پنج‌شنبه, 6 اردیبهشت 1403 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41445 تعداد نوشته های امروز : 12 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • آموزش ساخت NFT و فروش آن
    22 تیر 1401 - 9:05
    شناسه : 201678
    0

    سرمایه گذاران NFT و بازیگران اصلی این صنعت در چند ماه گذشته خلاقیت فزاینده ای داشته اند و ما را با امکاناتی آشنا کرده اند که هیچ کس فکرش را نمی کرد. خلاقیت در دنیای NFT هیچ محدودیتی نمی شناسد.

    پ
    پ

    word image 201678 1 - آموزش ساخت NFT و فروش آن -

    آموزش ساخت NFT و فروش آن

    چه کسی فکر می کرد که بتوان یک توییت را به NFT تبدیل کرد و آن را به میلیون ها دلار فروخت؟ قطعا هیچکس. با این حال، این مورد برای بنیانگذار توییتر، جک دورسی، که از شانس خود استفاده کرد و اولین توییت خود را در بازار NFT عرضه کرد، صدق نمی کند. پس از دو هفته، جک 2.9 میلیون دلار سود دریافت کرد. معامله ای که بسیاری از مردم را شگفت زده کرد بود.

    این تجارت توسط پلتفرم Valuable by Cent پشتیبانی می‌شود. نوع خاصی از پلتفرم که با توییت‌ های امضا شده توسط سازندگان اصلی سروکار دارد. این پلتفرم دنیایی را ایجاد می‌کند که در آن افراد می‌توانند از توییت‌های خود درآمد کسب کنند.

    دنیای NFT اخیراً تغییر کرده است و فناوری های پیچیده تری مانند هوش مصنوعی را در خود جای داده است. iNFT ها توکن های هوشمند با هوش مصنوعی هستند که روی بلاک چین اتریوم وجود دارند. آن‌ها می‌توانند بر روی شخصیت خود کار کنند. همانطور که شما با آن ها تعامل دارید و چیزهای مختلفی را بر اساس صحبت‌ هایتان یاد می‌گیرید. یک مثال خوب Alice است که توسط Alithea AI، ایجاد شده است. این شرکت معتقد است که این یک الهه دیجیتال است که می تواند به هر شکلی که انتخاب کند تغییر شکل دهد.

    سرمایه گذاران NFT و بازیگران اصلی این صنعت در چند ماه گذشته خلاقیت فزاینده ای داشته اند و ما را با امکاناتی آشنا کرده اند که هیچ کس فکرش را نمی کرد. خلاقیت در دنیای NFT هیچ محدودیتی نمی شناسد.

    این ممکن است زمان مناسبی برای ارائه یک توکن منحصر به فرد غیر قابل تعویض، شناسایی یک بازار خوب و سود بردن از آن باشد. به یاد داشته باشید، ایده برای ساخت NFT بیشمار است اما هر چه NFT نادرتر باشد، سودآورتر می شود.

    چگونهNFT خود را بفروشیم

    فرآیند فروش NFT با انتخاب یک پلتفرم شروع می شود. چندین گزینه در دسترس است، از جمله بازارهای آنلاین مانند OpenSea و سیستم عامل های مستقیم به مصرف کننده (D2C) مانند Shopify. انتخاب پلتفرم معمولاً به نوع nft که می فروشید و هزینه های مربوط به معامله دارایی رمزنگاری شده بستگی دارد.

    برای عرضه کردن NFT خود برای فروش، باید یک کیف پول ارز دیجیتال داشته باشید. محبوب ترین کیف پول هایی که از فروش nft پشتیبانی می کنند MetaMask، Trust Wallet و Coinbase Wallet هستند.

    یک سخن رایج وجود دارد که می گوید NFT ها ارزشی را دارند که مردم مایلند برای آن ها بپردازند. اما حقیقت این است که عوامل خاصی بر قیمت آن ها و نحوه ارزش گذاری توسط خریداران تأثیر می گذارد که شامل موارد زیر است:

    قیمت متوسط ​​30 روز گذشته: این روند تاریخی قیمت یک nft در هر رده است. در حالت ایده آل، قیمت هدف شما باید نزدیک به میانگین ارزش توکن های مشابه در 30 روز گذشته باشد.

    نادر بودن: برخی از توکن‌های غیرقابل تعویض دارای ویژگی‌های منحصربه‌فردی هستند که قیمت آن ‌ها را بالا می‌برد. به عنوان مثال، مجموعه محبوب Bored Ape Yacht Club NFT کمتر از 1٪ میمون هایی با ویژگی “چشم لیزری” دارد. اگر nft شما یک ویژگی بسیار نادر دارد، ادامه دهید و آن را بالاتر از میانگین تاریخی قیمت گذاری کنید. (مردم همچنان خرید خواهند کرد)

    آیا می توان NFT شما را با یک آیتم مجازی در یک متاورس یا یک بازی خاص معامله کرد؟ آیا خریداران می توانند بخشی از یک باشگاه انحصاری باشند که مزایای اضافی مانند تخفیف در خریدهای آینده دریافت می کند؟ کاربرد دارایی تعیین می کند که آیا می توانید قیمت بالاتری را برای nft خود درخواست کنید یا خیر.

    پس از تعیین قیمت برای NFT خود، باید یک کالکشن ایجاد کنید. وارد پلتفرم خود شده و روی گزینه Create در بالا سمت راست کلیک نمایید. سپس، بر اساس عرضه دارایی خود، از بین یک یا چند مجموعه، کلکسیونی را انتخاب کنید. سپس باید توضیحات و عنوان nft تان وارد کنید.

    در مرحله بعد، نوع فهرستی را که مدنظرتان است انتخاب کنید. در بازارهایی مانند OpenSea، دو گزینه برای لیست دارید:

    فروش با قیمت ثابت: اگر می خواهید nft خود را با قیمت ثابت بفروشید، از این گزینه استفاده کنید. برای ایجاد یک لیست در فروش، به سادگی قیمت nft خود را وارد کنید و مدت زمانی را که می خواهید فهرست فعال باشد را انتخاب کنید.

    فروش با مزایده: در این نوع فهرست، شما یک حداقل قیمت (که به عنوان قیمت رزرو نیز شناخته می شود) برای NFT خود تعیین می کنید. سپس یک مزایده برگزار می‌شود و بالاترین قیمت پیشنهادی برای خرید دارایی دیجیتال شما پذیرفته می‌شود.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.