شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41365 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • متن بنر تسلیت فوت مادر
    25 تیر 1401 - 14:03
    شناسه : 201877
    0

    اگر قصد دارید بنر تسلیت فوت مادر یکی از اطرافیان خود را سفارش دهید، توصیه می‌کنیم متن این بنر را خودتان بعد از بررسی‌ها و جستجوهای کافی به مرکز چاپ مورد نظرتان انتقال دهید زیرا در بیشتر مواقع چاپخانه‌ها از یک عبارت ساده و کلیشه‌ای برای چاپ انواع بنرهای تسلیتی استفاده می‌کنند.

    پ
    پ

    یکی از کارهای سخت همدردی کردن با سایرین به هنگام بروز اتفاقات ناگوار است و یکی از این اتفاقات ناگوار فوت مادری دلسوز و مهربان خواهد بود. بدون‌شک زمانی که مادر یکی از اطرافیان شما فوت می‌کند، شما برای ابزار همدردی با آن فرد مورد نظر بنری به منظور ابراز تاسف سفارش می‌دهید و چاپ می‌کنید. هر چند این کار غم او را کاهش نمی‌دهد ولی شما موظف هستید ناراحتی خود را به فرد مورد نظر نشان دهید.

    مادر1.jpg

    بهترین متن‌ برای چاپ بنر تسلیت فوت مادر

    اگر قصد دارید بنر تسلیت فوت مادر یکی از اطرافیان خود را سفارش دهید، توصیه می‌کنیم متن این بنر را خودتان بعد از بررسی‌ها و جستجوهای کافی به مرکز چاپ مورد نظرتان انتقال دهید زیرا در بیشتر مواقع چاپخانه‌ها از یک عبارت ساده و کلیشه‌ای برای چاپ انواع بنرهای تسلیتی استفاده می‌کنند.

    • مصیبت از دست دادن مادر عزیزتان را تسلیت عرض می‌کنیم. روحش شاد باشد و رحمت واسعه برای آن مرحومه خواستار هستیم. از خداوند متعال می‌خواهیم بقای عمر آن مرحومه عمری باعزت برای شما باشد. ( از طرف …)
    • با کمال تاسف مطلع شدیم که مادر عزیز شما دار فانی را وداع گفته است. این مصیبت سخت را به شما، عزیزانتان و سایر اعضای خانواده آن مرحومه تسلیت می‌گوییم و از خداوند بخشنده برای مادر عزیز شما طلب آمرزش داریم و برای خانواده محترم آن مرحومه از خداوند متعال صبر جمیل را خواستاریم.
    • خانواده محترم… درگذشت مادر عزیزتان، شادروان… را به شما و تمام اعضای خانواده محترم آن مرحومه تسلیت می‌گوییم و از درگاه پروردگار متعال رسیدن به علو درجات را برای آن مرحومه خواستار هستیم و از خداوند متعال برای اعطای صبر و شکیبایی به شما و اعضای خانواده محترم آن مرحومه درخواست داریم.
    • اندوه بی‌پایان ما را به خاطر از دست دادن مادر عزیزتان که واقعه‌ای دردناک و غیرقابل وصف است بپذیرید. مصیبت وارده به اعضای خانواده آن مرحومه و غم بی‌انتهای شما را تسلیت عرض می‌کنیم.
    • تحمل سوگ از دست دادن مادر عزیزتان صبری لایتناهی می‌طلبد. ما را در این غم بی‌پایان، اندوه سترگ و غصه جانکاه خود سهیم بدانید.
    • همکار گرامی بانوی محترم…. درگذشت مادر گرامیتان را به شما و خانواده محترم آن مرحومه صمیمانه و از ته قلب تسلیت می‌گوییم. از خداوند منان برای آن مرحومه آمرزش می‌طلبیم و برای شما و بازماندگان این غم جانکاه صبر و شکیبایی بزرگی خواستاریم.

    چاپ بنر برای تسلیت مادری دلسوز

    در نظر داشته باشید برای چاپ بنر تسلیت باید متونی را انتخاب کنید که هم غمگین باشند و هم تاسف و ناراحتی شما را به طور کامل نشان دهند. در ضمن متن منتخب برای بنر تسلیت باید برای آن مرحومه طلب مغفرت کند. بهترین نوع بنر تسلیتی استفاده از جملات کوتاه و رسمی است، در ادامه چند مورد از این متون را برای شما گردآوری کرده‌ایم:

