×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 16 خبر

اسباب بازی گربه

آیا گربه خانگی باعث می شه لوازم منزل ما مثل مبل هایمان آسیب ببینه ؟ اگر جواب بله هست راهکار چیست ؟ نیاز های یک گربه خانگی چیه ؟

افرادی که از گربه خانگی نگهداری می کنند باید توجه داشته باشند که تنها بر طرف کردن نیاز غذایی گربه خانگی کافیه نیست و باید موارد دیگه هم مورد توجه قرار بگیرند تا هم گربه ما از سلامت کامل برخوردار باشه و هم صاحب گربه خانگی ضرر نبینه.

نیازهای گربه خانگی چیست ؟

گربه خانگی همانند انسان ها نیازهایی دارد که می خوایم بهش اشاره کنیم :

یکی از مهم ترین نیازهای گربه خانگی که برای سلامتی و زنده ماندن به آن نیاز دارد غذا هست .

همونطور که دارندگان گربه خانگی می دانند ، غذای گربه به دو دسته غذای خشک گربه و غذای تر گربه تقسیم می شود که به منظور سلامتی گربه نباید فقط از یک نوع غذا استفاده شود.

با توجه به این مورد دارندگان گربه خانگی باید توجه داشته باشند که در هنگام خرید غذای گربه ، با توجه به رژیم غذایی گربه شان غذای مناسب رو برای گربه خود تهیه کنند.

گربه خانگی قاتل لوازم منزل

نیاز بعدی گربه خانگی مراقبت منظم و حفظ سلامتی است .

همانطور که ما انسان ها هنگام مریضی به دکتر مراجعه می کنیم یا برای اطمینان از سلامتی خود چکاپ های منظم انجام می دیم ، گربه های خانگی هم نیاز به مراقبت منظم دارند.

دارندگان گربه های خانگی باید توجه داشته باشند که باید به صورت منظم گربه خود رو به دامپزشکی ببرند تا علاوه بر تزریق واکسن های ضروری از سلامت کامل او اطمینان حاصل کنند.

با توجه به این موضوع اگر از این کار اجتناب کنید ممکن هست گربه شما به بیماری مبتلا باشد و نیاز به داروی خاصی دارد اما به دلیل کوتاهی شما سلامتی آن به خطر بیوفتد پس حتما این موضوع رو جدی بگیرید.

غذای گربه

و در آخر می پردازیم به نیازی که عدم بر طرف کردن اون باعث آسیب رسیدن به لوازم منزل میشه.

شاید فکر کنید که فقط انسان ها نیاز به سرگرمی دارند اما اینطور نیست گربه های خانگی هم نیاز به سرگرمی دارند .

وقتی ما از یک حیوان خانگی نگهداری می کنیم باید توجه داشته باشیم که اگر به سرگرمی اون اهمیت ندیم باعث میشه که حیوان خانگی ما رفتارهای نامناسبی رو از خودش بروز بده که این موضوع هم باعث آسیب به حیوان میشه و هم آسیب به صاحب حیوان .

راه حل این موضوع خرید اسباب بازی برای حیوان خانگی است.

صاحب گربه خانگی باید لوازم سرگرمی گربه رو فراهم کنه که همون اسباب بازی گربه هست.

در واقع برای جلوگیری از بروز مشکلاتی که ذکر شد صاحب گربه خانگی باید اقدام به تهیه اسباب بازی های مناسب برای گربه خود کند.

سلامت گربه

توی این مقاله سعی کردیم که آگاهی شما رو نسبت به نگهداری از گربه خانگی بالا ببریم امیدواریم که این مقاله به شما کمک کرده باشه تا اگر گربه خانگی دارید یا قصد نگهداری از گربه خانگی رو دارید با آگاهی بیشتری به نگهداری از گربه خانگی بپردازید.

منبع : سرویس آنلاین پت چیوو

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.