پنج‌شنبه, 6 اردیبهشت 1403 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41445 تعداد نوشته های امروز : 12 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • خرید محصولات لوازم خانگی بوش اصل آلمان
    30 تیر 1401 - 15:04
    شناسه : 202250
    0

    بوش یکی از بهترین برندها در تولید یخچال و فریزر می باشد. یخچال و فریزر از اساسی ترین دستگاه های مورد نیاز در خانه است. اگر یک یخچال با کیفیت و مناسبی در خانه داشته باشید دیگر نگران سالم ماندن مواد غذایی خود نخواهید بود. انتخاب و خرید این محصول کار چندان راحتی نیست. برای انتخاب یخچال حتما باید به کیفیت برند و بودجه مالی خودتان توجه کافی را داشته باشید.

    پ
    پ

    انواع مدل های یخچال و فریزر بوش اصل آلمان

    به طور کلی سه نوع یخچال و فریزر بوش اصل آلمان وجود دارد. یخچال و فریزر بالا و پایین، ساید بای ساید و دوقلو. هر کدام از این مدل ها دارای ویژگی های خاص و منحصر به فرد خودشان می باشند. یخچال و فریزر بالا و پایین یکی از مدل های پرطرفدار است و افراد بیشتری اقدام به خرید این نوع یخچال می نمایند. در این مدل ها قسمت بالا یخچال و قسمت پایین فریزر می باشد. تقریبا می توان گفت فضای اشغالی این مدل کمتر از سایر مدل ها می باشد.

    یخچال های ساید بای ساید از دیگر مدل های به روز بوش هستند. در این نوع مدل ها یخچال به دو قسمت راست و چپ تقسیم می شود. قسمت راست یخچال و قسمت چپ فریزر می باشد. اندازه و فوت یخچال های ساید بای ساید متفاوت است. در صورتی که به دنبال یخچال و فریزر جادار و بزرگ هستید بهتر است مدل دو قلو را انتخاب نمایید. در این نوع مدل ها یخچال دو قسمت مجزا دارد که یکی یخچال و یکی فریزر می باشد. این مدل فضای بیشتری را در آشپزخانه اشغال می نماید و فضای کافی را برای تمام مواد غذایی دارد.

    word image 202250 1 - خرید محصولات لوازم خانگی بوش اصل آلمان -

    ویژگی های یخچال و فریزر بوش

    طراحی خاص و منحصر به فرد یکی از ویژگی های یخچال و فریزرهای بوش می باشد. زیبایی و استایل خاص این یخچال ها سبب می شود تا دکوراسیون آشپزخانه شما خاص به نظر آید. یخچال های بوش در دو رنگ سفید و نقره ای تولید می شوند. انتخاب رنگ یخچال حتما باید با توجه به رنگ سایر وسایل آشپزخانه انجام گیرد. تکنولوژی پیشرفته موجود در یخچال های بوش سبب شده است تا مواد غذایی به تازه ترین شکل ممکن در یخچال نگه داری شوند. قسمت مخصوص سبزیجات درون یخچال وجود دارد و شما می توانید مدت زمان طولانی سبزیجات تازه داشته باشید. خنک کنندگی سریع از دیگر ویژگی های مهم یخچال و فریزر بوش می باشد. در صورتی که میوه و یا مواد غذایی جدیدی را داخل یخچال قرار دهید سنسور های یخچال به صورت خودکار دما را تا 2 درجه کاهش می دهند تا مواد غذایی سریع تر خنک شوند.

    ویژگی های ماشین ظرفشویی بوش

    محصولات بوش اصل آلمان یکی از بهترین محصولات لوازم خانگی در دنیا هستند. ماشین ظرفشویی از جمله لوازم خانگی بسیار کاربردی در هر خانه ای است. با استفاده از این دستگاه لازم نیست مدت زمان زیادی را صرف شستن و خشک کردن ظروف نماییم. خرید یک دستگاه با کیفیت از برند بوش بهترین انتخاب برای شستشو دادن ظرف ها می باشد.

    تکنولوژی های استفاده شده در ماشین ظرفشویی بوش بسیار خاص و منحصر به فرد می باشد و این محصول را از سایر برندها جدا می کند. جالب است بدانید در ظرفشویی های بوش سنسور مخصوصی وجود دارد که با احتساب وزن ظروف سرعت چرخش آب را تعیین می نماید. این سنسور سبب می شود تا میزان آب کمتری در هنگام شستشو مصرف شود. به طور کلی استفاده از انرژی کمتر یکی از ویژگی های مهم برند بوش می باشد. در صورتی که ظروف بسیار کثیفی نداشته باشید، می توانید از برنامه های خاصی استفاده نمایید که مدت زمان و مصرف آب را تا حد زیادی کاهش می دهند.

