چهارشنبه, ۲۲ فروردین , ۱۴۰۳ Wednesday, 10 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41253 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2366×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • راهنمای خرید بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی
    28 تیر 1401 - 15:26
    شناسه : 202033
    0

    شرکت تصفیه آسا مرکز فروش انواع دستگاه های تصفیه آب خانگی اصل تایوان با گارانتی یکساله و خدمات پس از فروش در ایران می باشد که شما مشتریان عزیز می توانید با کارشناسان فروش این شرکت در جهت راهنمایی و خرید در ارتباط باشید.

    پ
    پ

    خرید بهترین آب تصفیه کن خانگی برای منزل نیازمند این است که اطلاعات کافی درباره انواع دستگاه تصفیه آب و مارک های معتبر در بازار را داشته باشید مخصوصا این روزها که استفاده از آب تصفیه کن خانگی به دلیل آلودگی آب شهری اهمیت زیادی پیدا کرده است. شرکت تصفیه آسا مرکز فروش انواع دستگاه های تصفیه آب خانگی اصل تایوان با گارانتی یکساله و خدمات پس از فروش در ایران می باشد که شما مشتریان عزیز می توانید با کارشناسان فروش این شرکت در جهت راهنمایی و خرید در ارتباط باشید.

    راهنمای خرید بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی

    فواید دستگاه تصفیه آب خانگی

    یکی دیگر از فواید استفاده از  دستگاه تصفیه آب این است که ناخالصی های ریز را که اندازه ای در حد ۰.۰۰۰۱ میکرون دارند، از بین می برد و میزان خلوص آب را تا ۹۹.۹ درصد بالا ببرد. این کار توسط فیلتر ممبران در مرحله چهارم دستگاه انجام می شود که در دستگاه های اسمز معکوس قرار دارد. ذرات آلوده ی آب که در این مرحله جدا می شوند از طریق خروجی فاضلاب به خارج از دستگاه هدایت می شوند و آب تصفیه شده وارد مخزن دستگاه می شود و در مرحله پنجم مزه و بوی نامطبوعی که ممکن است آب در مخزن به خود گرفته باشد را از بین خواهد برد.

    دستگاه های آب تصفیه کن علاوه بر فیلتر های اصلی می تواند یک یا دو فیلتر دیگر نیز داشته باشند تا بر خواص آب بیافزایند و کیفیت آن را بالا ببرند. یکی از کاربردی ترین و مفید ترین انواع دستگاه های تصفیه آب اسمز معکوس، تصفیه آب قلیایی می باشد. آب قلیایی خواص ضد سرطانی دارد و دارای استاندارد ترین میزان PH  از نظر سازمان جهانی بهداشت است. این دستگاه نیز مطابق با همین استاندارد آب را یونیزه و خواص آنتی اکسیدانی فراوانی به آن اضافه می کند.  با نوشیدن آب قلیایی در طول روز انرژی بیشتری به ما می رسد و  پوست را  شاداب تر می کند، سموم بهتر دفع می شود، سیستم ایمنی و گوارشی بدن تقویت می شود و مهم تر از همه در هزینه هایتان صرفه جویی می کنید و  دیگر نیاز به خرید آب های معدنی برای استفاده از خواص معدنی آب نخواهید داشت.

    اصلی ترین کاربرد دستگاه تصفیه آب خانگی از بین بردن آلودگی ها و  کاهش املاح و ناخالصی های غیر مفید آب است. این دستگاه آبی که از راه لوله کشی به خانه ها هدایت می شود را توسط فیلتر های درون خود از ذرات ریز و گل و لای و رسوبات پاک می کند. دستگاه تصفیه آب با انجام این کار طعم و بوی آب را نیز بهتر کرده و رنگ آب را شفاف تر می کند. فیلترهایی که در مرحله اول تا سوم دستگاه قرار می گیرند، این کار انجام می دهند و علاوه بر حذف مواد درشت آب، با از بین کلر و مواد شیمیایی محلول در آن باعث بهبودی مزه ی آب می شود.

    دستگاه تصفیه آب خواص معدنی به آب می دهد و با وجود آن که در روش اسمز معکوس املاح آن از دست می روند اما با کمک فیلتر مینرال مواد معدنی مفید در آب حفظ می شوند و همچنین pH آب را تنظیم می کند.

