×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر

C:\Users\only\Desktop\0001\2032471392021452052273512622152306812340.jpg

سایت های فراوانی وجود دارند که برای خرید کتاب میتوان به آن ها مراجعه کرد، از سایت های فروش کتاب دیجتال گرفته تا سایت های فروش کتاب های فیزیکی و کاغذی، اما باید دید کدام یک از این سایت ها کیفیت بیشتری در ارائه خدمات برای سفارش کتاب را دارد.

اگر بخواهیم به بررسی یک سایت سفارش کتاب بپردازیم لازم است تا مواردی چون:
دسترسی راحت به سایت – پشتیبانی مناسب از مشتریان – قابلیت سفارش گذاری آسان – داشتن راهنمای سایت – ارائه تخفیف های خوب را در نظر بگیریم.

بهترین سایت خرید کتاب

ما با در نظر گرفتن تمامی شرایط بالا پس از تحقیق به سایت هاوش بوک havoshbook.com رسیدیم، از دلایل انتخاب ما برای هاوش بوک به عنوان سایت برتر در زمینه خرید اینترنتی کتاب می توان به داشتن تمامی شرایط بالا و امکانات اضافه تر نیز اشاره کرد.

در هاوش بوک شما می توانید از خرید کتاب با تخفیف با داشتن روش های ثبت سفارش به صورت انلاین در سایت havoshbook.com و یا به صورت تلفنی از طریق: ۰۲۱۵۵۴۲۸۲۱۲ و یا واتس اپ: ۰۹۱۹۵۶۳۹۰۳۳ اقدام به خرید کتاب های مدنظر خورد کنید.

تخفیف ها در این فروشگاه کتاب

در این فروشگاه کتاب تخفیف ها به صورت دائمی وجود دارند به عنوان نمونه کتاب اصول مقررات و رشته های بیمه یکی از کتاب هایی می باشد که تخفیف دائمی روی آن اعمال شده، همچنین در مناسبت های مختلف در هاوش بوک نیز تخفیف های متنوعی علاوه بر تخفیف های دائمی رو محصولات اعمال خواهد شد تا کاربران استفاده بیشتری از خدمات این سایت و فروشگاه اینترنتی کتاب داشته باشند.

پشتیبانی قوی و مشتری مدار

یکی از اولویت های فروشگاه هاوش احترام به مشتری و پاسخگویی سریع و با کیفیت است، مشتریان هاوش بوک همیشه از کیفیت پاسخگویی این مجموعه به تعریف پرداخته و رضایت خود را به صورت کامل از این مجموعه اعلام می کنند، برای ارتباط با پشتیبانی هاوش بوک می توانید به قسمت تماس با ما در سایت havoshbook.com مراجعه کنید.

روش های ثبت سفارش کتاب

همانگونه که در بالا توضیح دادیم برای استفاده راحت تر مشتریان و آسانی دسترسی به خدمات، در این فروشگاه امکان ثبت سفارش از راه های متفاوتی وجود دارد.

یافتن کتاب های نایاب

اگر به دنبال کتابی هستید که در بازار، فروشگاه های دیگر و… آن را نمیابید می توانید با تماس با هاوش بوک و درخواست کتاب مورد نظرتان برای تهیه کتاب از آن ها کمک بگیرید، معمولا این کتاب ها توسط مجموعه هاوش برای شما تهیه و در اختیار شما قرار داده می شود، همچنین در صورتی که هرکتابی در سایت موجود نبود هم با تماس با پشتیبانی برای شما تهیه می شود.

اطلاعات مجموعه هاوش بوک

آدرس اینترنتی: havoshbook.com

تلفن تماس: ۰۲۱۵۵۴۲۸۲۱۲

واتس اپ: ۰۹۱۹۵۶۳۹۰۳۳

خوش حالیم که توانستیم یکی از بهترین فروشگاه های اینترنتی خرید کتاب را برای شما عزیزان پیدا کرده و اطلاعات آن را در اختیارتان قرار دهیم تا برای خرید کتاب و ارائه فرهنگ کتاب خوانی در جامعه مفید واقع شده باشیم.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.