×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

رینوپلاستی یکی از رایج ترین جراحی های زیبایی است که علاوه بر بهبود ظاهر و در برخی موارد عملکرد بینی، رابطه دلپذیرتری را بین بینی و سایر قسمت های صورت برقرار می کند. صورت نمایان ترین قسمت بدن ماست و بینی در مرکز آن قرار دارد که باید متناسب با فرم و سایر اجزای صورت باشد، بنابراین بینی را نباید بدنی مجزا و منحصر به فرد دانست. هر گونه نقص در اجزای صورت می تواند به شدت بر رابطه نزدیک اجزا با یکدیگر تأثیر بگذارد. اگر این جراحی با راهنمایی و راهنمایی بهترین جراح بینی در تهران انجام شود، می تواند منجر به بسیاری از اختلالات و عوارض بینی مانند افتادگی نوک بینی، حفره های پهن بینی، قوز بینی و سایر اختلالات شایع بینی شود.

word image 201661 1 - هر آنچه که باید در مورد جراحی زیبایی بینی بدانید ! - بهترین جراح بینی بینی های از نوع گوشتی دارای پوستی ضخیم و همچنین پهن با غضروف کمی هستند. بینی های استخوانی دارای پوست نازک و یک پل بیرون زده است که به آن حالت خمیده یا کمی خمیده می دهد. برای اطلاعات بیشتر در مورد روش جراحی هر نوع بینی با ما همراه باشید.

عمل جراحی بینی گوشتی : سخت ترین نوع بینی برای جراحی بینی، بینی گوشتی است زیرا این بینی ها غضروف کمی دارند و در عوض پوست ضخیمی دارند که از شکل استخوانی غضروفی بینی پیروی نمی کند. برای شکل گیری هر چه بهترین بینی های از نوع گوشتی، جراحی روی استخوان و غضروف انجام می شود و اساسا هیچ گونه دستکاری روی پوست صورت انجام نمی شود. در جراحی بینی گوشتی باید تا حد امکان از پیوند غضروف استفاده شود و غضروف تقویت شود تا اسکلت قوی تری در زیر پوست بینی داشته باشد. افرادی که قصد جراحی بینی گوشتی را دارند باید انتظارات خود را تا حد ممکن کاهش دهند زیرا بینی های چاق مانند بینی های استخوانی چندان شبیه بینی های فانتزی و عروسکی نیستند.

جراحی بینی استخوانی : بینی های از نوع استخوانی دارای پوست نازک، غضروف زیاد و برجستگی جزئی روی پل بینی هستند که به آن حالت خمیده یا کمی خمیده می دهد. که نسبت به بینی های گوشتی راحت تر عمل می کنند و خوش فرم هستند. یکی از شایع ترین دلایل مراجعه بیماران به جراح بینی، برداشتن برآمدگی از روی پل بینی است، زیرا برداشتن برآمدگی پشت بینی تاثیر زیادی در زیبایی آن ها دارد. برجستگی های بینی در اندازه های مختلفی وجود دارد و بسته به میزان برآمدگی و برآمدگی بینی، جراحی باز یا بسته انجام می شود. بهترین جراح بینی در تهران می تواند تغییرات بیشتری در استخوان بینی ایجاد کند زیرا استخوان بینی از پوست نازک تری ساخته شده و پوست انعطاف پذیرتر است.

سایت تاپتنا با دارا بودن بیش از هزاران بازدید ماهانه بعنوان یکی از برترین و پر بازدیدترین وب سایتهای تخصصی در زمینه آرایشی و بهداشتی،‌ سلامتی و زیبایی می‌باشد. تمامی بازدیدکنندگان سایت تاپتنا علاقه مند به حوزه های زیبایی و سلامتی هستند. بنابراین تبلیغات در سایت تاپتنا برای پزشکان. کلینیک های زیبایی و شرکتهای فعال در حوزه پزشکی و زیبایی میتواند کاملا هدفمند باشد

word image 201661 2 - هر آنچه که باید در مورد جراحی زیبایی بینی بدانید ! - بهترین جراح بینی .

عمل جراحی بینی طبیعی : در رینوپلاستی معمولی، سوراخ‌های بینی زیاد باریک نمی‌شوند و پشت بینی معمولاً صاف است. و عمل بینی به گونه ای است که هیچ اثری از جراحی در آنجا دیده نمی شود و ظاهری طبیعی دارد که با سایر قسمت های صورت ترکیب می شود. گاهی اوقات جراح با حفظ ظاهر طبیعی بینی، قوس کمی روی بینی ایجاد می کند. در جراحی بینی طبیعی نوک بینی کوچک و یا به سمت بالا در صورت کشیده نمی شود و فقط عیوب و تناسب آن با سایر قسمت های صورت بازسازی می شود. به طور کلی جراحی بینی طبیعی دارای ویژگی های زیر می باشد.

  • نسبت عرض بینی (عرض بینی باید اندازه مناسب باشد که برابر با فاصله بین دو چشم است.)
  • فاصله مناسب بین بینی و لب ها که معمولا بین ۹۵ تا ۱۰۰ درجه ا
  • زاویه مناسب قوز پشت بینی
  • متناسب بودن با سایر اجزای صورت

جراحی بینی ترمیمی در تهران :‌رینوپلاستی ترمیمی یا رینوپلاستی ثانویه زمانی انجام می شود که فرد یک بار دوم یا چند بار جراحی بینی انجام دهد. در واقع در این جراحی مشکلات و نواقصی که در جراحی بینی اولیه ظاهر شده برطرف می شود. در برخی موارد مشکلات تنفسی ناشی از جراحی اولیه در این جراحی برطرف می شود. بعد از عدم تقارن نوک بینی، مشکلات تنفسی یا انسداد مجاری بینی دومین دلیل شایعی است که باعث می‌شود بیماران مجدداً جراحی زیبایی بینی انجام دهند. دیگران همچنین گزارش می دهند که دو سوم داوطلبان جراحی بینی تجدیدنظر از درجات مختلفی از انسداد بینی رنج می برند که اغلب به دلیل انحراف تیغه بینی و مشکلات دریچه بینی به دلیل چسبندگی یا فروپاشی دریچه بینی است. به خصوص بیمارانی که به منظور باریک کردن بینی اقدام به جراحی بینی می کنند

word image 201661 3 - هر آنچه که باید در مورد جراحی زیبایی بینی بدانید ! - بهترین جراح بینی

مراقبت های بعد از جراحی بینی

بهتر است بعد از به هوش آمدن از مایعات استفاده کنید. پس از خروج و رسیدن به خانه ۲ هفته استراحت کنید تا سرتان بالاتر از بدن باشد تا کاملا بهبود یابد برای این کار بهتر است از چند بالش برای بالا نگه داشتن سر استفاده کنید. پس از جراحی باید از انجام کارهای سنگین و پایین آوردن سر خودداری کنید ، برای کاهش تورم و کبودی دور چشم و بینی بهتر است از کمپرس یخ استفاده کنید.

کلام آخر 

هر فردی که تصمیم به انجام جراحی بینی توسط بهترین جراح بینی در تهران را دارد، حتما زمان زیادی را صرف پیدا کردن بهترین جراح بینی در تهران می‌کنند. این کار کاملا منطقی است چرا که تبحر و تجربه پزشک تاثیر بسیاری در نتیجه نهایی بهترین عمل جراحی بینی دارد.  انتخاب بهترین جراح بینی در تهران به شما کمک می کند تا یک عمل حرفه ای خوب و همچنین مراقبت های قبل و بعد از عمل را تجربه کنید.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.