را می‌آموزید، می‌توانید به راحتی و با خیال راحت به هر کشور خارجی سفر کنید و با آداب و رسوم فرهنگ آن جامعه آشنا شوید.

یادتان باشد هیچ وقت دیر نیست. پس با خرید کتاب زبان خوب شروع به یادگیری این زبان شیرین بکنید. فروشگاه آنلاین زبان بوک، ارائه دهنده تمامی کتاب‌های زبانی می‌باشد که شما به آن احتیاج دارید. پس وقت رو رو تلف نکن و همین الان کتاب مورد نظرت رو سفارش بده.

 

برچسب ها :
  1. حسین نیساری

    من از سایت زبان بوکز خرید کردم
    سایت zabanbooks قیمتش از digikala هم ارزونتره
    ممنون

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.