شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41365 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • معرفی 10 برند لباس ایرانی
    20 تیر 1401 - 13:38
    شناسه : 201509
    0

    معروف‌ترین برندهای لباس ایرانی از چند مولفه در طراحی لباس ها استفاده می‌کنند و چند مورد از آن‌ها داشتن تنوع بالا، به همراه کیفیت پارچه و دوخت آن است.

    پ
    پ

    امروزه خرید لباس به صورت اینترنتی افزایش یافته است و افراد مختلف خصوصاً خانم‌ها مشکل آنچنانی با انتخاب یک فروشگاه اینترنتی برای این منظور ندارند و فقط کافی است که معتبرترین سایت فروش لباس را انتخاب و از خدمات آن استفاده کنند.  در این مقاله قصد داریم شما خانم‌های عزیز را با گروه تولیدی ماهپار آشنا کنیم. این فروشگاه تخصصی لباس ایرانی زنانه، سال‌هاست که در این زمینه فعالیت می‌کند و تاکنون توانسته است که رضایت اکثریت افراد را جلب کند. البته در این مقاله به معرفی چندین برند لباس ایرانی خواهیم پرداخت و اشاره می‌کنیم که چرا برند ماهپار به نسبت سایر برندهای لباس ایرانی دارای ارزش خرید بیشتری است.

    1. معرفی برند فژه

    این برند لباس ایرانی در سال 2010 تأسیس شد و وجه تمایز این برند با دیگر برندهای لباس زنانه، طراحی فوق العاده‌ی لباس‌ها بوده که بر گرفته از هنر معماری اصیل ایرانی در قالب پرندگان، طبیعت واست. در واقع کلیه‌ی لباس‌های این برند ترکیبی از فرهنگ غنی ایران با پوششی مینیمال است که سبب زیباتر نشان داده شدن محصولات این برند شده است.

    از مهم‌ترین کلکسیون‌های برند فژه می‌توان به مجموعه سایه‌هااشاره کرد که از گچ‌بری‌های ایرانی الهام گرفته شده است. ضمن اینکه اگر چه این برند قدیمی مانند برند ماهپار فقط برای خانم‌ها به طراحی لباس اقدام می‌کرده است اما در حال حاضر طراحی لباس برای آقایان و حتی کودکان نیز در دستور کار این برند قرار دارد.

    گفتنی است که از مشخصه‌های برند فژه طراحی فوق العاده لباس‌ها در طرح و رنگ‌های مختلف است که جذب مخاطب بالایی دارند. همچنین قیمت‌های در نظر گرفته شده برای طرح‌های مختلف این برند بنا به موارد مختلف تعیین شده است که گاهاً احتمال زیاد بودن قیمت‌ها وجود دارد که البته با توجه به کیفیت و طراحی جالب لباس‌ها کاملاً منطقی به نظر می‌رسد.

    images 1656943121 - معرفی 10 برند لباس ایرانی -

    2. معرفی برند نوفاکس

    اگر بخواهیم به یک برند لباس ایرانی جدید بپردازیم باید به سراغ برند نوفاکس برویم. فعالیت این برند از سال 2014 بوده که با عرضه‌ی محصولات فوق‌العاده شیک در بازار همراه شده است. گفتنی است که این برند لباس، برای طراحی‌های جذاب انواع مانتو مورد توجه قرار گرفته است چرا که به کارگیری از کانسپت‌های کلاسیک در کنار انتخاب فاکتورهای فوق مدرن مانند رنگ و پترن‌های زیبا، سبب جذاب‌تر شدن این نوع از محصولات زنانه شده است. ضمن اینکه این برند دقیقاً مانند برند ماهپار برای طراحی لباس‌ها از خلاقیت‌های فوق‌العاده استفاده کرده است که به زیباتر نشان داده شدن لباس‌ها کمک زیادی کرده است.

    همچنین اگر نمونه‌های جذاب لباس‌های برند نوفاکس را مشاهده کنید، متوجه خواهید شد که در کنار به کارگیری از طرح‌هایی مانند چهارخانه، استفاده از پارچه‌های سنتی زیبا نیز دیده می‌شود که به جذابیت لباس‌ها خصوصاً مانتوها افزوده است. به طور کلی این برند از طرح و رنگ‌های عالی برای انواع مانتو استفاده کرده است که بنا به نوع طرح و ویژگی‌هایی که برای لباس‌ها در نظر گرفته شده است، از قیمت‌های متفاوتی نیز برخوردار هستند.

