جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41360 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • چرا باید کتاب دست دوم بخریم؟
    13 تیر 1401 - 12:00
    شناسه : 201113
    0

    در این مقاله همراه ما باشید تا با مزایای خرید و فروش کتاب دست دوم و اینکه چرا باید کتاب دست دوم بخریم آَشنا شوید.

    پ
    پ

    چرا باید کتاب دست دوم بخریم؟

    اگر اهل کتاب باشید، واژه ی خرید و فروش کتاب دست دوم برایتان آشنا است.

    گاهی ممکن است به علت چاپ تمام شدن برخی کتاب ها یا ناموجود بودن آنها در بازار کتاب، به سراغ کتاب دست دوم رفته باشید اما به مشکلاتی برخورده باشید، نمونه ای از این مشکلات که اکثر افراد با آن رو به رو هستند زمانی زیادی است که باید برای خرید کتاب دست دوم در بازار صرف کنید!

    اگر شماهم با این مشکلات رو به رو شدید تا انتهای مطلب همراه ما باشید تا با بهترین و ساده ترین روش خرید و فروش کتاب دست دوم آشنا شوید.

    iuCoPSGXtuRg5Hx0Nitv4UJToPSONkDGKn38pB23 - چرا باید کتاب دست دوم بخریم؟ -

    چرا باید کتاب دست دوم را جایگزین کتاب نو کنیم؟

    از مهم ترین مزایای خرید کتاب دست دوم، می توانیم به ارزان بودن آن اشاره کنیم، حتما وقتی واژه ی کتاب دست دوم به گوش شما هم می خورد در مرحله ی اول تنها قیمت ارزان و به صرفه ی کتاب دست دوم به ذهنتان می رسد؛ اما خب باید بگوئیم که خرید و فروش کتاب دست دوم مزایای بسیار زیادی دارد که سعی کردیم به تمام آنها بپردازیم.

    نجات جان درختان

    چند سالی است که میزان قطع درختان برای تولید کاغذ، هرسال افزایش می یابد به گونه ای که اگر روند قطع درختان به همین منوال پیش برود، تا 200 سال آینده هیچ درختی روی کره ی زمین باقی نخواهد ماند.

    با خرید کتاب دست دوم می توانیم جان چند درخت را نجات دهیم و از مرگ درختان برای تولید کاغذ جلوگیری کنیم.

    جلوگیری از چاپ مجدد کتاب ها

    هرسال تعداد بسیاری از کتاب هایی که به چاپ مجدد می رسند، هیچ تفاوتی با نسخه قبلی خود ندارند گاهی حتی جلد کتاب نیز تغییر نمیکند و این نشان دهنده ی اجبار ناشرین برای چاپ مجدد کتاب است تا بتوانند نیاز مردم را برطرف کنند.

    در این شرایط جایگزینی کتاب دست دوم این دسته از کتاب ها ماننده کتاب دست دوم فیزیک هالیدی جلد اول و کتاب دست دوم شیمی عمومی 1 چارلز مورتیمر که تمام دانشجویان مهندسی باید بخوانند یا کتاب دست دوم روانشناسی بهترین راه حلی است که وجود دارد.

    آشنایی با کتاب های بیشتر

    به جای خرید یک کتاب نو، می توانیم دو کتاب دست دوم خریدداری کنیم؛ بنابراین با خرید کتاب دست دوم می توانیم کتاب های بیشتری بخوانیم و با دنیای مختلف کتاب ها آشنا شویم!

    می توانید کتابخانه تان را مملو از کتاب هایی با ژانر های مختلف کنید و انگیزه ی خود را برای خواندن کتاب های دیگر، افزایش دهید.

    اگر از کتاب و محتوای آن خوشتان آمد، می توانید کتاب را تبدیل به عضوی دائمی از کتابخانتان کنید و در غیر این صورت می توانید اقدام به فروش کتاب دست دوم کنید و با هزینه ای که از فروش کتاب بدست آورده اید، کتاب جدیدی را خریدداری نمایید!

