چهارشنبه, ۲۲ فروردین , ۱۴۰۳ Wednesday, 10 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41245 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2365×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • پرینتر سه‌بعدی ANYCUBIC Photon M3 Max
    14 تیر 1401 - 10:50
    شناسه : 201177
    1

    پرینتر سه‌بعدی ANYCUBIC Photon M3 Max دارای قابلیت تغذیه اتوماتیک رزین است و سرعت بالایی در چاپ دارد.

    پ
    پ

    پرینتر سه‌بعدی M3 Max

    مشخصات فنی:

    مدل: Photon M3 Max

    برند: ANYCUBIC

    نرم‌افزار: ANYCUBIC Photon Workshop

    منبع نوری: ماتریس‌های پارالل درمجموع ۸۴ عدد LED

    صفحه کنترل: دارای یک صفحه نمایش لمسی کنترل ۴٫۳ اینچی

    صفحه طراحی: صفحه طراحی حکاکی شده با لیزر

    پرکننده اتوماتیک رزین: رزین به‌صورت اتوماتیک پر می‌شود و در صورت نیاز از تداوم آن جلوگیری می‌شود

    محافظ صفحه: دارای یک محافظ صفحه قابل تعویض

    فرایند تسطیح: دارای ۴ سطح تسطیح مختلف

    توان مصرفی: ۱۲۰ وات

    پورت ورودی: USB

    وزن: درحدود ۲۱ کیلوگرم

    ابعاد دستگاه: ۵۹٫۶ * ۴۰ * ۴۰٫۸ سانتی ‌متر به‌ترتیب ارتفاع طول عرض

    سرعت چاپ: ۶۰ الی ۵۰ میلی‌متر در ساعت

    حجم محفظه چاپ: ۱۴٫۷ لیتر

    ابعاد چاپ: ۳۰ * ۲۹.۸ * ۱۶.۴ سانتی‌متر به‌ترتیب ارتفاع طول عرض

    متریال مصرفی: رزین

    ویژگی‌های برجسته:

    پرینتر سه‌بعدی در قشم خرید

    پرینتر سه‌بعدی ANYCUBIC Photon M3 Max دارای قابلیت تغذیه اتوماتیک رزین است و سرعت بالایی در چاپ دارد.

    دقت بالای این پرینتر در زمان چاپ، قابلیت پرینت در زمان آفلاین بودن و ابعاد بزرگ چاپ از ویژگی‌های برتر این پرینتر سه‌‍بعدی است.

    بررسی مشخصات پرینتر سه‌بعدی ANYCUBIC Photon M3 Max

    کیفیت چاپ ۷K:

    کیفیت بالا در چاپ سه‌بعدی

    به دلیل داشتن یک ال‌سی‌دی UV بسیار با کیفیت با قابلیت چاپ با رزولوشن ۷K یا به‌عبارتی ۶۴۸۰ در ۳۶۰۰ پیکسل این پرینتر سه‌بعدی می‌تواند چاپ هایی با مقیاس بالای ۴۵۰ به ۱ داشته باشد و یک پرینتر سه‌بعدی بسیار با کیفیت و مناسب برای چاپ‌ الگوهای سه‌بعدی پیچیده و مشکل است. گوشه‌ها و نقاط را به‌راحتی طراحی کرده و می‌تواند الگوهای دارای گوشه‌های تیز و طراحی‌های سنگین را به‌راحتی انجام دهد.

    مجهز شدن به یک اسکرین با مقیاس کنتراست ۴۵۰ به ۱ سبب شده‌است که قسمت‌های تیره الگوی چاپ سه‌بعدی شما به مقدار بسیار کمی توسط اشعه UV تغذیه شده و قسمت‌های روشن با مقدار بیشتری از اشعه UV تغذیه شود این امر سبب می‌شود که به‌راحتی بتوانید قسمت‌هایی از الگوی خود را تیره‌تر و قسمت‌های دیگر را روشن‌تر کنید. این قابلیت یکی از پیچیده‌ترین و پیشرفته‌ترین قابلیت‌های یک پرینتر سه‌بعدی است که در پرینتر سه‌بعدی ANYCUBIC Photon M3 Max به مقیاس ۴۵۰ به ۱ که در نوع خود بی‌همانند است وجود دارد.