    3. معرفی برند تن درست

    این برند لباس ایرانی از جمله معروف‌ترین برندها در این زمینه است که فعالیت خود را در سال 83 آغاز کرده است. این برند، پوشاک زنانه را با بهترین کیفیت و با استفاده از الیاف طبیعی و همچنین صنایع دستی به بازار عرضه کرده و با استقبال بی‌نظیری مواجه شده است. در واقع درست مانند لباس‌های برند ماهپار این برند نیز از بهترین الیاف برای تهیه انواع لباس استفاده کرده است که در عین سادگی طرح و نقش‌ها، بسیار دلنشین هستند. به طور کلی طرح‌های در نظر گرفته شده برای این منظور نشان از فرهنگ و هنر مردم ایران زمین است.

    ضمناً گفتنی است که برند لباس تن درست برای ست‌ کردن لباس مخصوصاً برای زوج‌ها بسیار جذاب است و زن و شوهرها با دست باز می‌توانند پوشاک مدنظرشان را انتخاب کنند. این در حالی است که قیمت لباس‌های برند تن درست به نسبت سایر برندها مناسب‌تر بوده که البته قیمت محصولات با توجه به زیبایی طرح و نقش و همچنین استفاده از بهترین الیاف در تولید لباس‌ها تعیین می‌شود که کاملاً ارزش خرید و استفاده را خواهد داشت و توصیه می‌کنیم حتماً امتحان کنید.

    images 1656943142 - معرفی 10 برند لباس ایرانی -

    4. معرفی برند پوش ما

    از دیگر برندهای لباس ایرانی که مانند برند ماهپار در ردیف بهترین برندهای لباس زنانه قرار دارد، می‌توان به برند پوش ما اشاره کرد. این برند درسال 2012 با اجرای فرناز عبدلی آغاز به فعالیت کرد و در مدت زمان کوتاهی به شهرت دست یافت. در واقع سرعت پیشرفت این برند آنقدر چشم‌گیر بود که منابعی مانند روزنامه‌های داخل و خارج به تمجید از این برند لباس ایرانی پرداختند. گفتنی است که با توجه به محدودیت‌های پوشش در ایران، این برند به خوبی توانست تغییرات فوق العاده‌ای را در صنعت مد ایجاد کند.

    برند پوش ما در کنار سایر برندهای معروف مانند ماهپار به تولید انواع لباس زنانه مانند مانتو، پانچو، سارافون و مواردی از این دست مشغول است که با توجه به کیفیت محصولات و همچنین تنوع در طرح و رنگ و در نظر گرفتن قیمت‌های جذاب، توانسته است مشتریان زیادی را جذب کند. ناگفته نماند موردی که در طراحی‌های انواع لباس برند پوش ما دیده می‌شود به کارگیری حرفه‌ای از رنگ‌های جذاب است که این موضوع منجر به زیباتر نشان دادن لباس‌ها شده است.

    5. معرفی برند ماهپار

    از دیگر برندهای لباس ایرانی می‌توان به برند MAHPAR  اشاره کرد که علاقمندان می‌توانند به آدرس فروشگاه این برند مراجعه کنند و محصولات مدنظرشان را خریداری نمایند. این ارائه دهنده‌ی لباس ایرانی زنانه در بخش‌های مختلفی فعالیت می‌کند که از جمله می‌توان به شلوار، مانتو شلوار اداری، لباس زیر زنانه، شومیز و پیراهن، لباس مجلسی، شلوار اسپرت واشاره کرد که هر کدام با قیمت‌ها مناسب در اختیار افراد قرار داده می‌شود. گفتنی است که کیفیت فوق العاده اجناس این برند از جمله ویژگی‌های لباس‌های ماهپار هستند که مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است.

