پنج‌شنبه, 6 اردیبهشت 1403 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41445 تعداد نوشته های امروز : 12 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • چرا باید در سال 1401 تلویزیون هوشمند بخریم؟
    21 تیر 1401 - 1:41
    شناسه : 201587
    0

    مزایای خرید یک تلویزیون هوشمند درست مانند مزایای خرید یک گوشی هوشمند است. تلویزیون‌هایSmart به اینترنت وصل می‌شوند و دنیایی از امکانات را در اختیار شما قرار می‌دهند. شما با خرید یک تلویزیون هوشمند می‌توانید تمام کارهایی که در تلویزیون‌های معمولی غیرممکن بود، انجام دهید.

    پ
    پ

    چرا باید تلویزیون هوشمند بخریم

    امروزه بازار تلویزیون‌های هوشمند بسیار رواج پیدا کرده است تاحدی که دیگر تعداد محدودی از افراد برای خرید تلویزیون به ‌سراغ تلویزیون‌های معمولی می‌روند. قابلیت‌های متعدد تلویزیون‌های هوشمند باعث شده تا تلویزیون‌های غیرهوشمند کاملا از دور خارج شوند و عرصه را برای گزینه‌های هوشمند باز کنند. در این مطلب از مزایای خرید تلویزیون‌های هوشمند نسبت به تلویزیون‌های معمولی برای شما گفتیم تا بدانید که چرا باید تلویزیون هوشمند بخرید.

    مزایای تلویزیون‌های هوشمند

    مزایای خرید یک تلویزیون هوشمند درست مانند مزایای خرید یک گوشی هوشمند است. تلویزیون‌هایSmart به اینترنت وصل می‌شوند و دنیایی از امکانات را در اختیار شما قرار می‌دهند. شما با خرید یک تلویزیون هوشمند می‌توانید تمام کارهایی که در تلویزیون‌های معمولی غیرممکن بود، انجام دهید. اصلی‌ترین مزایای خرید تلویزیون های هوشمند نسبت به تلویزیون های معمولی، اتصال آن‌ها به اینترنت است، اما این ویژگی تنها مزیت این تلویزیون‌ها نیست. در ادامه مزایای متعدد تلویزیون‌هایSmart را آورده‌ایم:

    پشتیبانی از سیستم‌ عامل‌های مختلف

    تلویزیون‌های هوشمند با سیستم عامل‌های مختلف سازگار هستند، این به آن معنا است که شما می‌توانید با گوشی هوشمند خود، فارغ از نوع سیستم عاملی که دارد، به‌ راحتی به تلویزیون وصل شده و با آن کار کنید. البته این قابلیت فقط به گوشی محدود نمی‌شود، شما می‌توانید با تبلت یا گجت‌های الکترونیکی خود به تلویزیون‌های هوشمند وصل شوید و به وب‌گردی، بازی یا فعالیت‌های دیگر بپردازید.

    تماشای فیلم و سریال

    لازم به ذکر نیست که فناوری به‌کار رفته در بلندگوها و صفحه‌نمایش تلویزیون‌های هوشمند بسیار مدرن‌تر از تلویزیون‌های معمولی هستند. در این تلویزیون‌ها به‌طور معمول از پنل‌های جدید و پیشرفته، سیستم‌های پخش صدای دالبی دیجیتال و آپشن‌های دیگر استفاده می‌شود که لذت تماشای فیلم و سریال را افزایش می‌دهند.

    مهم‌تر از همه، در تلویزیون‌های هوشمند امکان اتصال به شبکه‌های نمایش خانگی مانند نتفلیکس، فیلیمو و… قرار داده شده است. این ویژگی باعث می‌شود تا دسترسی شما به فیلم و سریال‌های مورد علاقه‌تان بسیار آسان باشد.

    word image 201587 2 - چرا باید در سال 1401 تلویزیون هوشمند بخریم؟ - تلویزیون هوشمند

    اتصالات هوشمند

    در تلویزیون‌های هوشمند، اتصالات هوشمندی تعبیه شده است تا شما کاربری حرفه‌ای را تجربه کنید. برای مثال،‌ قابلیت DLNA به شما این امکان را می‌دهد تا بدون نیاز به سیم، گوشی یا لپ‌تاپ خود را به سیستم تلویزیون وصل کنید. این درحالی است که در تلویزیون‌های معمولی، این کار فقط از طریق اتصال یک سیم مخصوص به درگاه‌های اختصاصی انجام می‌شود.

    دانلود اپلیکیشن‌ های متنوع

    یکی از مهم‌ترین مزایای تلویزیون‌های هوشمند که در تلویزیون‌های معمولی یافت نمی‌شود، امکان دانلود و استفاده از اپلیکیشن‌های مختلف است. برای استفاده از این قابلیت ابتدا سیستم‌عامل تلویزیون خود را پیدا کرده و سپس اپلیکیشن‌های کاربردی این سیستم‌عامل را دانلود و نصب کنید.

    ریموت کنترل ویژه

    با ورود تلویزیون‌های هوشمند به بازار، ریموت‌های آنها هم دچار تحول شدند. در تلویزیون‌های معمولی شاهد کنترل‌های معمولی بودیم که دکمه‌هایی با تجربه کاربری ساده داشتند. اما تلویزیون‌های هوشمند، ریموت‌های ویژه‌ای دارند که قابلیت‌های آن‌ها فراتر از عوض کردن شبکه یا کم و زیاد کردن صدا است. برخی از این ریموت‌ها حتی می‌توانند دستورهای خاصی که از صدای کاربر ارائه می‌شود را تشخیص داده و اجرا کنند. همچنین، بعضی از آن‌ها به‌صورت ماوس طراحی شده‌اند که تجربه کاربری بسیار ساده و دل‌پذیری ارائه می‌دهند.

    ریموت کنترل ویژه

    چرا تلویزیون هوشمند بخریم؟

    باتوجه به مزایای خرید تلویزیون‌های هوشمند نسبت به تلویزیون‌های معمولی که در این مطلب گفتیم،‌ انتخاب عاقلانه برای خرید تلویزیون،‌ گزینه هوشمند آن است. با آپشن‌هایی که تلویزیون‌های هوشمند ارائه می‌دهند، تجربه تماشای فیلم و سریال و کار کردن با آنها بسیار دل‌پذیرتر می‌شود. این تلویزیون‌ها علاوه بر ارائه کیفیت صدا و تصویر بهتر، آپشن‌های هوشمندی ارائه می‌دهند که دردسرهای تلویزیون‌های معمولی را از بین می‌برد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.