    ابعاد چاپ:

    ابعاد بزرگ چاپ و پرینت سه‌بعدی

    پرینتر سه‌بعدی ANYCUBIC Photon M3 Max می‌تواند مدل‌هایی در ابعاد ۳۰ * ۲۹.۸ * ۱۶.۴ سانتی‌ متر چاپ کند. این مقدار ابعاد چاپ می‌تواند شما را در جهت خلق مدل‌های سه‌بعدی بزرگ و همچنین چاپ هم‌زمان بیش‌از یک مدل به‌راحتی یاری کند این ویژگی باعث بهره‌وری بسیار بالایی در پرینت سه‌بعدی شما می‌شود.

    صفحه ۱۳٫۶ اینچی به همراه محافظ:

    پرینتر سه‌بعدی ANYCUBIC Photon M3 Max دارای LCD ۱۳٫۶ اینچی می‌باشد که آزادی در خلق انواع الگوهای چاپ سه‌بعدی را برای شما به ارمغان می‌آورد. این مقدار LCD سبب می‌شود که شما با راندمان بالایی اقدام به چاپ الگوی سه‌بعدی خود کرده و همچنین به دلیل قرار گرفتن یک محافظ بر روی ال‌سی‌دی از صدمات احتمالی نیز جلوگیری کنید. صفحه نمایش مونوکروم ۱۳٫۶ اینچی با دو هزار ساعت طول عمر مصرفی به‌همراه کیفیت بسیار بالای ساخت بدنی باعث شده‌ است که این پرینتر بتواند مدل‌های بزرگ‌تر یا چندین مدل در یک‌مرتبه استفاده را به‌راحتی چاپ کند. این ویژگی باعث می‌شود که یک تجربه جدید و جذاب ر برای شما ایجاد کند.

    چاپ سریع و منبع‌های نوری پرقدرت:

    سریع‌ترین پرینتر سه‌بعدی موجود می‌تواند در هر ساعت حدود ۶۰ میلی‌متر چاپ کند. در واقع باید گفت سریع‌ترین پرینتر سه‌بعدی موجود در حال حاضر پرینتر سه‌بعدی ANYCUBIC Photon M3 Max است. بنابراین می‌تواند یک مدل ۱۲ سانتی‌متری را در مدت‌زمان ۲ ساعت به‌راحتی چاپ کند. همچنین به‌جای یک منبع نوری بزرگ چندین ماتریس نوری متعدد در پرینتر سه‌بعدی ANYCUBIC Photon M3 Max تعبیه شده‌است که سبب می‌شود مدت‌زمان پرینت سه‌بعدی به‌شدت کاهش‌یابد.

    شارژ اتوماتیک رزین:

    پرینتر سه‌بعدی ANYCUBIC Photon M3 Max دارای یک قابلیت ویژه خودکار است که در این قابلیت مقدار رزین به‌صورت کنترل‌شده و اتوماتیک به سیستم چاپ سه‌بعدی می‌رسد و از اتلاف رزین جلوگیری می‌شود که باعث کاهش هزینه رزین و همچنین طول عمر دستگاه را به مقدار بسیار زیادی افزایش می‌دهد. پس ‌از اتمام چاپ سه‌بعدی دیگر نیاز نیست که مدت‌زمانی را صرف نظافت و تمیز کردن پرینتر سه‌بعدی خود کنید.

    قابلیت شارژ اتوماتیک رزین سبب شده ‌است که این پرینتر سه‌بعدی به‌صورت کنترل‌شده و با استفاده از هوش مصنوعی به ریختن رزین به درون محفظه چاپ سه‌بعدی بپردازد. در واقع هر لحظه که رزین نیاز است، رزین وارد محفظه حمل می‌شود و به‌محض این‌که مقدار رزین کافی می‌شود از اضافه شدن بیشتر رزین جلوگیری می‌شود. این امر هم سبب افزایش سرعت و هم سبب کاهش در مصرف رزین می‌شود. البته مهم‌ترین تاثیر آن افزایش طول عمر این پرینتر سه‌بعدی به مقدار بسیار زیاد و قابل‌توجهی می‌باشد.

    سازگاری بسیار بالا:

    پرینتر سه‌بعدی ANYCUBIC Photon M3 Max به نسبت همه انواع پرینترهای سه‌بعدی برند ANYCUBIC سازگاری بیشتری دارد. شما می‌توانید برای انواع استفاده‌ها از این پرینتر استفاده کنید و همچنین می‌توانید از این پرینتر برای چندین هدف متفاوت نیز استفاده کنید و از پرداخت هزینه بیشتر و اضافه جلوگیری کنید. به دلیل وجود یک نرم‌افزار فوق حرفه‌ای شما می‌توانید با توجه به نیاز خود به‌راحتی نوع چاپ سه‌بعدی خود را شخصی‌سازی کرده و حق انتخاب در طراحی داشته باشید.