    دسترسی به کتاب های کم یاب

    برخی از کتاب ها هستند که دیگر چاپ نمی شوند و حتی موجودی نسخه دست دوم آنها در بازار کتاب بسیار کم است، شما با خرید و فروش این دسته از کتاب ها می توانید به کتاب های کم یاب و بی نظیری دست پیدا کنید و در دنیای آنها غرق شوید.

    eTRQc3ajVN2rC3p8FRAvWvvb0c4JTWhuFB7Otibk - چرا باید کتاب دست دوم بخریم؟ -

    از کجا کتاب دست دوم بخریم؟

    راه های مختلفی برای خرید کتاب دست دوم وجود دارد:

    خرید حضوری کتاب دست دوم

    در خرید حضوری کتاب دست دوم نیاز است زمانتان را خالی کنید و به بازار های کتاب بروید تا بتوانید مغازه هایی که علاوه بر کتاب نو، کتاب دست دوم نیز دارند پیدا کنید و به جستجوی کتاب مدنظرتان بپردازید.

    ممکن است کتاب دست دومی را که می خواستید پیدا نکنید و مجبور شوید یک روز دیگر برای خرید کتاب دست دوم در نظر بگیرید تا به دیگر کتابفروشی ها و مغازه های سطح شهر بروید.

    برای مراجعه به بازار و کتابفروشی ها، باید هزینه ای را برای حمل و نقل در نظر بگیرید که گاهی ممکن است این هزینه، از هزینه ای که برای خرید کتاب پرداخت می کنید، بیشتر باشد.

    در اکثر مواقع نیاز است که حداقل شما یک روز را برای خرید حضوری کتاب دست دوم در نظر بگیرید.

    خرید آنلاین کتاب دست دوم

    در خرید آنلاین کتاب دست دوم تنها نیاز است که شما به اینترنت دسترسی داشته باشید، فرقی ندارد که در چه ساعتی قرار دارید، شب است یا روز؟ یا اینکه در کجا قرار دارید؟ در کدام منطقه و استان از کشور.

    فقط کافی است چند دقیقه ای در فروشگاه های آنلاین کتاب دست دوم به جستجوی کتاب مدنظرتان بپردازید و با چند کلیک ساده کتابتان را سفارش دهید.

    با خرید آنلاین کتاب دست دوم نیازی نیست که زمان زیادی را از دست بدهید یا هزینه ای برای حمل و نقل صرف کنید!

    حتما برایتان سوالی پیش آمده که چگونه با فروشگاه های آنلاین کتاب دست دوم آشنا شوید، در ادامه به معرفی اولین سامانه خرید و فروش آنلاین کتاب دست دوم می پردازیم.

    یونی بوک فروشگاه اینترنتی خرید و فروش کتاب دست دوم

    یونی بوک یک فروشگاه اینترنتی کتاب دست دوم است که فعالیت رسمی خود را از سال 1399 آغاز کرده است.

    با ورود به سایت یونی بوک با دنیایی از انواع کتاب دست دوم روبه رو خواهید شد، رمان های دست دوم، کتاب دانشگاهی دست دوم و

    البته یونی بوک در فروشگاه اینترنتی کتاب خود علاوه بر کتاب دست دوم، کتاب نو نیز موجود دارد تا اگر در کنار کتاب دست دوم به کتاب نو احتیاج داشتید، بتوانید به هر دو دسترسی داشته باشید!

    با ثبت سفارش در یونی بوک، کتاب هایتان را درب منزل در کوتاه ترین زمان ممکن تحویل می گیرید.

    تحویل حضوری رایگان کتاب در یونی بوک

    یونی بوک در حال حاضر در 35 نقطه از سراسر کشور تحویل حضوری رایگان کتاب را امکان پذیر کرده است. با مراجعه به هر یک از این نقاط می توانید کتابی را که سفارش داده اید به صورت رایگان تحویل بگیرید.