     اگر در حوزه‌ی فروش لباس فعالیت می‌کنید و نیاز به یک تأمین کننده دارید، کافی است که با مدیران این مجموعه در تماس باشید چرا که ارائه عمده فروشی پوشاک زنانه در فروشگاه ماهپار نیز در نظر گرفته شده است که با شرایط ویژه‌ای در اختیار افراد قرار داده می‌شود. همچنین با توجه به اینکه کیفیت محصولات شارژ شده در این فروشگاه، فوق العاده عالی است طبیعتاً محصولات ارائه شده با قیمت‌های بالاتری به فروش می‌رسند که البته کاملاً ارزش هزینه کردن را دارد چرا که تا مدت‌ها می‌توانید از لباس خریداری شده بهره ببرید.

    6. معرفی برند انارگل

    از بهترین تولیدکنندگان لباس ایرانی برند انارگل است و از مشخصه‌های اصلی این برند می‌توان به طرح‌های گل‌دار و لبه‌های نواردوزی شده اشاره کرد که به زیبایی‌های محصولات این برند افزوده است. همچنین این برند تمام تلاش خود را به کار گرفته است تا به احیای رسم هزاران ساله‌ی صادرات پوشاک ایران به همه جای دنیا کمک کند. برند انارگل از فرهنگ اصیل ایرانی الهام گرفته است و با استفاده از آن به در نظر گرفتن انواع طرح برای لباس‌های مختلف پرداخته که منجر به رضایت اکثریت مشتریان شده است.

    این برند معروف نیز مانند برند ماهپار در هر فصل از زیباترین محصولات رونمایی می‌کند که ویژگی‌ اصلی هر کدام کیفیت فوق‌العاده آنهاست. گفتنی است که برند انارگل در زمستان 91 آغاز به فعالیت کرده است و از جمله محصولات آن می‌توان به دامن، شال و روسری، جوراب شلواری، بلوز و دامن، کفش، مانتو و مواردی از این دست اشاره کرد که هر کدام از قیمت‌های مناسبی برخوردار هستند که دست خانم‌ها برای انتخاب یک محصول مناسب باز خواهد بود.

    برای خرید مانتو شلوار اداری کلمه جلو را داخل گوگل سرچ کرده و وارد سایت mahpar.ir شوید: خرید مانتو شلوار اداری

    7. معرفی برند سارَک

    اگر به طراحی‌های ساده در لباس‌ها علاقمند هستید ممکن است برند سارک به دردتان بخورد. در واقع تن‌پوش‌های این برند، مینیمال اما خلاقانه، جذاب و کاملاً مطابق مد روز هستند. تولیدات این برند را مانند دیگر برندهای معروف مثل برند ماهپار در منزل و بیرون از منزل می‌توان استفاده کرد و موضوع با اهمیت دیگری که در خصوص این برند وجود دارد به کارگیری از الیاف کاملاً طبیعی است که کیفیت پوشاک را به مراتب افزایش داده است. گفتنی است که از مهم‌ترین محصولات این برند می‌توان به شال و جوراب، صندل‌های تابستانه، لباس واشاره کرد.

    برند سارک از جمله برندهایی است که از لحاظ قیمتی بسیار مناسب است و نسبت به سایر برندهای لباس ایرانی از قیمت کمتری برخوردار بوده که دست افراد را برای انتخاب مدل دلخواه باز گذاشته است. در واقع حتی می‌توانید زیر 100 هزار تومان نیز از این برند انتخاب و خرید نمایید.

    images 1656943275 - معرفی 10 برند لباس ایرانی -

    8. معرفی برند سالیان

    از دیگر برندهای محبوب پوشاک در ایران برند سالیان است که حداقل 15 سال سابقه فعالیت در این زمینه دارد و در قالب فروشگاه‌های زنجیره‌ای پوشاک به ارائه خدمات مشغول است. از ویژگی‌های این برند لباس ایرانی می‌توان به تولیدات این مجموعه برای گروه‌های سنی مختلف به خصوص خانم‌ها اشاره کرد. بنابراین همه افراد می‌توانند از این برند نهایت استفاده را ببرید. از طرفی سبک پوشاک کار شده در برند سالیان، کلاسیک است که طرفداران بی‌شماری دارد.

