پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41356 تعداد نوشته های امروز : 8 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • عصر جدید بازی های موبایل و پرداخت درون برنامه ای
    25 تیر 1401 - 13:43
    شناسه : 201868
    0

    سایت گیم لوت یکی از سایتهای فعال در زمینه گیمینگ و خدمات پرداخت درون برنامه ای می باشد که انواع بازی های موبایلی را پوشش می دهد.

    پ
    پ

    پرداخت درون برنامه ای

    با توجه به اینکه در عصر جدید تمامی گیمرها به سمت بازی های موبایل سوق داده شده اند و به دلیل در دسترس بودن گوشی های موبایل اکثر گیمرها بازی های موبایلی را ترجیح می دهند و برای رشد و پیشرفت در بازی نیاز به خرید های درون برنامه نیز حس می شود. سایت گیم لوت یکی از سایتهای فعال در زمینه گیمینگ و خدمات پرداخت درون برنامه ای می باشد که انواع بازی های موبایلی را پوشش می دهد.

    پرداخت درون برنامه ای چیست ؟

    همانطور که میدانید برای رشد سریع یک پلیر حرفه ای و غیر حرفه ای نیازمند خرید های درون برنامه ای می باشد و بازی های پر طرفدار نیاز به خرید واحد پولی مختص خود را دارند و برای خرید این آیتم ها نمی توان براحتی خرید را انجام داد چون تمام بازی های موبایل نیاز به داشت حساب خارجی معتبر می باشد و شما نمی توانید با کارت بانکی نسبت به خرید این آیتم ها نمائید در این میان سایت های واسط به کار می آیند و پرداخت های شما را انجام می دهند.

    معرفی بازی پابجی موبایل

    بازی پابجی موبایل را می توان عصر جدیدی از بازی های سبک بتل رویال دانست بازی PUBG یک بازی چند نفره می باشد که در استودیو بلو هول در کره جنوبی ساخته شدخ است. این بازی در تاریخ ۲۰ دسامبر ۲۰۱۷ توسط تیم پابجی بر روی ویندوز و ایکس باکس منتشر شد و با توجه به استقبال شدید در تاریخ ۱۲ دسامبر ۲۰۱۸ روی کنسول پلی استین ۴ عرضه شد و نسخه مخصوص گوشی های آندروید و آی اوس در سال ۲۰۱۸ توسط شرکت تنست منتشر شد و صنعت بازی های موبایل را متحول کرد.

    یوسی PUBG Mobile چیست؟

    بازی پابجی موبایل به این صورت می باشد که در آن از سبک بتل رویال استفاده شده است و صد نفر در یک نقشه بزرگ فرود می آیید و برای برنده شدن و رسیدن به تیم آخر می جنگید و تیم آخر یا فرد آخر برنده بازی می باشد. برای اینکه بازی برای شما جذاب تر شود و اگر علاقه دارید که بتل پس یا اسکین و شخصیت های بازی پابجی موبایل را بدست آورید یوسی پابجی موبایل به شما کمک می کند که شانس خود را برای دریافت جوایز و اسکین های جالب تر امتحان کنید و اسکین های خفن تری داشته باشید و شما می توانید UC پابجی را از طریق سایت هایی که خدمات پرداخت درون برنامه ای انجام می دهند خرید کنید که سایت گیم لوت با سابقه ۵ ساله و واریز فوری با ارزان ترین قیمت در خدمت گیمرهای عزیز می باشد.

    معرفی بازی کال آف دیوتی موبایل

    بعد از عرضه بازی و موفقیت فوق العاده این سبک بازی شرکت تنسنت گیمز این بار بازی کال آف دیوتی موبایل را در تاریخ ۱ اکتبر ۲۰۱۹ منتشر کرد و به رقیب اصلی بازی پابجی موبایل تبدیل شد جالب است بدانید این بازی تنها در ۲۴ ساعت اولیه عرضه توانست ۲۰ میلیون دانلود بدست آورد که در نوع خود بی نظیر است. بعد از یک هفته تعداد بارگیری ها به تعداد ۱۰۰ میلون بارگیری موفق رسید. بازی پابجی موبایل و کال آف دیوتی موبایل را می توان موفق ترین بازی های تاریخ تا کنون نامید. درآمد حاصل از این بازی از طریق سکه ای پولی با نام سی پی کال آف دیوتی موبایل یا به انگلیسی CP نامیده می شود.

    سی پی کال آف دیوتی موبایل

    با خرید سی پی همانند بازی پابجی موبایل می توانید اسکین اسلحه ها ، وسایل نقلیه یا شخصیت های جذاب را خریداری نمایئد. اکثر استریمر ها و بازیکن های حرفه ای با توجه به علاقی شدید به بازی call of duty mobile برای حرفه ای به نظر رسیدن به خرید سی پی روی می آورند و با توجه به هر آیتم تعداد دلخواه سی پی را خریداری می کنند و آیتم های مورد نیاز بازی را خریداری می کنند. این بازی بر روی دستگاه های آندرویدی و آی اوس نیز عرصه شده است و همچنین می توانید این بازی را در کامپیوتر از طریق شبیه ساز های آندروید نصب و بازی کنید.

    معرفی بازی فری فایر

    سومین بازی پر طرفدار در این حوزه یعنی سبک بتل رویال بازی فری فایر می باشد. گارنا فری فایر توسط ۱۱۱ داتس استودیو ساخته شد و توسط گارنا برای آندروید و آی او اس عرضه شد این بازی در سال ۲۰۱۹ و ۲۰۲۰ رکورد بیشترین دانلود را شکست و جزو اولین ها شد و بهترین بازی محبوب آن سال در گوگل پلی شد. در این بازی ۵۰ بازیکن در یک نقشه فرود می آیند و اسکواد ها برای بقای خود تلاش می کنند تا تیم آخر برنده باشند سبک این بازی را می توان مشابه با بازی پابجی موبایل و کال آف دیوتی موبایل دانست.

    جم فری فایر

    در این بازی واحد پولی جم نامیده می شود و شما با خرید جم فری فایر می توانید همانند بازی های فوق اسکین ها و شخصیت های مورد نظر را خریداری کنید. بسته های متنوعی از جمله آفر فری فایم ، جم هفتگی فری فایر ، جم ماهانه فری فایر ، استارتر پک فری فایر ، لول آپ پس فری فایر و بسیاری از آیتم ها و آفرهای بازی را خریداری کنید که تمامی این موارد نیاز به جم free fire دارند که براحتی می توانید از سایت گیم لوت خریداری کنید.

    سخن نهایی :

    اگر شما جزو بازیکنانی هستید که برای بازی خود هزینه می کنید خرید های درون برنامه ای را باید از سایتهای معتبر و با سابقه تهیه کنید سایت گیم لوت مفتخر است با سابقه ۵ ساله و واریزهای فوری زیر ۵ دقیقه در خدمت کاربران عزیز می باشد و همیشه سعی نموده ایم که قیمت های ما با کمترین سود و ارزان ترین قیمت باشد تا گیمرهای عزیز بتوانند براحتی بسته های جم و الماس و آیتم های تمامی بازی ها را تهیه کنند.

    در این سایت سعی شده است اکثر بازی های پر طرفدار تحت پوشش گرفته شود و کاربران و مشتریان نیز می توانند در صورت درخواست خرید درون برنامه بازی های جدید نیز به مجموعه اضافه خواهد شد. اگر به دنبال یک سایت معتبر در این حوزه هستید ما سایت گیم لوت را پیشنهاد می کنیم.

    blank

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.