چهارشنبه, 5 اردیبهشت 1403 Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41427 تعداد نوشته های امروز : 8 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • زیبایی ساختمان با نمای ساختمان
    18 تیر 1401 - 0:35
    شناسه : 201382
    0

    در این محتوا قصد داریم راجب سوالات مردمدر مورد نما های ساختمان پیش ساخته و عایق که توسط خیلی از تولید کننده ها در ایران تولید میشود اطلاعات کسب کرد.

    پ
    پ

    نمای ساختمان

    نمای ساختمان سبک و فوق سبک

    در این محتوا قصد داریم راجب سوالات مردمدر مورد نما های ساختمان پیش ساخته و عایق که توسط خیلی از تولید کننده ها در ایران تولید میشود اطلاعات کسب کرد.

    نمای سبک در اصل به نمای ساختمانی گفته میشود که از جنس فوم بوده با روکش هایق رزین با دانسته های مختلف که باز بستگی به تولید کننده این نما ها دارد.

    آسیب پذیری بالا نمای ساختمان سبک و فوم

    متاسفانه در بین مردم ما ایرانی ها بد جا افتاده این مورد که هر چیز جدیدی که به عرصه جدید پا میزارد یک مشکلی دارد و…

    باید گفت نما های سبک با توجه به صحبت های قبل که گفتم با فوم های مختلف و روکش های مختلفی تولید میشود که این مورد باعث شده نمونه های با کیفیت و بی کیفیتی داخل بازار باشد و مردم به دو دسته راضی و ناراضی نسبت به این نوع نماهای ساختمان نشان دهند.

    مقاومت نمای ساختمان بهینا نما در مقابل اتش سوزی و زلزله

    در نما های سبک معمولا از فوم های کند سوز استفاده میشود که در صورت اتش سوزی خود نما جلوگیری کند از رشد اتش و اتش در سریع ترین زمان ممکن خاموش شود.

    در مورد زلزه هم باید بحث کنیم و این مورد هم قابل توجه قرار بدید که در زمان زلزله نمای ساختمان از ساختمان جدا میشود و میریزد و این مورد هم در وقوع زلزله نیز اتفاق میافتد که خیلی خطرناک میباشد که شما باید این مورد را در نظر بگیرد و نمایی که از سنگ باشد قطعا وزن خیلی بیشتری به نمایی با جنس فوم دارد.

    نمای پیش ساخته ساختمان

    نمای پیش ساخته ساختمان نما های سبک و یا نمای های ساختمان فوق سبک اکثرا پیش ساخته هستند و شما ان هارو به صورت پیش ساخته سفارش میدید و در سریع ترین زمان ممکن نصب میشه و شاید براتون جالب باشه که این نما های ساختمان به دلیل سبک بودن نیازی به رابیتس کاری و شاسی کشی ساختمان ندارد و زمان نصب هم متغییر میباشد ولی به طور معمول یک ساختمان چهارطبقه با متراژ استاندارد حدود ۱۰ روز زمان میبرد برای نصب که شوکه کننده هست این زمان نصب.

    فرق بین نمای پلی استایرن و کامپوزیت

    نمای کامپوزیت ساختمان با گذشت این سال ها و تولید کننده های بی کیفیت این نوع نمای ساختمان به شکلی در امده است که نمای سبک رو با اسم کامپوزیت میشناسن نمای کامپوزیت نمای سبکی میباشد که از ورق های المینیوم در انها استفاده شده است و در مقابل اتش سوزی ضعف دارند و به رشد اتیش کمک میکند ولی در کنارش نمای ساختمان پلی استایرن که به عنوان نمای ساختمان فوق سبک میشناسیم این نما در مقابل اتش مقاوم بوده و منظور از مقاوم کند سوزی و رسیدن کمترین اسیب ان به نمای ساختمان میباشد.

    نمای پلی استایرن در حال حاضر یکی از نماهای ساختمانی میباشد که در کشور های اسیای شرقی و اروپا خواهان دارد و به دلیل وجود بهترین نوع سیلیس در ایران کیفیت تولیدی این نمای ساختمان در ایران بسیار بالاست.

    ابزار نما ساختمان

    یکی از مزیت هایی که نما های سبک و به خصوص پیش ساخته که توسط بهینا نما تولید میشوند دارند این مورد هست که این نما های ساختمان از ابزار نما های بسیار زیبایی برای ساختمان تولید میکنن که شکل و ظاهر خیلی زیبایی به ساختمان میدهد که به جرعت یکی از زیباترین ابزار نما های ساختمان ابزار نما های رومی بوده که این ابزار نما ها برای دور پنجره ساختمان و دور در ها و… استفاده میشود.

    سفارش ابزار نما های ساختمان هم بسیار راحت هستش و شما در حین سفارش نمای ساختمان خود برای میتوانید توسط مهندسین معماری نمای ساختمان خود را از قبل طراحی کنید.

    طراحی نما یا نمای پیش ساخته

    یکی از راه هایی که میتوانید نمای ساختمان خیلی زیبایی داشته باشید این است که از قبل نمای ساختمان خود را با ابزار های طراحی ساختمان طراحی کنید که نمای ساختمان بسیار شکیل برای خود داشته باشید.

    طراحی نمای رومی با نمای پلی استایرن

    نمای پلی استایرن یکی از نما هایی میباشد که شما میتوانید نمای شیک رومی را با استفاده از ابزار سبک و فوق سبک طراحی کنید.

    یکی از زیبایی ها و راحتی کار با نماهای ساختمان پلی استایرن استفاده از ابزار نما های رومی میباشد شما میتواند با استفاده از ابزار نمای ساختمان نمای رومی ساختمان خود را به یکی از زیباترین نما های محل سکونت خود تبدیل کنید.

    بازسازی نمای ساختمان با نمای سبک

    بازسازی نمای ساختمان از یک جایی به بعد برای ساختمان های قدیمی لازم میشه که به شما پیشنهاد میکنم بعد از گذشت زمان از نمای ساختمان خود و در زمان بازسازی به نما های سبک و نما های پلی استایرن رو برسی کنید تا در بازسازی و هزینه بهترین کیفیت رو دریافت کنید.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.