پنج‌شنبه, 6 اردیبهشت 1403 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41446 تعداد نوشته های امروز : 13 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • رزرو تورهای خارجی با تخفیف تابستانه ندابال فقط تا آخر این هفته !
    18 تیر 1401 - 12:07
    شناسه : 201411
    0

    گاهی پیدا کردن بهترین تور های گردشگری برای مسافران سخت و دشوار می شود زیرا برخی از تور ها نمی ‌توانند خواسته های برخی از گردشگران را پوشش دهند.

    پ
    پ

    گاهی پیدا کردن بهترین تور های گردشگری برای مسافران سخت و دشوار می شود زیرا برخی از تور ها نمی ‌توانند خواسته های برخی از گردشگران را پوشش دهند.

    مطمئنا اکثر مسافران تورهایی را درخواست می کنند که در قبال هزینه ای که می پردازند امکانات هم دریافت کنند ، توری که بتواند با هزینه ای معقول خاطره خوشی برای گردشگران به ارمغان بیاورند.

    شرکت مسافرتی ندابال آسمان با تنوع تور های گردشگری بالایی که دارد طیف گسترده ای از بهترین آن ها را برای شما آماده کرده و شما می توانید با کمترین هزینه اقدام به رزرو و خرید آن ها نمایید.

    محبوب ترین تور های خارجی ویژه تابستان ۱۴۰۱

    istanbul 1099 - رزرو تورهای خارجی با تخفیف تابستانه ندابال فقط تا آخر این هفته ! -

    پس از بررسی و تجزیه و تحلیل تور های سال های گذشته دریافتیم که معمولا گردشگران عزیزمان به دنبال تور های خارجی ارزان قیمت با امکاناتی معقول می باشند بنابر این تصمیم گرفتیم در این مقاله ۳ نمونه از بهترین و محبوب ترین تور های گردشگری خارجی را مورد بررسی قرار دهیم.

    اگر بخواهیم چند نمونه از این تور های پرطرفدار را برایتان نام ببریم عبارتند از : تور ارمنستان ، تور دبی ، تور استانبول ، تور آنتالیا و …

    تور ارمنستان تابستان ۱۴۰۱

    تور های ارمنستان ، میان گردشگران کشورمان از اهمیت خاصی برخوردارند از مهمترین دلایل آن هم می توان به نزدیکی کشور ارمنستان به ایران اشاره کرد.

    این نزدیکی باعث کاهش بسیاری از هزینه های مسافران اعم از تهیه بلیط رفت و برگشت و … شده است.

    این کشور وسعت کمی دارد اما در دل آن ، جاذبه های بی نظیری وجود دارند که بسیاری از گردشگران را مجذوب زیبایی های خود کرده است.

    اغلب تور های این کشور ، به صورت سفر هوایی می باشند اما در برخی اوقات سال سفر زمینی به ارمنستان برای گردشگران فراهم می شود که این سفر ها با اتوبوس می باشند.

    تور زمینی ارمنستان هزینه بسیار کمتری نسبت به تور های هوایی آن را دربر می گیرد.

    اگر می خواهید سفری بی نظیر و خلاقانه را با ارزان ترین قیمت تجربه کنید پیشنهاد می کنیم تور ارمنستان ندابال ویژه تابستان ۱۴۰۱ را از دست ندهید.

    دیدنی ترین جاذبه های تفریحی و گردشگری ارمنستان

    این کشور بخاطر جاذبه های تفریحی و طبیعی دل نشینی که دارد ، جزو یکی از اصلی ترین قطب های گردشگری خاورمیانه محسوب می شود.

    از بهترین و دیدنی ترین جاذبه های این کشور می توان به دریاچه سوان ،  مرکز تفریحی کوئست‌‌ روم ، تل کابین بال های تاتو ، پل شیطان ، دریاچه قو ایروان ، معبد گارنی ، ساختمان اپرا و  کاسکاد معروف به هزار پله آن اشاره کرد.

    هتل ها و اقامتگاه های معروف کشور ارمنستان

    یکی از مهم ترین مزایای تور های گردشگری ارمنستان ، وجود هتل های لوکس و اقامتگاه های بی نظیر با امکانات متنوع می باشد.

    هتل هایی که با دریافت هزینه ای معقول بهترین امکانات را در اختیار مسافران قرار می دهند.

    هتل ماریوت ، هتل آرارات ، هتل مولتی گراند فارائون‌ ، رادیسون بلو ، کاکاسوس یا قفقاز و گلدن پالاس بوتیک از لوکس ترین و پرطرفدار ترین هتل های این کشور می باشند.

    بهترین زمان خرید تور ارمنستان

    Armenia1 - رزرو تورهای خارجی با تخفیف تابستانه ندابال فقط تا آخر این هفته ! -

    منطقه ی ارمنستان به دلیل موقعیت جغرافیایی که دارد ، از آب و هوای خشک و معتدلی برخوردار است.

