×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 3 خبر

رطوبت ساز صنعتی - آیا دستگاه بخور سرد برای گیاهان ضروری است؟ - بخور

دستگاه بخور سرد برای گیاهان یکی از مهمترین محصولاتی است که صاحبان گلخانه ها و کسانی که گیاهان آپارتمانی دارند باید تهیه کنند. این دستگاه به تامین رطوبت هوا کمک می کند و سبب می شود تا گیاهان در محیط ایده آلی رشد پیدا کنند. اگر میزان رطوبت در هوا کاهش پیدا کند، ممکن است به پروسه رشد گیاه آسیب وارد شود و این امر می تواند زمینه ساز بروز مشکلات زیاد در پرورش گیاهان شود. به همین دلیل، جای تعجب نیست امروزه سوالات زیادی در مورد قیمت دستگاه بخور سرد برای گیاهان پرسیده می شود. در ادامه تلاش می کنیم اطلاعات بیشتری را در این زمینه در اختیار شما قرار دهیم.

چگونه متوجه شویم که باید از این دستگاه استفاده کنیم؟

کسانی که گلخانه های بزرگی دارند، به این موضوع توجه دارند که رطوبت هوا از جمله فاکتورهایی است که اگر کاهش پیدا کند باعث خشک شدن گیاهان می شود. به همین دلیل، در گلخانه ها رطوبت هوا با استفاده از وسایل مخصوص اندازه گیری می شود و زمانی که رطوبت هوا کاهش پیدا کند، اپراتور دستگاه بخور سرد را روشن می کند. اما کسانی که گیاهان آپارتمانی دارند، باید رطوبت هوا را با استفاده از دستگاه رطوبت سنج اندازه گیری کنند و زمانی که متوجه شدند رطوبت هوا کمتر از ۴۰ درصد است باید این دستگاه را روشن کنند.

آیا در تابستان و زمستان می توانیم از این دستگاه استفاده کنیم؟

دستگاه بخور سرد برای گیاهان در زمستان و تابستان قابل استفاده است. اما باید به این موضوع توجه داشته باشید که مدت زمان استفاده از این دستگاه در تابستان کمتر از زمستان است. زیرا در تابستان رطوبت نسبی هوا بالاست و دیگر نیازی نیست که دستگاه بخور را روشن کنیم. اما در زمستان رطوبت هوا به میزان زیادی کاهش پیدا می کند و باید مدت زمان بیشتری روشن باشد.

آیا دائما می توان از این دستگاه استفاده کرد؟

برخی از افراد به اشتباه فکر می کنند می توانند از دستگاه بخور سرد برای گیاهان استفاده کنند. با اینکه این دستگاه رطوبت مورد نیاز رشد گیاهان را تامین می کند، اما اگر بیش از میزان مورد نیاز روشن باشد، سبب می شود تا رطوبت هوا بیش از اندازه زیاد شود و همین امر می تواند باعث پوسیدگی بافت گیاه شود. در نتیجه، توصیه ما به شما این است قبل از اینکه از دستگاه بخور استفاده کنید، ابتدا رطوبت هوا را بسنجید و پس از آنکه مطمن شدید میزان رطوبت هوا کاهش یافته است، این دستگاه را روشن کنید.

رطوبت ساز صنعتی

در دستگاه بخور چه آبی بریزیم؟

اگر می خواهید دستگاه بخور سرد برای گیاهان مدت زمان زیادی برای شما کار کند و رطوبت مورد نیاز محیط را تامین نماید، باید از آب مقطر در این دستگاه استفاده کنید. اگر در این دستگاه از آب معدنی استفاده کنید، املاح معدنی به درون دستگاه نفوذ پیدا می کنند و همین امر سبب می شود تا دستگاه آسیب ببیند و خراب شود.

قیمت دستگاه بخور سرد برای گیاهان چقدر است؟

کسانی که می خواهند برای خرید این دستگاه اقدام کنند، همواره در مورد قیمت دستگاه بخور سرد برای گیاهان سوال می پرسند. بهتر است بدانید قیمت دستگاه بخور سرد به برند آن بستگی دارد. همچنین، ویژگی های این دستگاه می توانند بر قیمت آن اثر بگذارند. هر چقدر ویژگی های این دستگاه پیچیده تر باشد، به همان اندازه قیمت آن افزایش پیدا می کند. به همین دلیل، توصیه می شود برای استعلام قیمت دستگاه بخور سرد برای گیاهان با مراکز معتبر فروش در ارتباط باشید.

برای خرید دستگاه بخور سرد به کجا مراجعه کنیم؟

تا بدینجا تلاش کردیم به این موضوع بپردازیم که استفاده از دستگاه بخور سرد برای گیاهان الزامی است. زیرا زمانی که رطوبت مورد نیاز هوا تامین نشود، گیاهان در معرض آسیب های جدی قرار می گیرند و این امر می تواند به روند رشد گیاهان را مختل کند.

اگر به دنبال مرکز معتبری برای خرید دستگاه بخور سرد برای گیاهان هستید، می توانید به فروشگاه تهران گرولایت مراجعه کنید. این سایت در زمینه فروش محصولات کشاورزی فعالیت دارد و تمامی این محصولات کیفیت بالایی دارند.

برای آشنایی با تاثیر بخار سرد بر روی گیاهان می توانید به سایت تهران گرولایت مراجعه نموده و مقاله مربوطه را مطالعه نمایید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.