×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 17 خبر

images 1658176041 - اجرای لوله کشی موتورخانه را به چه کسانی بسپاریم؟ -

اجرای لوله کشی موتورخانه یکی از اصلی ترین فرایند ها درون ساختمان بوده و عضوی مهم از تاسیسات یک ساختمان می باشد.

این فرایند قبل از راه اندازی سیستم حرارتی مرکزی صورت گرفته و یکی از مهم ترین عملیات ها در هر ساختمان ( مسکونی یا تجاری ) است.

اما مهم ترین بخش این عملیات مربوط به اجرای اصولی و دقیق آن بوده که نقش مستقیم در نحوه عملکرد و کارکرد موتورخانه خواهد داشت و باید حتما به صورت دقیق صورت بگیرد.

بسیاری از سازنده ها و یا مدیران افراد گامن می کنند که این فرایند را هر شخصی می تواند انجام دهد و آن را به دست افراد غیر متخصص می سپارند.

این کار علاوه بر صرف هزینه های زیاد ، سبب آسیب های بسیار مهم به موتورخانه می شود ؛ برای جلوگیری از آن ها باید حتما به افراد متخصص رجوع کرده و آن ها را برای انجام این عملیات درخواست کنید.

در این مقاله قصد داریم که بهترین راه اجرای لوله کشی موتورخانه را برای شما بیان کنیم و پس از آن ، نحوه پیدا کردن افراد متخصص در این حوزه را آموزش دهیم.

موتورخانه چیست و چه بخش هایی دارد؟

قبل از هر چیزی به سراغ تعریف کلی موتورخانه برویم و کمی با این سیستم آشنا شویم.

همانطور که می دانید ، در تمامی ساختمان های بزرگ و بلند مرتبه ، قسمتی به نام موتورخانه وجود دارد که در رفاه و آسایش ساکنین یا افراد حاضر در آن ، به این بخش وابسته است.

درون ساختمان بخشی به نام سیستم حرارتی مرکزی وجود دارد که درون آن تجهیزات و قطعات مختلفی در جهت توزیع آب گرم و … فعالیت خواهند کرد.

جمله بالا تعریف کلی موتورخانه بود ؛ حال این سیستم یک بخش مهم به نام تاسیسات دارد که لوله ها ، آن را تشکیل می دهند.

اگر تاسیسات یک موتورخانه به صورت اصولی و استاندارد اجرا نشوند ، این سیستم به صورت درست عمل نکرده و سبب آسیب به قطعات و تجهیزات داخلی آن می شود ؛ به همین علت اجرای لوله کشی موتورخانه یکی از مهم ترین فرایند ها در این سیستم می باشد.

نصب اصولی لوله های موتورخانه

تمامی قطعات درون موتورخانه ، نیازمند نصب اصولی و استاندارد بوده که باید حتما توسط افراد متخصص صورت گیرند.

در این راستا ، آموزش برای اجرای لوله کشی موتورخانه به صورت مجازی وجود نداشته و نیازمند تجربه و تخصص می باشد.

این فرایند باید حتما توسط افراد تخصص صورت گیرد و به هیچ عنوان نباید آن را به افراد کم تجربه یا تازه کار بسپارید.

برای پیدا کردن افراد متخصص بهتر است از کسانی که قبلا این عملیات را انجام داده اند پرس و جو کنید ، اما راه های آسان تری هم وجود داشته تا بتوانید افرادی که دارای تجربه و تخصص لازم هستند را در اختیار بگیرید.

یکی از این راه ها ، جست و جو در اینترنت بوده و شما به سادگی می توانید افراد متخصص در این زمینه را پیدا کنید.

با مطالعه مقالات و مطالب کار شده در فضای مجازی ، نمونه کار ها و … می توانید میزان تجربه و تخصص این افراد را به خوبی مورد سنجش قرار دهید ؛ همچنین اگر آن شرکت مشاوره رایگان برای اجرای لوله کشی موتورخانه داشت ، می توانید با خیال راحت این فرایند را تیم آن ها بسپارید.