    در حال حاضر 13 نقطه از 35 نقطه تحویل حضوری رایگان در تهران قرار دارد و شما میتوانید با پرداخت تنها هزینه ی کتاب، کتاب هایتان را رایگان تحویل بگیرید.

    22 نقطه ی دیگر شعبات یونی بوک در استان های گیلان، لرستان، اردبیل، سمنان، قزوین، مازندران، ایلام، همدان، خراسان جنوبی، گلستان، هرمزگان، چهارمحال بختیاری، مرکزی، آذربایجان‌غربی، خوزستان، خراسان شمالی، فارس، اصفهان و قم است، افرادی که در این

    استان ها قرار دارند نیز می توانند با مراجعه به شعبات یونی بوک کتاب هایشان را رایگان تحویل بگیرند.

    GUKfiE452447nLrTrKo6bAeCXbb76tbm3LL305FI - چرا باید کتاب دست دوم بخریم؟ -

    دسته بندی کتاب ها در فروشگاه اینترنتی یونی بوک

    دسته بندی کتاب های نو و دست دوم در سایت یونی بوک بدین شکل است:

    کتاب های دانشگاهی:

    علوم انسانی

    فنی مهندسی

    پزشکی

    هنر

    عمومی

    علوم پایه

    پیراپزشکی

    کتاب های عمومی:

    رمان

    داستان

    کودک و نوجوان

    شعر

    آموزش زبان

    جزوه دانشگاهی:

    برخی از دانشجویان علاقه مند به جزوه برداری از درس نیستند یا گاهی ممکن است به جزوه دسترسی نداشته باشند، یونی بوک برای این دسته از دانشجویان جزوه های دانشگاهی را در نظر گرفته است، با مراجعه به دسته بندی جزوه های دانشگاهی، می توانید جزوه ی هر درسی که نیاز داشته باشید را به صورت پی دی اف تهیه کنید.

    همچنین می توانید جزوه هایتان را به صورت پی دی اف در سایت یونی بوک برای فروش قرار دهید.

    به تازگی دسته بندی کتاب دست دوم کنکوری به سایت یونی بوک اضافه شده که در حال حاضر در حال تکمیل است.

    GTdeT9qVKd6ypZ1KbxoH328mOqjOkflyYTumdaco - چرا باید کتاب دست دوم بخریم؟ -

    در یونی بوک کتاب هاتو بفروش

    در سایت یونی بوک علاوه بر خرید آنلاین کتاب دست دوم، می توانید اقدام به فروش آنلاین کتاب هایتان نیز بکنید. برای فروش کتاب دست دوم در یونی بوک، باید پس از وارد شدن به سایت یک پنل فروشندگان برای خودتان بسازید و کتاب هایتان را برای فروش در سایت یونی بوک قرار دهید.

    اگر دانشجو هستید یا زندگی دانشجویی را تجربه می کنید، خرید و فروش کتاب دست دوم را به شما پیشنهاد میکنم، خرید و فروش کتاب دست دوم این امکان را به شما می دهد که با هزینه ای که از فروش کتاب هایتان بدست می آورید، کتاب دست دومی را که نیاز دارید خریدداری نمایید و مجبور نباشید هزینه ای جدا برای خرید کتاب های دانشگاهی در نظر بگیرید.

    سخن آخر

    اگر دانشجو هستید یا اهل کتاب، پیشنهاد میکنم حتما از فروشگاه اینترنتی یونی بوک برای خرید و فروش کتاب هایتان استفاده کنید. در یونی بوک می توانید کتاب دست دوم مدنظرتان را خریدداری کنید و کتابی را دیگر نیازی به آن ندارید بفروشید؛ .بدون اینکه هزینه و زمان زیادی را صرف کنید

    6fM2vk6dOPZtKRu781CqlRtTlLX2M2YXdoJvQ3ye - چرا باید کتاب دست دوم بخریم؟ -

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.