    فواید دستگاه تصفیه آب خانگی

    بهترین برندهای آب تصفیه کن

    بهترین برند تصفیه آب خانگی در ایران برند مینروا می باشد که این برند ساخت کشور تایوان است و خدمات قبل و بعد از فروش بسیار منسبی در اختیار مشریان قرار می دهد.یکپارچه بودن فیلتر تصفیه آب و قطعاتی همچون پمپ و مخزن این دستگاه با برند مینروا عرضه می گردد.

    برند مینروا با دارا بودن نماد اصالت به مشتریان این امکان را می دهد تا به راحتی بتوانند مدل اصلی را از تقلبی تشخیص دهند. مینروا تنها برند دارای استاندارد جهانی بهداشت ، گواهینامه کنترل کیفیت بهداشت آب ، گواهی سازمان بهداشت غذا و دارو آمریکا و استاندارد اروپا می باشد.

    این دستگاه از پمپ قدرتمند تایوانی و فیلتر ممبران اسمزمعکوس مارک فیلمتک آمریکا جهت بهتر تصفیه آب آشامیدنی بهره می گیرد که کیفیت آب آشامیدنی تصفیه شده را بسیار بهتر و درجه یک‌تر از آب معدنی می‌کند.

    اجزای تشکیل دهنده انواع مدل‌های تصفیه آب خانگی مینروا کاملا بهداشتی و استاندارد طراحی و تولید شده‌اند و به هیچ وجه با آب واکنش شیمیایی نمی‌دهند تا بو، طعم و رنگ آب آشامیدنی تلخ و از حالت عادی خارج نشود.

    شرکت تصفیه آسا نمایندگی انحصاری برند مینروا در ایران بوده که شما عزیان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت شرکت تصفیه آسا مراجعه نمایید.

    بهترین برندهای آب تصفیه کن

    قیمت دستگاه تصفیه آب تایوانی

    قیمت دستگاه های تصفیه آب با توجه به تعداد فیلتر و سیستم تصفیه و همینطور با توجه به وارداتی بودن قطعات ، قیمت دستگاه تصفیه آب تصفیه آسا متغیر است. قیمت دستگاه های تصفیه آب مینروا در شرکت تصفیه آسا از ۲ میلیون و ۶۹۰ تا ۳ میلیون و ۴۹۰ متغیر است .شما می توانید برای اطلاع از قیمت به روز دستگاه های تصفیه آب تایوانی اصل و همچنین دستگاه تصفیه آب برند مینروا به سایت تصفیه آسا مراجعه نمایید و یا با شماره تلفن های این شرکت تماس حاصل نمایید.

    خرید دستگاه تصفیه آب

    شرکت تصفیه آسا واردکننده‌ی اصلی و عرضه کننده ی انواع دستگاه تصفیه آب خانگی و دستگاه ‌های تصفیه آب تایوانی در ایران است و برند های تایوانی مینروا و سافت واتر و سی سی کا را با بهترین کیفیت و قیمت به فروش می رساند. تصفیه آسا گارانتی یک ساله نیز همراه محصولات خود ارائه می دهد و بر اساس این گارانتی متعهد می‌شود که در صورت بروز هرگونه مشکل احتمالی پس از فروش دستگاه تصفیه آب، بدون دریافت مشکل را به صورت کامل برطرف می کند. تمام محصولات از پشتیبانی بلند مدت و خدمات پس از فروش  بهره‌مند هستند.

    امکان خرید اینترنتی دستگاه تصفیه آب از طریق وب سایت تصفیه آسا، امکان مشاوره و ثبت سفارش تلفنی را نیز برای خریداران عزیز فراهم شده است. شما برای خرید دستگاه تصفیه آب وارد سایت شرکت تصفیه آسا می شوید و با اطلاع از ویژگی‌ها و قیمت محصولات مختلف، دستگاه مورد نظرتان را انتخاب می نماییدو  پس از ثبت سفارش نیز کارشناسان شرکت در مدت زمان کوتاهی با شما تماس گرفته و جهت هماهنگی و ارسال اقدام می‌کنند. ارسال دستگاه و نصب آن در استان های تهران و البرز کاملاً رایگان است و پس از نصب نیز برای اطمینان از کاهش سختی آب، تست تصفیه آب در حضور شما انجام می شود.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.