×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

تور آنتالیا

آنتالیا با مساحتی بیش از ۲۰۰۰۰ کیلومتر مربع و بیش از یک میلیون جمعیت نام مرکز استان آنتالیا و از شهرهای مهم و توریستی کشور ترکیه است. هر سال تعداد زیادی مسافر به این شهر ساحلی در قالب تور آنتالیا با صبحانه ناهار و شام سفر می کنند.

آنتالیا به معنی سرزمین آتالوس می باشد و نام خود را از آتالوس دوم پادشاه پرماگون که ۱۵۰ سال قبل از میلاد مسیح بر این ناحیه حکومت می کرد، برگرفته است. این شهر روزگاری در دوران پادشاهی ترکان سلجوقی بعنوان پایتخت ترکیه انتخاب شده بود.

 

حمام رومی آنتالیا

این حمام که از دیدنی های بسیار زیبای آنتالیاست، در آنالیا و در شرق منطقه سیده-دش، در میان جنگل هایی ازدرختان کاج اقامتگاه سورگون واقع شده و فضای آرامش بخشی دارد.

امروزه این حمام به موزه ای مبدل شده و مجموعه ای از بهترین آثار باستان شناسی در آن گردآوری شده و علاوه بر آن، کلیه امکانات تفریحی و آسایشی نیز در این منطقه وجود دارد.

 

مجموعه غارهای کارائین

 جزء بزرگترین غارهای ترکیه محسوب می شود که از سال های بسیار دور یعنی بیش از ۱۵۰ هزار سال پیش مسکونی بوده و هم اکنون به منطقه‌ای حفاظت شده مبدل شده است. این غار در ۲۷ کیلومتری شمال شهر آنتالیا و شرق کوه چان قرار دارد. از این غارها، اشیاء تاریخی بسیاری شامل ابزار زندگی و شکار که از عاج و سنگ ساخته شده اند، کشف شده و هم اکنون در موزه تمدن آناتولی نگهداری می‌شوند. حوالی وجود دارد، سبب جذب گردشگران بسیاری از سراسر جهان گردیده است.

 

آنتالیا ساید

آنتالیا ساید همان منطقه سیده (Side) به معنی درخت انار است که در نوشتارهای مختلف از آن با عنوان منطقه ساید نیز یاد می شود. این منطقه قدیمی و تاریخی، در واقع بندری شامل بقایای بناهای تاریخی و مراکز خرید متنوع با امکانات رفاهی مناسب می باشد که بازار معبد آپولو، گورستان باستانی، حمام رومی ها و تالار تئاتر تزئین شده با ستون هایی زیبا در آن واقع شده اند.

 

خانه-موزه آتاتورک

مصطفی کمال پاشا آتاتورک که مردم ترکیه او را پدر ترکیه می نامند پایه گذار جمهوری ترکیه فعلی است و خانه وی که در منطقه آلانیا و در نزدیک آنتالیا قرار دارد، بعنوان خانه-موزه آتاتورک در بین خود مردم ترکیه، دارای ارزش و اهمیت فراوانی است.

در خانه-موزه آتاتورک، تمام وسایلی که وی در گذشته استفاده می کرده، نگهداری شده و در معرض عموم قرار داده شده است. تاریخ ساخت این بنا بطور دقیق مشخص نیست، اما معماری آن با رنگ نمای سرخابی-صورتی، مانند اکثر خانه‌های دیگر آلانیا سنتی است و از این نظر قابل توجه است. این خانه، تنها دارای سه طبقه بوده و خیلی بزرگ نیست.

 

منطقه گردشگری لارا در تور آنتالیا

لارا یک منطقه بسیار دوست داشتنی با آب های شفاف و ملایم دریای مدیترانه است که جزء مناطق تازه تاسیس آنتالیا بوده و از سال ۲۰۰۳ سرمایه‌گذاری‌ها در آن آغاز شده است. این منطقه دارای سواحل شنی و سنگریزه ای می باشد و دریای آن دارای امواجی ملایم می باشد.

