جمعه, 7 اردیبهشت 1403 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41448 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • انفجار یک فروشگاه آرایشی و بهداشتی
    16 تیر 1401 - 12:33
    شناسه : 201345
    0

    امروزه اتفاقات ناخوشایند بسیار زیادی رخ می دهد  و اکثر ما که خبری مانند انفجار یک فروشگاه آرایشی و بهداشتی را می شنویم منتظر یک خبر هولناک هستیم ، اما خوشبختانه هیچ اتفاق ناخوشایندی در مورد انفجار نیست و در هیچگونه فروشگاه آرایشی و بهداشتی انفجار رخ نداده است .

    پ
    پ

    images 1657178666 - انفجار یک فروشگاه آرایشی و بهداشتی -

    امروزه اتفاقات ناخوشایند بسیار زیادی رخ می دهد  و اکثر ما که خبری مانند انفجار یک فروشگاه آرایشی و بهداشتی را می شنویم منتظر یک خبر هولناک هستیم ، اما خوشبختانه هیچ اتفاق ناخوشایندی در مورد انفجار نیست و در هیچگونه فروشگاه آرایشی و بهداشتی انفجار رخ نداده است .

    تنها هدف از این مطرح کردن این موضوع ، توجه مخاطب به یک فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی ( https://papillon.ir ) با قیمت های باورنکردنی آن روی محصولاتی است که وارداتی هستند .فروشگاه پاپیون مارکت، موتن رو، خانومی و…  فروشگاه های لوازم آرایشی و بهداشتی است که کلیه نیاز خانم هارو در تامین محصولات آرایشی و بهداشتی تامین می کنند. اما پاپیون کلیه لوازم آن اورجینال و با کیفیت بوده و یکی از ویژگی های انحصاری این فروشگاه این است که نمونه محصولات اورجینال این فروشگاه را در هیچ کدام از فروشگاه های دیگر نمی توانید بیابید . این فروشگاه انواع محصولات اصل و اورجینال در انواع برند های معتبر مانند گارنیر ، فارماسی ، نیتروژنا ، ایوروشه و سایر برندهای با کیفیت را به مشتریان عرضه می کند . اما فروشگاه پاپیون مارکت چه محصولات آرایشی یا بهداشتی  موجود دارد ؟ در ادامه محصولات پر فروش فروشگاه را به شما معرفی می کنیم .

    انواع محصولات آرایشی و بهداشتی موجود در فروشگاه

    امروزه تولید محصولات بی کیفیت بسیار زیاد شده است و بسیاری از محصولات آرایشی که در بازار یا سایر فروشگاه های دیگر میبینید ، ممکن است فیک یا تقلبی باشند . متاسفانه در محصولات آرایشی بی کیفیت از ترکیبات مواد شیمیایی و مضر استفاده شده است و  این محصولات فیک و بی کیفیت می توانند عوارض جانبی را برای پوست داشته باشند . یکی از عوارض اصلی استفاده از محصولات فیک و بی کیفیت ، پیری زودرس پوست است . همه ما دوست داریم پوست زیبا و شاداب داشته باشیم به همین دلیل به دنبال محصولات آرایشی و بهداشتی اصل و اورجینال هستیم . فروشگاه پاپیون مارکت سابقه درخشانی در فروش لوازم آرایشی اصل و با کیفیت دارد و هر سال به طرفداران محصولات این فروشگاه افزوده می شود .

    images 1657178732 - انفجار یک فروشگاه آرایشی و بهداشتی -

    معمولا بسیاری از خانم ها از کرم پودر برای پوشاندن لکه‌ها و ناهماهنگی‌های پوستی استفاده می کنند . کرم پودر قدرت پوشانندگی بالایی دارد و به همین دلیل امروزه به عنوان یکی از پرفروش ترین نوع کرم پودرها مورد استفاده قرار می گیرد . یکی از ویژگی‌های کرم پودر باید داشته باشد ، قابلیت پخش شدن آسان و بافت سبک آن است . کرم پودر توتال کاور گلدن رز فاقد چربی بوده پس از استفاده صورت را روغنی و درخشان نشان نمی دهد و حالتی بسیار مات به صورت می دهد . این کرم پودر بسیار بافت سبکی دارد طوری که بعد از استفاده احساس سنگینی روی صورت احساس نخواهید کرد . ماندگاری بالای این کرم پودر این محصول را به یکی از پرفروش ترین نوع کرم پودر سال تبدیل کرده است . این کرم پودر دارای ترکیباتی همچون ویتامین E و SPF15 است از پوست در برابر نور خورشید و پیری زودرس محافظت می کند.

