پنج‌شنبه, 6 اردیبهشت 1403 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41444 تعداد نوشته های امروز : 11 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • انواع روش های تبلیغات چاپی برای گسترش کسب و کار
    30 تیر 1401 - 11:15
    شناسه : 202189
    0

    در این مقاله به شما سه نوع تبلیغات چاپی پرکاربرد را معرفی می کنیم که می توانید از آنها برای گسترش کسب و کار خود استفاده نمایید.

    پ
    پ

    این روزها روش های بسیاری برای تبلیغ  برند و محصولات به بازار وجود دارد، که یکی از اصلی ترین و کاربردی ترین آن ها تبلیغات چاپی می باشد. تبلیغات چاپی در انواع مختلفی انجام می شود که هر کدام با توجه به نیاز و درخواست صاحبین کسب و کارها آماده سازی و منتشر می شوند. برای مثال اگر توجه کرده باشید هنگامی که یک فیلم اکران می شود تعداد زیادی از پوستر در سطح شهر و مقابل سینماها برای جذب مخاطب چسبانده می شود و یا برخی فروشگاه ها نام و لوگوی برند خود را بروی ساک های دستی کاغذی چاپ می کنند تا مشتری های آن ها با قدم زدن و استفاده از این ساک ها بصورت تبلیغات متحرک برای کسب و کارشان عمل کنند.

    در ادامه مقاله به شما سه نوع تبلیغات چاپی پرکاربرد را معرفی می کنیم که می توانید از آنها برای گسترش کسب و کار خود استفاده نمایید.

    print folder - انواع روش های تبلیغات چاپی برای گسترش کسب و کار - تبلیغات چاپی

    چاپ فولدر برای نگهداری از اسناد کاغذی

    فولدرها همواره یکی از اصلی ترین خدمات مورد نیاز برای کسب و کارهای مختلف بوده اند. چاپ فولدر با کیفیت روشی بسیار فوق العاده است که به همکاران و مشتریان شما حرفه ای بودن شما را گوشزد می کند. همچنین استفاده و چاپ فولدر موجب حفظ اسناد کاغذی شما گردیده و از فرسودگی آن ها جلوگیری می کند. یکی از خدمات ارائه شده در مجموعه چاپ فرتاک، چاپ فولدر در انواع و طرح های مختلف می باشد که متناسب به نیاز و تعداد درخواستی مشتریان در اختیار آن ها قرار می گیرد. معمولا فولدر ها در دو سایز A3  و A5 چاپ می شوند اما در مجموعه فرتاک امکان چاپ آنها در سایز A4 نیز فراهم می باشد.

    فولدرها در انواع مختلفی در اختیار مشتریان قرار می گیرند که عبارتند از :

    چاپ فولدر با جای کارت – فولدر تبلیغاتی – فولدر با جای CD – چاپ فولدر با جای کارت ویزیت – چاپ فولدر اختصاصی – فولدر عمومی.

    پاکت و سربرگ - انواع روش های تبلیغات چاپی برای گسترش کسب و کار - تبلیغات چاپی

    چاپ سربرگ در تهران

    سربرگ ها بخش مهمی از ساز و کار اداری و نامه نگاری های درون سازمان هستند، با وجود اتوماسیون و آنلاین شدن کسب و کار ها باز هم نیاز به مکتوب کردن قرارداد ها و برخی نامه های رسمی داریم. پس با توجه به این موضوع چاپ سربرگ همچنان یکی از مهمترین راه های کسب درآمد چاپخانه ها می باشد.

    بهتر است بدانید که نامه نگاری های اداری تنها جایی نیستند که سربرگ ها در آن کاربرد دارند، هر جایی که نیاز به کاغذ باشد ما به سربرگ ها نیاز داریم. برخی از کسب و کارها مثل مراکز درمانی و یا مطب های پزشکان نیاز دارند تا برای اعتبار بخشیدن به برگه های خود نام خود و یا پروانه ی خود را در سربرگ ها درج کنند. مثلا : نسخه های بیماران و یا فیش های بیمه جهت ارائه راحت تر به داروخانه ها.

    اکنون که کمی با کاربرد سربرگ ها آشنا شدید مرکز چاپ فرتاک را به شما معرفی می کنیم، مجموعه ی ما با چاپ سربرگ در تهران و تحویل به سایر نقاط کشور همواره آماده خدمت رسانی به شما می باشد و هر زمان که نیاز به مشاوره در این خصوص داشتید می توانید با ما تماس بگیرید.

    شما با مراجعه به سایت چاپ فرتاک می توانید تعداد و نوع سفارش خود را باتوجه به نیاز مجموعه ثبت نمایید.

    dynaplus catalogus post 2 edited - انواع روش های تبلیغات چاپی برای گسترش کسب و کار - تبلیغات چاپی

    طراحی و چاپ کاتالوگ

    حتما می دانید که مشتریان باید با محصولات شما آشنا باشند تا از شما خرید بکنند، در نتیجه یکی از اولین کارهایی که به عنوان یک مدیر یک کسب و کار باید انجام دهید معرفی محصولات و خدماتی است که ارائه می دهید. چاپ کاتالوگ یکی از راه های پراستفاده از گذشته تا کنون می باشد، در یک کاتالوگ استاندارد همه ی اطلاعاتی که مشتری شما نیاز دارد درباره ی محصول و خدماتتان بداند را در آن می گنجانید. مشتری با خواندن این اطلاعات و نیازسنجی خود متوجه می شود که آیا محصول و خدمات شما را نیاز دارد یا خیر.

    این روزها برندسازی یکی از مهمترین کارهایی است که کسب و کارها باید بدان اهمیت بدهند، فرایند بازاریابی و فروش این روزها فرایندی پیچیده می باشد، باید به مشتری نشان داد که به او اهمیت می دهیم، کاتالوگ ها یکی از بهترین ابزارهای انتقال اطلاعات به کاربران می باشند و باعث تعامل بیشتری آن ها با برند و کسب و کار شما می شوند، شما با انتقال اطلاعات به مشتری به آن ها می فهمانید که به نیازهای آنان اهمیت می دهید.

    معرفی مزایای چاپ کاتالوگ برای کسب و کار شما

    • انتقال اطلاعات با روش‌های بصری
    • انتقال اطلاعات بدون نیاز به حاشیه و به صورت مختصر و مفید
    • انتقال اطلاعات با جزئیات کامل به مشتریان
    • انتقال اطلاعات به تعداد زیاد مشتریان
    • افزایش اعتبار برند و محصولات
    • عدم نیاز به مراجعه حضوری به فروشگاه و امکان مطالعه ویژگی‌های محصولات در اوقات فراغت
    • تبلیغات
    • ابزار موثر در بازاریابی
    • سهولت در تصمیم‌گیری درباره انتخاب محصول به علت وجود تصاویر و اطلاعات کامل درباره محصولات
    • امکان مقایسه محصولات مختلف

    کلام آخر

    این روزها که انواع مختلف تبلیغات در فضاهای مختلف صورت می گیرد به عنوان یک صاحب کسب و کار باید بدانید که همگی این تبلیغات اثرگذار هستند و نباید از آنها غافل شد، زیرا ممکن است رقیب شما با همین روش ها مشتریان بیشتری را جذب خود کند و شما رقابت را به آنها ببازید.

    تبلیغات چاپی یکی از روش های مرسوم  است که از گذشته کسب و کارها انجام می دادند، شما می توانید با مجموعه چاپ فرتاک تماس بگیرید و محصولات چاپی مورد نیاز خود را به ما سفارش دهید تا ما در اسرع وقت آنها را به شما تحویل دهیم.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.