بسیاری از هتل های این منطقه در ده سال اخیر ساخته شده و با سرعتی زیاد در حال توسعه صنعت گردشگری می باشد. ساحل لارا از شرق صخره های آنتالیا شروع شده و تا پایین آبشار دودن توسعه پیدا کرده است. در طول این سواحل انواع امکانات تفریحی از هتل های لوکس گرفته تا انواع رستوران های محلی و بین المللی با انواع غذاهای ترکی و خارجی از میهمانان و گردشگران پذیرایی می کنند.

تور آنتالیا با صبحانه ناهار شام

منطقه گردشگری کمر در تور آنتالیا

کمر یکی دیگر از مناطق مهم و گردشگری در شهر آنتالیا ترکیه است که هتل های بسیار معروفی را در خود جای داده است. این منطقه یکی از مناطق پر طرفداری است که هر سال تعداد زیادی از ایرانیان آن را انتخاب می کنند.

تورهای آنتالیا فولبرد که همراه با صبحانه ناهار و شام اجرا می شوند در این منطقه رزرو می شوند که می توانید از سواحل زیبای آن نیز استفاده کنید.

منطقه گردشگری بلک در تور آنتالیا

یکی دیگر از معروف ترین و با کلاس ترین مناطق گردشگری در شهر ساحلی آنتالیا منطقه بلک است. معمولا اروپایی ها برای اقامت هتل های بلک را انتخاب می کنند.

به همین دلیل کمی تورهای بلک از سایر مناطق گرانتر هستند و لارا و کمر ارزان تر.

شما می توانید هتل تایتانیک را انتخاب کنید که معنای واقعی لذت اقامت در هتل لوکس ۵ ستاره را تجربه کنید.

تا اینجا با تور شهر آنتالیا ترکیه آشنا شده اید و می توانید به راحتی یکی از آن ها را انتخاب کنید. تورها با پروازهای ایرانی و خارجی اجرا می شوند.

پروازهای خارجی مستقیم در فرودگاه آنتالیا فرود می آیند ولی پروازهای ایرانی در فرودگاه های شهرهای نزدیک مثل دالامان، اسپارتا و دنیزلی و بعد از آن مسافران به شهر آنتالیا با اتوبوسهای توریستی ترانسفر می شوند.

تور روسیه و تور ارمنستان

معرفی بهترین سفرهای تور خارجی دیگر (روسیه و ارمنستان)

به جز آنتالیا که یکی از پر طرفدار ترین تورهای خارجی است. می شود به تورهای روسیه و تور ارمنستان نیز اشاره کرد.

تور روسیه به صورت هوایی و یک هفته ای اجرا می شود که مسافران در شهرهای مسکو و سنت پترزبورگ اقامت دارند.

در این تور سه گشت شهری اجرا می شود و مسافران می توانند از جاهای دیدنی مهم روسیه دیدن کنند.

تور ارمنستان که به صورت سه، چهار و پنج روزه اجرا می شود برای کسانی که می خواهند تورهای خارجی ارزان قیمت را داشته باشند مناسب است.

تورهای ارمنستان به صورت هوایی و زمینی اجرا می شوند که هر کدام باب سلیقه گروهی از مسافران است.

اتوبوس ها با vip اجرا می شوند و هوایی ها با پروازهای ایرباس مختلف.

برای اطلاع و آشنایی با تورهای روسیه و ارمنستان پیشنهاد می کنم مقاله

بهترین تورهای خارجی (روسیه و ارمنستان) را مطالعه کنید. بدون شک در انتخاب یک مسافرت خوب و به صرفه به شما کمک خواهد کرد.

نتیجه گیری نهایی برای تجربه بهترین سفر خارجی

از شما بابت خواندن و مطالعه این مطلب تشکر می کنم. مطمئنا شما هم تمایل دارید که مسافرتی بسیار عالی با تورهای خارجی داشته باشید و سفری جذاب را تجربه کنید.

بنابراین به راحتی می توانید بین تورهای آنتالیا (با صبحانه ناهار و شام)، روسیه (با ۳ گشت مسکو و سنت پترزبورگ) و ارمنستان (زمینی و هویی) آن که مطابق سلیقه و دلخواه شما است انتخاب کنید.

با آرزوی سفری خوش و لذت بخش.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.