    اگر بخواهیم بهترین زمان سفر تور های گردشگری ارمنستان را برایتان بازگو کنیم نیاز به مشخص کردن پارامتر های مختلفی می باشد .

    برای مثال اگر می خواهید در شرایط آب و هوایی مناسبی به ارمنستان سفر کنید ، اواخر فصل بهار و اوایل فصل تابستان بهترین زمان ممکن است ، همچنین در این فصول طبیعت جذابی در این کشور وجود دارد که بسیار زیبا و دیدنی می شود.

    این کشور، در فصل زمستان نیز به دلیل وجود جشن هایی همچون کریسمس ، روز بلک فرایدی و … پذیرای‌‌ تعداد زیادی از گردشگران می باشد.

    رزرو تور دبی با تخفیف ویژه

    DXB102 e1634469652450 - رزرو تورهای خارجی با تخفیف تابستانه ندابال فقط تا آخر این هفته ! -

    شهر دبی ، جز لوکس ترین و مدرن ترین شهر های جهان محسوب می شود و جاذبه های شگفت انگیز و دینی آن باعث شده تور دبی هرساله جزو پرفروش ترین تور های گردشگری خارجی باشد.

    هر چه از زیبایی های این شهر برایتان بگوییم باز هم کم است ، آنقدر جاذبه های بی نظیر گردشگری را این شهر در دل خود جای داده که از آن با لقب عروس خلیج فارس نیز یاد می شود.

    از معایب تور های گردشگری دبی ، الزامی بودن ویزا است بنابر این اگر می خواهید به دبی سفر کنید باید حداقل یک هفته قبل از سفر ، اقدام به رزرو تورها کنید زیرا مراحل تایید مدارک و صدور ویزا نیاز به دوره ۲ تا ۷ روزه دارد.

    قیمت تور دبی

    قیمت تور دبی نیز مانند تمامی شهر ها بستگی به عواملی همچون مدت اقامت ، هتل ها و اقامتگاه ها ، ایر لاین ها ،  کلاس هواپیما ، وعده های غذایی ، امکانات درخواستی از تور ها و … دارد.

    از مزایای این شهر نزدیکی به کشور ایران است و همین امر سبب شده بلیط های دبی به نسبت شهر های دیگر ارزان تر باشند اما با توجه به اختلاف واحد پول ریال و درهم امارات ، امکانات تفریحی این شهر برایتان گران قیمت تمام می شود.

    البته فراموش نکنید راه کار های زیادی برای کمتر کردن هزینه های تور دبی وجود دارند که در ادامه به آن ها می پردازیم .

    برای مثال انتخاب تور های لحظه آخری ، سفر در زمان های خلوت ، تعداد روز های اقامتی کمتر و انتخاب هتل های با کیفیت متوسط از عوامل کاهش دهنده قیمت تور های دبی می ‌باشند .

    تور تابستانی استانبول

    تور استانبول ، از آن دسته تور های گردشگری خارجی است که در میان ایرانیان طرفداران بسیار زیادی دارد.

    آنقدر جاذبه های گردشگری استانبول متنوع است که می تواند تمامی سلایق گردشگران را پوشش دهد .

    تور های این شهر دو دو نوع زمینی و هوایی عرضه می شوند.

    اگر می خواهید تور استانبول ارزان را تجربه کنید تور های زمینی این شهر را انتخاب کنید این نوع تور ها معمولا از اکثر شهر های ایران قابل اجرا می باشند.

    خوشبختانه ، شهروندان کشورمان ایران برای سفر به استانبول نیازی به ویزا ندارند و تنها مدرکی که نیاز دارند ، پاسپورت با اعتبار حداقل شش ماهه است.

    جاذبه های تفریحی و گردشگری استانبول

    شاید برایتان تعجب آور باشد ، استانبول شهری مدرن و سنتی می باشد و جاذبه های گردشگری فراوانی دارد .

    از زیباترین جاذبه های گردشگری این شهر می توان مسجد شگفت انگیز ایاصوفیه‌‌ ، آب انبار تاریخی باسیلیکا ، رومانی حصار ، برج گالاتا ، کلیسای چورا ، مسجد سلیمانیه ، برج دختر ، حمام خرم سلطان و … را نام برد.

    بهترین مراکز خرید استانبول

    یکی از جذاب ترین بخش های هر سفری ، خرید کردن است که مراکز خرید مجلل و مدرن استانبول این امکان را برای گردشگران فراهم کرده اند .

    مراکزی که بهترین برند های دنیا را در خود جای داده اند و نسبتا از قیمت متعادلی برخوردارند .

    مرکز خرید آکمرکز ، مال آف استانبول ، وادی استانبول ، ایستینیه پارک ، سیتیزن نیسان ناشی ، پالادیوم و اوت لت‌‌ کاله استانبول از زیباترین و مجلل ترین مراکز خرید استانبول می باشند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.