    به طور کلی برندهای معروف لباس ایرانی مانند ماهپار و به خصوص سالیان که اکثراً پوشاک بیرونی عرضه می‌کنند بیشتر مورد توجه هستند. اما اگر بخواهیم در خصوص قیمت محصولات این برند صحبت کنیم باید بگوییم که معمولاً انتخاب چند تکه از لباس‌های این برند حداقل به 1 میلیون تومان هزینه نیاز دارد که احتمالاً مبلغ زیادی برای نیمی از افراد باشد. حال اگر بخواهید از لباس‌های این برند استفاده کنید می‌توانید از فروشگاه‌های زنجیره‌ای کشور که در مناطقی مانند تهران، مازندران، اصفهان، تبریز ووجود دارد، مراجعه کنید.

    9. معرفی برند سِله‌بُن

    از برندهای فوق العاده محبوب لباس ایرانی در حال حاضر که 20 شعبه فعال در ایران دارد، برند سله‌بن است که نام این برند از روستایی در فیروزکوه گرفته شده است. این برند به عرضه پوشاک بزرگسال برای خانم‌ها مشغول است که گزینه‌های مختلفی را برای خرید پیش روی علاقمندان قرار می‌دهد. گفتنی است که از ویژگی‌های لباس‌های این برند می‌توان به طرح و نقش‌های عالی در کنار رنگ‌بندی جذاب اشاره کرد که در کمتر تولیدی دیده می‌شود. در واقع در بحث رنگ‌بندی، برند سله‌بن بهترین عملکرد را برای تیپ‌های اسپرت در نظر گرفته است که سبب رضایت فوق العاده مشتریان شده است.

    ضمناً قیمت محصولات این برند مانند بعضی از برندهای معتبر مثل ماهپار در بهترین حالت خود در نظر گرفته شده است تا اکثر افراد بتوانند در محصولات این برند نهایت استفاده را ببرند. در حال حاضر برای خرید از این مجموعه می‌توانید از شعبات سله‌بن در مازندران، گلستان، کرمان، اصفهان و بعضی دیگر از شهرهای ایران استفاده کنید.

    10. معرفی برند نیکو تن‌پوش

    از قدیمی‌ترین برندهای لباس ایرانی نیکو تن‌پوش است که فعالیت خود را از سال 76 آغاز کرده است. این برند در ابتدا کارش را با لباس استارت زد و سپس وارد حوزه لباس راحتی و جوراب شد. از جمله ویژگی‌های این برند می‌توان به کیفیت عالی محصولات اشاره کرد که در مقایسه با استانداردهای دنیا هیچ چیز کم ندارد. گفتنی است که این برند موفق به دریافت انواع گواهینامه استاندارد شده است که محبوبیت مجموعه را افزایش داده است.

    همچنین برند تن‌پوش مانند برندهایی مثل ماهپار دارای رنگ‌بندی عالی و فوق‌العاده است که این موضوع سبب رضایت اکثریت مشتریان خصوصاً خانم‌ها شده است. در کنار این موارد قیمت‌های باورنکردنی در نظر گرفته شده نیز خرید را برای بیشتر افراد بدون دغدغه کرده است. ضمناً گفتنی است که قیمت‌های انواع محصولات این برند در مقایسه با برندهای مشابه در بهترین حالت خود قرار دارد و حتی از نمونه‌های خارجی نیز بهتر تعیین شده است. برای خرید لباس‌های این برند می‌توان به شعبات مختلف نیکو تن‌پوش در اکثر شهرهای کشور مراجعه کرد.

    204995875 535740340915796 5433034005286114383 n lm1j - معرفی 10 برند لباس ایرانی -

    خرید لباس ایرانی از فروشگاه اینترنتی ماهپار

    حال با توجه به موارد ارائه شده در این مقاله که سعی کردیم به بهترین برندهای لباس ایرانی بپردازیم؛ چنانچه نیاز به استفاده از یک فروشگاه معتبر به جهت خرید انواع لباس با برند ایرانی دارید، کافی است که به فروشگاه اینترنتی ماهپار مراجعه کنید. این مرکز تخصصی فروش انواع لباس با در نظر گرفتن بهترین لباس‌ها با کیفیت‌های عالی و همچنین قیمت‌های به صرفه شما عزیزان را برای یک خرید ایده‌آل همراهی می‌کند. حال برای اینکه بتوانید از این فروشگاه اینترنتی لباس ایرانی خرید کنید، کافی است که از راه‌های ارتباطی قرار داده شده با مدیران این مجموعه در تماس باشید.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.