    مادر2.jpg

    • خاموش شدن این شمع دلسوز و نورانی، درگذشت مادر عزیزتان را به شما و خانواده محترم آن مرحومه تسلیت می‌گوییم.
    • از خداوند یکتا می‌خواهیم درجات بالایی به آن مرحومه اعطا کند تا در بهشت برین در جوار بزرگان باشد و از فضل و رحمت خداوند متعال و بی‌همتا بهره‌مند شود. الهی باقی‌ماندگان آن مرحومه طول عمری با عزت و سلامتی و حسن عاقبت داشته باشند.
    • بانوی محترمه…. مصیبت وارده، درگذشت مادر گرامیتان را تسلیت می‌گوییم و برای آن مرحومه غفران الهی می‌خواهیم و برای شما و بازماندگانش صبر و شکیبایی خواستاریم.
    • درگذشت مادر گرامیتان را به شما و تمام اعضای خانواده آن مرحومه تسلیت می‌گوییم و برای شما و بازماندگان آن مرحومه صبر و سلامتی بی‌پایانی را آرزو داریم.
    • از خداوند متعال برای شما و بازماندگان آن عزیز مرحومه از دست رفته صبر و شکیبایی می‌خواهیم.
    • جناب خانم/بانوی محترم درگذشت اندوهناک و غم‌انگیز مادر بزرگوار و دلسوز شما را با قلبی انبوه از غم و غصه بی‌پایان تسلیت می‌گوییم و برای آن مرحومه محترم از دست رفته طلب مغفرت و آمرزش داریم. خداوند متعال به بازماندگان آن مرحومه محترم صبر اعطا کند.
    • برای شما و اعضای خانواده آن مرحومه محترم از دست رفته صبر و شکیبایی لایتناهی آرزومندیم.
    • از شنیدن خبر فوت مادر دلسوز شما بسیار متاثر شدیم. این واقعه ناگوار و دردناک را خدمت شما و اعضای خانواده آن مرحومه تسلیت می‌گوییم.

    ویژگی‌های مناسب یک بنر تسلیت فوت مادر

    همان‌طور که در بخش‌های قبلی به نوع متن بنر تسلیت فوت مادر اشاره کردیم، باید این متون را به شکلی انتخاب کنید که ناراحتی، طلب آمرزش، و همدردی شما را به طور کامل نشان دهد. در ضمن جنس بنر و نوع فونت آن نیز مهم است که در واقع جزء اطلاعات تخصصی چاپخانه‌ها محسوب می‌شود.

    • درگذشت این بانوی گران‌قدر را به شما و خانواده محترم آن مرحومه تسلیت می‌گوییم و از درگاه خداوند یکتا برای آن مرحومه محترم از دست رفته طلب آمرزش داریم و از خداوند متعال صبر و سلامتی بی‌انتهایی را برای شما خواستاریم.
    • ما را در غم از دست دادن مادر عزیزتان شریک و سهیم بدانید. از خداوند برای شما و اعضای خانواده محترم آن مرحومه صبر و شکیبایی خواستاریم.
    • تسلیت قطره‌ای کوچکی در برابر غم دریایی از دست دادن مادر دلسوز و مهربان شما خواهد بود. اندوه ما در مورد از دست دادن آن مرحومه عزیز و محترم در کلمه‌ها جای نمی‌گیرد. ما تنها می‌توانیم از پروردگار دو عالم برای شما و خانواده محترم آن مرحومه طلب صبر کنیم و برای آن مرحومه محترم روحی مزین به شادی و آرامش بطلبیم.
    • خبر ناگوار و اندوهناک فوت مادر عزیز و دلسوز شما به قدری جانکاه و سترگ است که نمی‌توان آن را پذیرفت. اما در برابر آنچه خداوند متعال تقدیر می‌داند، چاره‌ای جز تسلیم و رضایت وجود ندارد. خداوند آن مرحومه را قرین رحمت کند.
    • ضایعه فوت و درگذشت مادر گرامی و دلسوز شما را از صمیم قلب تسلیت می‌گویم و از خداوند می‌خواهم روح ایشان را با فاطمه زهرا قرین و محشور کند و از خداوند یکتا خواستار اعطا صبر لایتناهی به بازماندگان آن مرحومه محترم هستم.
    • خداوند روح پاک مادر عزیز شما را با سرورش حضرت فاطمه زهرا قرین داند و به شما و اعضای خانواده آن مرحومه صبر و شکیبایی بی‌انتهایی اعطا فرماید.

    مادر3.jpg

    ثبت سفارش بنر تسلیت فوت مادر

    اگر متن مورد نظر برای بنر تسلیت فوت مادر اطرافیان خود را انتخاب کردید، اکنون باید یکی از چاپخانه‌های با سابقه در چاپ بنر تسلیت را پیدا کنید و سفارش خود را در آنجا به ثبت برسانید تا در زمان مورد نظر بتوانید بنر مورد نیازتان را دریافت کنید.

    بعد از انتخاب متن بنر کافی است مراحل ثبت سفارش را پشت سر بگذارید تا در مدت زمان مشخصی بنر تسلیت فوت مادر در اختیار شما قرار بگیرد. بنابراین همین حالا برای ثبت سفارش خود دست به کار شوید.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.