شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41377 تعداد نوشته های امروز : 12 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • لیست قمیت سنگ مصنوعی در کارخانه
    22 تیر 1401 - 9:41
    شناسه : 201686
    0

    قیمت به روز سنگ های مصنوعی

    پ
    پ

    روزها که می گذرد تنوع سلیقه در ساخت و ساز و همچنین دکوراسیون داخلی بیشتر و بیشتر می شود. این تنوع سلیقه باعث شد که تولیدکنندگان مصالح ساختمانی بفکر متریالی جدیدی بیوفتند که بتوانند همه ی سلیقه ها و علائق مهندسین و معماران و همچنین عوام را پاسخگو باشند. با توجه به اینکه سنگ ساختمانی از دل طبیعت آمده و از دل کوه و معدن تا زیباسازی نمای ساختمان هزینه ی زیادی را برای صاحب ملک می برد. به همین دلیل مهندسین با استفاده از تکنولوژی و علومی مثل معماری ، شیمی ، عمران و با در نظر گرفتن سلیقه ها محصولی به نام سنگ مصنوعی تولید کردند. سنگ مصنوعی را با بیس اصلی از گچ پلیمری و با پودر سنگ و با ترکیب 80 درصد رنگ پگمنتی همراه با سیمان سفید پرتلن  این محصول دکوراتیوی را تولید و روانه بازار کردند. قیمت سنگ مصنوعی در کالاساخت به مراتب خیلی کمتر از سنگ ساختمانی بوده و آن هم بدلایل زیر توانسته خواهان زیادی پیدا کند.

    images 1657562641 - لیست قمیت سنگ مصنوعی در کارخانه -

    –    وزن سبک نسبت به سنگ های طبیعی
    –    ارزانتر از هر محصولی
    –    رنگ سفید پایه
    –    رنگ زدن دلخواه بر روی محصول
    –    تنوع در ابعاد و مدلهای مختلف
    –    نصب آسان و ماندگاری بالا
    –    زدن رزین روی سنگ مصنوعی برای براقیت سطح
    –    نصب سنگ مصنوعی با چسب خمیری
    –    ضخامت کم

    قیمت گذاری سنگ مصنوعی بر اساس طرح و شکل این محصول می باشد. شروع تولید سنگ مصنوعی از کشور ایتالیا بوده و طی سالیان با تغییرات جزئی در روند تولید و با تنوع زیاد، به بازار مصرف عرضه می شود. سایت فروشگاهی کالاساخت با تنوع در طرح سنگ مصنوعی و همچنین کیفیت یکسان، این محصولات را در سبد کالای خود قرار داده و نیز کالاساخت افتخار این را دارد که قیمت تمامی محصولات، آبدیت نگه داشته و بخصوص اینکه ارسال به سراسر ایران را دارد. منوی سنگ مصنوعی و زیر دسته ی سنگ آنتیک مصنوعی در سایت فروشگاهی کالاساخت، تصاویر تمامی محصولات را در صفحه ای جداگانه قرار داده ایم . هر محصول در صفحه ی اختصاصی خود و توضیحات ، مشخصات فنی و نوع کاربری مربوط به آن ، و با دارا بودن چندین تصویر در زوایای مختلف بستری را برای شما کاربران عزیز فراهم کرده که براحتی با سنگ مصنوعی و مدل آن آشنا شده و خریداری نمائید. زیبا بودن این محصول باعث شده که توجه هر معمار و دکوراتیوکاری را بخود جلب کند. شما عزیزان میتوانید برای خرید این محصول و دریافت مشاوره با کارشناسان فروش ما در کالاساخت ارتباط باشید.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.