×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 5 خبر

word image 201383 1 - طراحی سایت شرکتی یکی از مهم‌ترین لازمه‌های پیشرفت کسب‌وکارها، تجارت‌ها، استارتاپ‌ها و سازمان‌ها - سئو

به‌هرحال دسترسی به اینترنت به وسیع‌ترین سطح خود در طول ۲۰ سال اخیر در ایران رسیده است. بسیاری از دیوایس‌های هوشمند، کامپیوترهای شخصی، موبایل‌ها و تبلت‌های در دست عموم مردم، به شبکه اینترنت متصل است.

در نتیجه هرکدام از آن‌ها به جهت بررسی یک موضوع، خرید، انتخاب و یا آشنایی با خدمات خاص، وارد این فضا شده و عبارت کلیدی مرتبط را جستجو می‌کنند. سهم کسب‌وکارها از این فضا این است که بتوانند حداقل بهره‌وری را بنا به نیاز و در حد فعالیت و خدماتی که ارائه می‌دهند کسب کنند.

تصور کنید که صاحب یک شرکت فروش کالاهای الکتریکی هستید. به طبع اگر وب‌سایتی را راه‌اندازی نکنید. یا رقبا جای شما را می‌گیرند یا مشتری نسبت به شما بی‌اعتماد می‌شود.

سایت شرکتی؛ لازمه کسب‌وکارها یا هزینه اضافه؟

ممکن است برای برخی این پرسش مطرح شود که با طراحی سایت شرکتی، آیا هزینه اضافه می‌کنند یا واقعاً می‌توانند از آن برای کسب‌وکار خود بازدهی دریافت کنند. در پاسخ به این سوال باید خاطرنشان شویم که در روز، بیش از میلیاردها جستجو در اینترنت انجام می‌شود. کاربران ایرانی برخلاف انتظار، یکی از وسیع‌ترین سهم‌ها در این عرصه را دارند. مردم به خرید اینترنتی، انتخاب کالا و خدمات از روی وب‌سایت‌ها و… اعتماد کرده‌اند.

در نتیجه این بهترین فرصت است که شما هم با طراحی سایت شرکتی وارد گردونه رقابت گسترده شوید.

توصیه می شود مقاله چرا طراحی سایت شرکتی ورپرسی؟ مطالعه فرمایید.

البته انتظار می‌رود که این طراحی کاملاً اصولی و استاندارد باشد. نیازهای کاربران را برآورده کرده و برای موتور جستجو نیز جذاب باشد. به‌هرحال عموم سایت‌های شرکتی به دو صورت طراحی می‌شوند.

دقت کنید که طراحی سایت‌های شرکتی به‌هیچ‌عنوان صرف هزینه اضافه نیست. با قراردادن یک شماره تماس می‌توانید روزانه صدها هزار کاربر را به سمت تجارت و استارتاپ خود هدایت کنید. آن‌ها از طریق اینترنت نام خدمات و یا شرکت و مؤسسه شما را جستجو می‌کنند.

طراحی سایت شرکتی وردپرسی

طراحی سایت شرکتی با سیستم مدیریت محتوای وردپرس

اولین روش بهره‌گیری از سیستم مدیریت محتوای قدرتمند وردپرس خواهد بود. طراحی سایت وردپرسی هزینه زیادی ندارد. مدیریت آن حتی برای افراد مبتدی ممکن است و همین‌طور نیازی نیست که همه چیز از صفر در آن طراحی شود. حتی می‌توانید در درازمدت ویژگی‌های فروشگاهی و عرضه کالا، خدمات ووکامرس یا دیجیتال مارکتینگ و… را نیز روی سایت شرکتی خود ارائه دهید.

برای اطلاعات بیشتر در مورد وردپرس به این مقاله تحت عنوان وردپرس چیست؟ سر بزنید

مبتنی بر این موضوع، دیگر ضرورتی ندارد که چند ده میلیون برای کدنویسی سایت شرکتی خود استفاده کنید. شرکت‌های بزرگی در دنیا نیز از این پلتفرم توسعه وب استفاده می‌کنند. در بحث طراحی سایت‌های شرکتی، قیمت، کیفیت کار و همین‌طور مدت‌زمان انجام آن اهمیت زیادی دارد. پس از آن، انتظار می‌رود که پشتیبانی و خدمات پس از فروش و دامنه مسئولیت‌پذیری شرکتی که طراحی سایت را برای شما انجام می‌دهد نیز وسیع باشد. در نتیجه در هنگام انتخاب شرکت حتماً با وسواس بیشتری عمل کنید.

فراموش نکنید که همیشه اقتصادی فکرکردن خوب نیست. در این موضوع که سایت شرکتی ارزانی طراحی کنید، گاهی ممکن است با مشکلاتی مواجه شوید. در نتیجه پیش از هر چیزی، بنا به نیاز و گستره کسب‌وکار خود با یک توسعه‌دهنده یا شرکت موفق در این عرصه مشورت کنید. آن‌ها می‌توانند بهترین راهنما برای شما باشند. پتوسا وب در حال حاضر یکی از مجموعه‌های موفق فعال در این زمینه و عوامل موردنیاز برای موفقیت یک سایت شرکتی است.

اگر به طراحی سایت شرکتی اصولی و استاندارد و هم چنین ارزان نیاز داشتی می تونی همه چیز رو به آژانس دیجیتال مارکتینگ پتوسا وب بسپاری.

درخواست طراحی سایت شرکتی

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.