    پاکسازی عمیق پوست یکی از روش های اصلی برای داشتن یک پوست صاف و بی نقص می باشد. آلودگی ها و باقی مانده های لوازم آرایشی می تواند در ایجاد آکنه ، جوش و پیری زودرس پوست موثر باشد ؛ اگر پوست صورت را به صورت عمقی پاکسازی کنید ، قدرت پوست برای جذب مواد مغذی بیشتر می شود. برای پاکسازی بهتر است از یک میسلار واتر سیمپل را برای پاکسازی عمقی پوست استفاده کنید، سپس سرم نرم کننده و کنترل کننده چربی زغال فارماسی را برای حفظ شادابی و سلامت پوست استفاده نمایید . فرمول این سرم اجازه نفوذ آسان مواد به عمیق ترین لایه های درونی پوست می دهد. زغال فعال موجود در این سرم آلودگی ها، چربی ها و سلول های مرده را از سطح پوست به طور کامل بر میدارد و با لایه برداری قوی پوست ، پوستی تمیز و عاری از هر آلودگی را به شما هدیه می دهد. یکی از مزیت های مهم این سرم بافت سبک و جذب فوق العاده سریع آن می باشد که پس از مصرف سرم پوست صورت مانند پنبه نرم و لطیف می شود.

    اگر از تیرگی و لک شدن پوست صورت خود رنج می برید باید یک سرم آبرسان در خانه داشته باشید. پوست صورت یکی از حساس ترین بخش های بدن می باشد و به مراقبت زیادی نیاز دارد و به دلیل تماس مستقیم با عوامل محیطی و بیرونی در معرض آسیب دیدگی بالایی است. تیره شدن پوست و انواع لک های ایجاد شده می تواند به دلیل عوامل زیادی باشد که یکی از آنها خشکی پوست صورت می باشد که به کمک یک آبرسان قوی می توانید رطوبت و آبرسانی لازم برای لطیف و شفاف ماندن پوست را فراهم کنید . سرم آبرسان کنسانتره نیتروژینا با داشتن موادی در ترکیبات خود توانایی این را دارد که رطوبت کافی را برای سلول های پوستی فراهم کند و از خشکی و ترک های پوست صورت جلوگیری کند. یکی دیگر از مهمتریت عوامل تیره شدن پوست صورت ، تجمع چربی های اضافی و باکتریها در منافذ پوستی می باشد که سرم آبرسان نیتروژنا با  پاکسازی منافذ موجود در پوست و تنگ کردن این منافذ پوستی زیبا و شفاف را به شما عزیزان هدیه می دهد.

    داشتن لب نرم و درخشان می تواند آرزوی هر کسی باشد . لب ها در جذابیت صورت بسیار تاثیر دارند و به دلیل حساسیت زیاد پوست لب ممکن است عوامل زیادی باعث ایجاد خشکی لب شود که این خشکی اگر سریعا کنترل نشود ، ممکن است مشکلات دیگری همچون خونریزی لب ها را به دنبال داشته باشد که این می تواند بسیار ناخوشایند و دردآور باشد. استفاده از یک بالم لب با کیفیت می تواند روی کنترل خشکی لب ها بسیار تاثیر گذار باشد . بالم لب کاریته ایوروشه دارای عصاره شی باتر می باشد که با ترکیبات مواد طبیعی که در ساختار آن به کار رفته است، می تواند لب خشک شما را ترمیم و بازسازی کند و از خشک شدن دوباره آنها جلوگیری کند . این محصول به دلیل این که فاقد مواد شیمیایی و مضر می باشد محدودیت خاصی برای استفاده از آن ندارد و در هر تایمی از روز که به آن نیاز داشتید می توانید استفاده کنید . درخشش ملایمی به لب می دهد و به دلیل اینکه بی رنگ بودن آن می توانید به عنوان زیر ساخت رژ لب خود از آن استفاده کنید .

    موهای خشک و شکننده می توانند اعتماد بنفس را کاهش دهد . اگر موهای خشک و آسیب دیده دارید ، می توانید از شامپو ترمیم کننده و محافظت کننده استفاده کنید . شامپو ترمیم کننده پنتن با فرمولاسیون پرو ویتامین خود، دارای مواد مغذی بوده و این فرمول به شما کمک می کند تا موهایتان ترمیم شده و با بازگرداندن قدرت و استحکام به موها، آنها را سالم و زیبا نگه می دارد. این شامپو، مرطوب کننده و محافظ موهای خشک و آسیب دیده است. رطوبت و آبرسانی به موهای شما را به صورت عمقی انجام می دهد و استحکام و سلامت را به موهایتان برمی گرداند. برای موهای خشک، آسیب دیده و ضعیف مناسب است و باعث بهبود آن می شود. نرمی و درخشندگی ابریشم مانندی را به موهای شما می دهد و بافت کرمی رقیقی دارد .

    محصولات آرایشی و بهداشتی را از کجا خریداری کنیم ؟

    احتمالا در هر شهری که زندگی می کنید ، فروشگاه های فروش لوازم آرایشی را در سطح شهر زیاد مشاهده می کنید و شما می توانید از این فروشگاه ها خرید کنید ،  اما پیدا کردن محصولات آرایشی اصل و اورجینال مثل تونر در این فروشگاه ها بسیار سخت و دشوار است . بسیار کم پیش می آید که بتوانید محصولات با کیفیت را در این فروشگاه ها پیدا کنید ، بنابراین بهتر است در خانه و با کمک گوشی و تنها با یک سرچ ساده در گوگل بهترین فروشگاه های لوازم آرایشی از جمله فروشگاه پاپیون مارکت را پیدا کنید و با یک کلیک روی لینک   می توانید خرید هایتان را انجام دهید و سفارش خود را درب منزل تحویل بگیرید .

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.