    میزان موفقیت چاپ بسیار بالا

    در بسیاری از پرینترهای سه‌بعدی درصورتی رعایت همه دستورالعمل‌ها بازهم امکان شکست در چاپ سه‌بعدی وجود دارد اما به دلیل وجود ۱ صفحه حکاکی شده با لیزر در پرینتر سه‌بعدی ANYCUBIC Photon M3 Max ، میزان موفقیت چاپ سه‌بعدی در این مدل بسیار بالا و در حدود ۹۵ درصد می‌باشد در واقع شما در هر ۲۰ چاپ سه‌بعدی تنها امکان یک‌بار شکست را خواهید داشت که این امر سبب شده‌است هم در مصرف رزین صرفه‌جویی شود و هم در میزان زمان شما و همچنین تجربه دل‌نشین تری را برای شما به ارمغان می‌آورد.

    معرفی پرینتر سه بعدی

    به طور معمول دو مدل کاملا مجزا پرینتر سه بعدی داریم که توی بازار زیاد یافت میشه. یکی پرینتر سه بعدی fdm و اون یکی پرینترهای سه بعدی LCD و پرینترهای سه بعدی DLP. پرینترهای سه بعدی LCD و DLP با یه مایع به اسم رزین کار می‌کنن و روش کار به این صورت هستش که شما حالا به یه روشی (مثلا فلش) مدل طراحی شدتون رو به پرینتر سه بعدی میدین و به مقدار کافی هم رزین میریزین و بعدش چند تا لامپ داره و این لامپا شروع میکنن به تابیدن و رزین‌ها در برابر نور حساسن و سفت و سخت میشن.

    اما در مورد پرینتر سه بعدی‌های FDM دقیقا شبیه چسب حرارتی عمل می‌کنن! یه سری رشته‌ها هست به اسم رشته‌های فیلامنتی. این رشته ها رو وارد دستگاه پرینتر سه بعدی مد نظرتون میکنین و بعد دوباره الگو رو میدین و پرینتر سه بعدی این رشته هارو داغ میکنه تا آب بشن بعد طراحی میکنه و وقتی خشک بشن میشه الگوی سه بعدی مد نظرتون. در واقع پرینترهای FDM با رشته‌های فیلامنت کار می‌کنن و پرینترهای LCD و DLP با رزین. حالا در ادامه متوجه میشیم که هرکدوم نسبت به اون یکی چه مزایایی داره و نقاط قوت و ضعفشون رو بررسی میکنیم.

    پرینترهای سه بعدی رزینی گران اما با کیفیت

    پرینترهای رزینی قیمت خیلی بالایی دارن. هم خودشون گرونن هم رزینشون گرونه و در کل از نظر مالی خیلی هزینه بیشتری میزاره گردنتون اما کیفیت بسیار بالاتری داره و اگه یه مدل رو با پرینترهای سه بعدی رزینی و با پرینترهای سه بعدی فیلامنتی چاپ کنید تفاوتشون خیلی زیاد میشه و باورتون نمیشه این همه تفاوت! اما یه مشکل بزرگ پرینترهای سه بعدی رزینی نسبت به فیلامنتی اینه که بوی شدیدی دارن و اون محیطی که از پرینتر سه بعدی رزینی استفاده کنین بوی مواد شیمیایی میگیره برای چند ساعت و یه مقدار کمی هم برای پوست سمیه رزینش. البته بعد اینکه سفت و جامد میشه دیگه سمی نیست ولی در حالت مایع یه مقدار کمی خطرناکه.

    فروشگاه آنلاین قشم خرید

    پرینتر سه بعدی فیلامنتی سریع اما کم دقت

    پرینترهای سه بعدی فیلامنتی خیلی از پرینترهای رزینی سریعترن. خیلی هم ارزون تر در میاد هم خودشون هم موادشون. اما یه مشکل خیلی بزرگ دارن که اصلا قابل چشم پوشی نیست. کیفیت چاپ توی پرینترهای فیلامنتی با رزینی اصلا قابل مقایسه نیست! پرینترهای رزینی کیفیت ۶K و ۴K هم میتونن داشته باشن اما توی پرینترهای فیلامنتی اصلا از این خبرها نیست. اما از طرفی بو ندارن، سمی نیستن، خیلی سریع چاپ می‌کنن و هزینه نگهداری و خرید بسیار پایین تری دارن.

