سه‌شنبه, 4 اردیبهشت 1403 Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41419 تعداد نوشته های امروز : 12 تعداد دیدگاهها : 2371×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • سرطان پروستات خطری برای همه آقایون اما مهار شدنی!
    16 تیر 1401 - 11:08
    شناسه : 201333
    0

    سرطان پروستات دامن گیر همه آقایان می شود ولی با دو درمانی که بهت گفتم دیگر نگرانی نباید داشته باشی…

    پ
    پ

    امروزه بیماری پروستات به یک بیماری همه گیر تبدیل شده است و بسیاری از آقایون از این بیماری رنج می برند . اما پروستات چیست ؟ و تفاوت پروستات با سرطان پروستات چیست ؟ برای شناخت بهتر از سرطان پروستات باید در ابتدا بدانیم که پروستات چیست و عملکرد آن در بدن چگونه است .

    images 1657174941 - سرطان پروستات خطری برای همه آقایون اما مهار شدنی! - سرطان پروستات

    پروستات غده‌ای است که در بین مثانه و آلت تناسلی مردانه قرار دارد و وظیفه‌ ی اصلی غده‌ی پروستات ساخت مایع منی است؛ این مایع وظیفه‌ ی نگهداری و تغذیه اسپرم ‌ها را بر عهده دارد. در واقع پروستات در زیر مثانه قرار دارد و اطراف بخش ابتدایی مجرای ادراری را فرا می ‌گیرد که از مثانه جدا می‌شود. به طور معمول اندازه پروستات به اندازه‌ی یک گردو است و با بالا رفتن سن، بزرگتر می‌شود. اگر تعدادی از سلول‌های پروستات به ‌طور غیرطبیعی و غیر قابل کنترل تکثیر پیدا کنند، متاسفانه سرطان پروستات اتفاق می افتد . بسیاری از انواع سرطان پروستات وجود دارند که بسیار آهسته رشد می‌ کنند ، طوری که افراد آن را احساس نمی کنند . در واقع این نوع سرطان پروستات که به آرامی رشد می کند هیچ مشکلی را برای سلامتی فرد ایجاد نمی کند و تأثیری بر طول عمر افراد نخواهد داشت .

    سرطان پروستات علائم زودرسی ندارد به همین دلیل نمی توانیم از وجود این بیماری مطلع شویم . در اطراف توده‌ های سرطانی هیچ عضوی از بدن وجود ندارد که با بزرگ شدن توده‌ی سرطانی به آن فشار وارد شود و دردی ایجاد کند به همین دلیل است که بیماری بعد از چند سال‌ بدون علامت باقی می ماند. به شما پیشنهاد می کنیم اگر در سنین 45 به بالا قرار دارید حتما چکاپ های منظم که شامل  آزمایش خون یا معاینه پزشکی می شود را انجام دهید تا بتوانید از تشدید شدن این بیماری جلوگیری کنید . شما به راحتی می توانید این بیماری را با عسل طبیعی درمان کنید . از مهمترین محصولات زنبور عسل که برای درمان سرطان پروستات مورد استفاده قرار می گیرد، گرده گل است .

    خواص گرده گل برای درمان سرطان پروستات

    در طب سنتی بسیاری از بیماری ها را با استفاده از محصولات زنبور عسل درمان می کنند . بیماری سرطان پروستات یکی از بدترین نوع بیماری است که هیچگونه درمان قطعی ندارد و اگر هرچه زودتر درمان نشود منجر به مرگ خواهد شد . یک راهکار درمان خانگی که امروزه زیاد پیشنهاد می شود ، خرید گرده گل است . گرده گل یکی فراورده های پرخاصیت زنبورعسل است که سرشار از انواع ویتامین، مواد معدنی و پروتئین می باشد و مصرف آن دارای خواص تقویتی و انرژی بخشی دارد . از جمله مهم ترین خواص گرده گل میتوان به بهبود درمان سرطان و ورم پروستات ، کم خونی، پاکسازی کبد ، درمان زخم معده و رفع علایم افسردگی و درمان علائم دیابت اشاره کرد . می توانید خرید گرده گل اصل و طبیعی را از کندوک خریداری کنید .

    images 1657174962 - سرطان پروستات خطری برای همه آقایون اما مهار شدنی! - سرطان پروستات

    یکی دیگر از محصولات فوق العاده که در طب سنتی برای درمان بیماری سرطان مورد استفاده قرار می گیرد ، عصاره بره موم است . امروزه خواص بر موم برای بهبود بیماری های عفونت مثانه ، سرطان  و ورم های پروستات به اثبات رسیده است و عصاره بره موم نیز مانند گرده گل یکی از محصولات پر کاربرد برای درمان سرطان است . این روش درمانی امروزه بسیار مورد استقبال قرار گرفته است . متاسفانه قرص های شیمیایی تولید نشده که بتواند درمان قطعی سرطان پروستات مفید باشد، بنابراین بسیاری از افراد روش های طب سنتی را به درمان ها شیمیایی ترجیح می دهند . همانطور که این ماده فوق العاده برای سلامتی بدن و مشکلات پروستات بسیار مفید است ، نحوه مصرف این دو ماده نیز بسیار مهم است . اگر میزان مصرف و زمان مصرف این دو ماده را رعایت کنید و درمان را به صورت مرتب ادامه دهید به راحتی می توانید درمان سرطان پروستات در خانه را انجام دهید .

    نحوه مصرف گرده گل برای درمان سرطان پروستات

    مصرف بدون برنامه و خودسرانه هر ماده طبیعی و درمانی می تواند عوارض هایی را به دنبال داشته باشد . قبل از اینکه بخواهید مصرف گرده گل را شروع کنید باید در ابتدا از ضدحساسیت بودن آن مطمئن شوید . ابتدا مقداری از گرده گل را به صورت خام مصرف کنید سپس تا 48 ساعت منتظر بمانید ؛ اگر در این فاصله هیچگونه علایم حساسیت مانند تنگی نفس ، کاهش ضربان قلب ، خارش و قرمزی و التهاب مشاهده نکردید، به این معنا است که شما به این ماده حساسیت ندارید . یکی از نکات بسیار مهم دیگر که باید به آن توجه داشته باشید ، میزان مصرف گرده گل است . بسیاری از افراد احساس می کنند که اگر در مصرف آن زیاده روی کنند ، زودتر به نتایج مثبت این ماده طبیعی می رسند و زودتر درمان خواهند شد ؛ اما زیاده روی کردن در مصرف این ماده مقوی می تواند نتایج عکس را به دنبال داشته باشد، پس سعی کنید از مقدار استاندارد برای مصارف درمانی استفاده کنید .

     مقدار استاندارد مصرف روزانه گرده گل حداکثر 2 الی 3 قاشق غذاخوری در طول روز است . بهتر است در چند روز اول شروع مصرف از مقدار کمتر استفاده کنید تا مزاج شما بتواند طعم این ماده را بیشتر درک کند ، سپس پس از چند روز مقدار مصرف را به 3 قاشق افزایش دهید . با مصرف مرتب این ماده غذایی پس از چند ماه شاهد تغییرات مثبتی در بدن خود خواهید بود و اگر سرطان پروستات داشته باشید باید تا وقتی که به طور کامل درمان می شوید این ماده را به طور مرتب مصرف کنید . همچنین می توانید درمان سرطان پروستات با خرید عصاره بره موم درمان کنید ، می توانید در هر وعده غذایی 2 تا 5 گرم از عصاره بره موم را مصرف کنید .

    images 1657175014 - سرطان پروستات خطری برای همه آقایون اما مهار شدنی! - سرطان پروستات

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.