اجرای لوله کشی موتورخانه را به کدام تیم بسپاریم ؟

برخی مدیران یا سازنده های ساختمان که تجربه انجام این فرایند را ، برای ساختمان خود نداشته اند ، دچار سردرگمی و گاهاً خستگی برای پیدا کردن شرکت ها و تیم های فعال در این زمینه شوند.

متاسفانه افراد غیر متخصص و تازه کار در این زمینه سبب سردرگمی کارفرمایان شده اند.

برای اجرای لوله کشی موتورخانه ، باید افرادی که دارای تجربه کافی و تخصص کامل را دارند درخواست کنید تا مشکلی برای سیستم حرارتی مرکزی ساختمان شما پیش نیاید.

بهترین تیم تاسیسات ساختمان

ما امروز در این مقاله می خواهیم که بهترین شرکت تاسیسات ساختمان را به شما معرفی کنیم تا دیگر مشکلی در این باره نداشته باشید.

یکی از این شرکت ها ، تیم فنی و مهندسی کارا پمپ بوده که توانسته با گرد آوری افراد متخصص در این زمینه و برگزاری دوره های فوق تخصصی ، بهترین خدمات را در سطح ایران ارائه دهد.

دلیل معرفی این تیم توسط رسانه ما بی دلیل نبوده و این شرکت توانسته با تکمیل پروژه های متعدد و ارائه بهترین نمونه کار ها به مشتریان گرامی خود ، اعتماد آن ها را جلب کند.

همچنین این شرکت در جهت کسب رضایت مشتریان خود ، تمام تلاش خود را کرده و همواره برای ارائه بهترین خدمات در کنار مناسب ترین قیمت گام برداشته است.

images 1658176041 - اجرای لوله کشی موتورخانه را به چه کسانی بسپاریم؟ -

چرا کارا پمپ بهترین تیم تاسیساتی است؟

شاید ارائه نمونه کار و تکمیل پروژه های متعدد ، دلیل قانع کننده ای برای شما نبوده و نتوانید به سادگی به این تیم اعتماد کنید.

برای کسب اعتماد و رضایت شما ، کارا پمپ خدمات ویژه ای را تدارک دیده است.

یکی از این خدمات ، مشاوره رایگان بوده که به صورت حضوری در محل خدمت ، یا به صورت تلفنی ارائه می شود.

به طور مثال اگر شما قصد اجرای لوله کشی موتورخانه را درون ساختمان خود داشته باشید ، کارشناسان فنی این تیم به محل شما به صورت کاملاً رایگان اعزام شده و به شما مشاوره رایگان ارائه می دهند.

همچنین این تیم با راه اندازی وب سایت خود به نشانی https://karapump.ir ، بهترین و بروز ترین مقالات دنیا را در جهت موتورخانه و تاسیسات مکانیکی منتشر کرده است.

شما کافیت برای مشاوره رایگان با شماره ۰۹۱۲۷۶۹۷۱۲۳ تماس حاصل کنید.

خدمات دیگر کارا پمپ چیست؟

همانطور که بیان شد ، تیم فنی و مهندسی کارا پمپ در زمینه مشاوره ، طراحی و اجرای تاسیسات مکانیکی آماده خدمات می باشد.

علاوه بر اجرای لوله کشی موتورخانه ، این تیم لوله کشی استخر ، لوله کشی فاضلاب ، لوله کشی گاز ، لوله کشی فن کویل و … را انجام می دهد.

همچنین در زمینه اجرای موتورخانه ، طراحی موتورخانه ، اجرای تاسیسات مکانیکی ، طراحی تاسیسات مکانیکی و … هم فعالیت داشته است.

تعمیر چیلر ( جذبی – تراکمی ) و سرویس آن ، نصب هواساز و اجرای سیستم تهویه مطبوع هم از خدمات ویژه این تیم می باشد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.