    سرعت و سازگاری بالا پرینتر سه بعدی

    تفاوت پرینترهای سه بعدی رزینی LCD و DLP تو چیه؟

    خود پرینترهای سه بعدی رزینی تقسیم میشن به سه دسته که شامل اینا هستن: SLA و LCD و DLP. اینا هر سه تاشون رزینی هستن و روش کارشون خیلی به هم شبیه هست اما یه مقدار خیلی کمی فناوری هاشون با هم متفاوت هست. تازه رزین هایی هم که می‌خرید روشون زده این رزین برای پرینترهای سه بعدی SLA مناسب تر هست یا روی بعضیا زده برای پرینترهای سه بعدی DLP بهتره استفاده بشه. البته می‌تونید توی یه پرینتر سه بعدی رزینی DLP رزینی رو بریزید که سازگار با LCD هست اما بهتره از این جور کارها نکنید و هر رزین رو اول متوجه بشید برای کدوم پرینتر رزینی بهتره و بعد خریداری کنید. در کل باید گفت پرینترهای سه بعدی مبتنی بر DLP تا حدودی کیفیت کارشون بهتره و مدل‌های بهتری چاپ می‌کنن و قیمتشون هم یکم بیشتره. اگه خیلی براتون مهمه که چاپ تمیز و با کیفیتی داشته باشین سعی کنین حتما پرینتر رزینی DLP خریداری کنید.

    بهترین برند خرید پرینتر سه بعدی چیه؟

    برندهای مختلفی داریم اما یکی از بهترین برندها، برند ANYCUBIC هست که فروشگاه آنلاین قشم خرید نماینده رسمی این برند توی ایران هستش. هم پرینترهای سه بعدی رزینی و هم پرینترهای سه بعدی فیلامنتی این برند با کیفیت‌ترین و بهترین برند ممکن هستش.

    برای دندان‌سازی یا طلاسازی کدوم پرینتر سه بعدی مناسب تره؟

    برای این مشاغل کیفیت خیلی مهم هستش و حتما باید از پرینترهای سه بعدی رزینی استفاده بکنن. برای هرکدوم از این مشاغل رزین مخصوص وجود داره که میتونید اون رزین مخصوص رو داخل پرینتر بریزین و نتیجه بهتری بگیرین. مثلا یه سری رزین داریم که مخصوص دندانسازی هست و اصلا سمی نیست و پایه گیاهی داره و بو هم نداره. یا مثلا یه سری رزین داریم که برای جواهرسازی خیلی بدرد بخور هست و میتونن الگوی‌های خیلی خوبی باهاش بزنن.

    ارائه شده توسط آریا هیواد گستر قشم

    تمامی محصولات این فروشگاه توسط شرکت آریا هیواد گستر قشم (فروشگاه قشم خرید) به شما مشتریان عزیز ارائه می‌شود. این شرکت همواره پیش از فروش محصول به خریداران عزیز با نهایت سخت‌گیری، اقدام به بررسی و مقایسه محصولات خود می‌کند و تنها در صورتی که از کیفیت بالای آن اطمینان یابد آن را در اختیار مشتریان خواهد گذاشت. بنابراین میتوان با اطمینان از کیفیت بالای محصولات ارائه شده سخن گفت و هیچ نگرانی خاصی بابت کیفیت محصولات این مجموعه نخواهید داشت. علاوه بر همه این موارد شما با خرید پرینتر سه‌بعدی از این فروشگاه از هفت روز مهلت تست سلامت دستگاه نیز بهره‌مند خواهید شد.

    چرا قشم خرید؟!

    فروشگاه اینترنتی قشم خرید همواره به اصل رعایت حقوق مشتری وفادار بوده است و با تکیه بر همین اصل توانسته است مرتبا پیشرفت کند. این مجموعه باور دارد که با خدمت رسانی با کیفیت به مشتریان عزیز خود میتواند تا همیشه به حیات خود ادامه دهد و در این مسیر با رشد و توسعه نیز همراه شود. لذا نگاه این مجموعه به مشتریان خود به عنوان سرمایه های ارزشمندی است که جلب رضایت آنها مهمترین دغدغه آنها بوده و باید همواره به تحقق این امر بپردازند. همین موضوع باعث خواهد شد که شما در صورت انتخاب فروشگاه اینترنتی قشم خرید، تجربه بی نظیری بدست آورید و از بابت انتخاب مجموعه قشم خرید کاملا رضایت داشته باشید.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.