×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

چگونه دوربین کوادکوپتر مناسب بخریم؟

همان‌طور که میدانید امروزه با پیشرفت تکنولوژی نسل‌های جدیدی از کوادکوپتر ها عرضه‌شده‌اند که هر کدام از آن‌ها قابلیت‌های پیشرفته‌ای دارند که آن‌ها را از نسل‌های قدیمی خود متمایز می‌کند؛ اما ممکن است شما یک کوادکوپتر نسل قدیمی داشته باشید و بخواهید همین قابلیت‌های نوین را به کوادکوپتر خود اضافه کنید بنابراین شما بسته به نوع نیاز و توقع خود از کوادکوپتر خود می‌توانید این قابلیت‌ها را به آن اضافه کنید بنابراین شما می‌توانید در ابتدا به فکر تعویض کردن دوربین کوادکوپتر خود باشید و یک دوربین بسیار پیشرفته و باکیفیت را بر روی کوادکوپتر نسل قدیم خود نصب کنید و یک کوادکوپتر پیشرفته داشته باشید.

سایما آرسی یکی از بهترین مراکز خرید کوادکوپتر دوربین دار ، خرید کوادکوپتر حرفه ای و خرید کوادکوپتر ارزان قیمت می باشد که می توانید در ایران پیدا کنید.

خرید کوادکوپتر با آسان‌ترین و سریع‌ترین روش

شما می‌توانید به‌راحتی و تنها با یک سرچ سایت‌های فروش اینترنتی لوازم‌یدکی کوادکوپتر ها را پیدا کنید و تمام لوازمی که برای به‌روز شدن کوادکوپتر به آن احتیاج دارید را شناسایی کنید و آن‌ها را سفارش دهید؛ اما توجه داشته باشید که قبل خرید محصولات باید به مشخصات آن‌ها توجه داشته باشید.

چه دوربین‌هایی مناسب کوادکوپتر ها هستند؟

قطعاً دوربین کوادکوپتر ها باید دارای ویژگی‌هایی باشد که بتواند در حالت پرواز و همچنین در هنگام وجود شرایط آب و هوایی نامناسب عکس و فیلم تهیه کند. یکی از دوربین‌هایی که در ساخت و طراحی کوادکوپترها استفاده می‌شود اغلب FPV هستند که دوربین‌هایی بسیار کوچک و سبک هستند و به‌راحتی بر روی کوادکوپتر ها نصب می‌شوند. این دوربین‌های FPV با نصب بر روی کوادکوپتر ها می‌توانند به‌سرعت تصاویر و فیلم‌های در حال ضبط را برای شما ارسال کنند و شمارا از مناظر مسیر پرواز آگاه کند.

انتقال تصاویر و فیلم‌ها توسط دوربین‌های FPV

انتقال تصاویر و ویدیوها به نوع کوادکوپتر شما بستگی دارد بنابراین دوربین‌های FPV می‌توانند تصاویر و ویدیوهای در حال ضبط را از طریق سیگنال‌ها به ریموت کنترل شما و یا گوشی همراه، لپ‌تاپ و تبلت شما بفرستند؛ و شما از دیدن مسیر پرواز و مناظر سر راه کوادکوپتر لذت ببرید و از دیدن بی‌درنگ این تصاویر باکیفیت بالا شگفت‌زده شوید.

دوربین FVP یکی از مدرن‌ترین دوربین‌ها به شمار می‌رود

در دنیای امروز کوادکوپتر ها دوربین‌های FVP یکی از برترین و باکیفیت‌ترین دوربین‌ها به شمار می‌رود و قابلیت عکس‌برداری و فیلم‌برداری را در مسافت‌های دوردست به شما می‌دهند؛ و همچنین این دوربین‌ها بر روی کوادکوپتر ها ی نظامی که تا مسافت‌های طولانی پرواز می‌کنند نصب می‌شوند و با استفاده از تکنولوژی FVP می‌توانید در فراز آسمان و در فضاهای گسترده عکس‌ها و فیلم‌های باکیفیت بگیرید.

تکنولوژی دوربین‌های FNP چه قابلیت‌هایی دارد؟

دوربین‌هایی که دارای تکنولوژی FVP هستند می‌توانند به‌راحتی و بی‌درنگ تصاویر و فیلم‌های ضبط‌شده را برای شما ارسال کنند و کیفیت عکس‌ها و فیلم‌های شمارا دوچندان کنند شما می‌توانید سیم فرستنده را به دوربین خود متصل کنید و تصاویر و فیلم‌ها را به‌صورت زنده و بی‌درنگ مشاهده کنید. لذت ببرید.

معایب استفاده از دوربین‌های FVP

همان‌طور که میدانید تمام فنّاوری‌ها داری مزایا و معایبی هستند این دوربین‌ها علاوه برداشتن مزایای زیادی که دارند دارای معایبی هم هستند. یکی از معایب این دوربین‌ها تأخیر در سرعت پردازش عکس‌ها هست اگرچه سرعت پردازش این دوربین‌ها در حدود ۱۰۰ الی ۲۰۰ مایل در ثانیه است اما این سرعت برای کوادکوپتر های مسابقه‌ای چندان جالب نیست وقتی کوادکپتر با سرعت ۵۰ مایل بر ساعت حال پرواز است، ۱۰۰ ثانیه تأخیر بدین معناست که کوادکوپترتان ۶ فیت عقب‌تر است و همچنین شما نمی‌توانید تصاویر و فیلم‌ها را به‌صورت لحظه‌ای مشاهده کنید و ببینید که در لحظه چه چیزی پیش روی کوادکوپتر شماست در حال حرکت است که این بدین معناست که شما نمی‌توانید در لحظه ببینید چه چیزی پیش روی کوادکوپتر شماست و این مشکل می‌تواند مشکلاتی از قبیل برخورد با اشیا یا اجسام را برای کوادکوپتر شما به ارمغان بیاورد.

سنسور متصل به دوربین‌های FVP

CMOS یا CCD که همان سنسور تصاویر دوربین‌های FPV هستند، روی عملکرد دوربین کوادکوپتر شما تأثیرگذارند. این سنسور زمانی که بر روی دوربین شما قرار گیرد می‌تواند تصاویری باکیفیت بالا برای شما ثبت و ضبط کند و شمارا از دیدن آن‌ها شگفت‌زده کند.

چرا دوربین‌های دارای سنسور CMOS برتری دارند؟

همان‌طور که در بالا اشاره کردیم، مزیت CMOS ها نسبت به CCD ها در این است که از قیمت پایین‌تری برخوردار هستند و همچنین عملکرد بهتری روی دوربین‌های کوادکوپترها دارند؛ بنابراین شما می‌توانید باقیمتی اندک و به‌صرفه کوادکوپتر خود را به یک کوادکوپتر حرفه‌ای تبدیل کنید و با آن بتوانید لحظه‌ها و تصاویر باکیفیت و پیشرفته‌ای را ثبت کنید؛ و همچنین CMOS ها بسیار سبک‌تر و باصرفه‌تر از CCD ها هستند و این سبک بودن یکی از ویژگی‌های میکروپهباد ها به شمار می‌رود.

دوربین‌های دارای سنسور CCD مناسب برای چه‌کاری است؟

CCD ها از شاتر جهانی استفاده می‌کند و بدین‌صورت شما می‌توانید از محوطه‌ی گسترده‌تری عکس‌برداری و فیلم‌برداری کنید CMOS ها از خاصیت رولی استفاده می‌کنند، به این معنا که از سوژه مدنظر پیکسل به پیکسل، از بالا به پایین عکس‌برداری می‌کنند. این خاصیت CMOS ها در مواقع ایجاد لرزش روی سطح کوادکوپتر، مشکلاتی را ایجاد می‌کند. ولی CCD ها با توجه به امکانات بیشتری که دارند، در شرایط نور زیاد و یا تاریکی و شرایط آب و هوایی نامناسب می‌توانند عملکرد بهتری داشته باشند و عکس و فیلم‌های باکیفیت‌تری به شما ارائه دهند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.