    ویژگی های جاروبرقی بوش اصل آلمان

    مکش استاندارد و بالا از ویژگی های مهم جاروبرقی بوش می باشد. توجه داشته باشید که مکش یک جاروبرقی با کیفیت حتما باید استاندارد باشد. مکش بسیار بالا و یا بسیار کم باعث به وجود آمدن مشکلاتی می شود. بازه ی استاندارد مکش بین 1200 تا 2000 وات می باشد. در صورتی که مکش کمتر از این بازه باشد آشغال ها به خوبی جمع نمی شوند و در صورتی که مکش بیشتر از 2000 وات باشد مشکل چسبیدن به فرش و وسایل به وجود می آید. بنابراین حتما در هنگام خرید به این مورد مهم توجه داشته باشید.

    وجود قدرت بالا در موتور از دیگر ویژگی های مهم در جاروبرقی بوش اصل آلمان می باشد. هر چقدر میزان قدرت یک موتور کم باشد طول عمر آن کمتر است و شما نمی توانید مدت زمان طولانی را از آن استفاده نمایید. در صورتی که قدرت موتور جاروبرقی پایین باشد شما نباید بیش از سی دقیقه به صورت مداوم از آن استفاده نمایید. در این حالت استفاده طولانی مدت سبب سوختن موتور می شود. در صورتی که یک جاروبرقی بوش را انتخاب نمایید به راحتی و بدون هیچ نگرانی می توانید از آن استفاده نمایید.

    ویژگی های اتو بوش اصل آلمان

    قدرت بخار دهی اتو یکی از موارد بسیار مهم است که در هنگام خرید حتما باید توجه ویژه ای را به آن داشته باشید. تقریبا تمام اتوهای موجود در بازار ظاهر مشابهی را دارند. تنها تفاوت موجود در آن ها قدرت بخاردهی می باشد. هما ن طور که می دانید قدرت بخار در صاف کردن لباس بیشتر از گرما است. بخار در بافت پارچه نفوذ می کند و باعث از بین رفتن چروک ها می شود. قدرت بخار در اتوهای بوش بیشتر از سایر برندها می باشد. این ویژگی از مزیت های مهم اتوی بوش می باشد.

    وزن یک اتو از دیگر موارد بسیار مهم است که حتما باید در هنگام خرید به آن توجه داشته باشید. اتوی بسیار سنگین و یا بسیار سبک باعث ایجاد مشکلاتی در انجام کار می شوند. وزن یک اتو باید در بازه ی استانداردی قرار داشته باشد. سنگین بودن یک اتو سبب ایجاد درد در کتف و دست در هنگام اتوکشی می شود. سبک بودن آن نیز باعث می شود تا نتیجه ی مطلوبی را از انجام اتو نگیرید. پس وزن یک اتوی با کیفیت حتما باید استاندارد باشد. تمام اتوهای برند بوش در وزن استاندارد تولید می شوند.

    word image 202250 2 - خرید محصولات لوازم خانگی بوش اصل آلمان -

    ویژگی های قهوه ساز بوش اصل آلمان

    قهوه یکی از نوشیدنی های محبوب است که افراد زیادی علاقه مند به نوشیدن آن هستند. وجود یک قهوه ساز با کیفیت در خانه و یا محل کار سبب می شود تا در سریع ترین زمان ممکن یک فنجان قهوه عالی داشته باشید. سیستم خودکار قهوه ساز بوش سبب می شود تا دستگاه به صورت اتوماتیک در هنگام تمام شدن آب خاموش گردد. این مورد از ایجاد احتمالی هر آسیبی جلوگیری می نماید. همچنین سیستمی در این قهوه ساز وجود دارد که از چکه کردن قهوه بعد از برداشتن فنجان جلوگیری می کند.

    تنظیمات خاصی برای تهیه قهوه مورد نظر بر روی دستگاه وجود دارد. شما می توانید با انتخاب برنامه ها قهوه ی خود را از دستگاه دریافت نمایید. این سیستم هوشمند کار شما را راحت تر می نماید. در عین وجود داشتن تکنولوژی های پیشرفته کار با این دستگاه بسیار راحت است. شما می توانید به ساده ترین شکل ممکن قهوه ی خود را دریافت نمایید. محفظه ی قهوه متحرک است و شستشوی آن کار بسیار راحتی می باشد. در اغلب دستگاه ها تمیز کردن محفظه کار سختی است اما در قهوه ساز بوش قابلیت شستشوی آسان دیده می شود.

    word image 202250 3 - خرید محصولات لوازم خانگی بوش اصل آلمان -

    ویژگی های گوشتکوب برقی بوش اصل آلمان

    این محصول دارای قدرت و توان فوق العاده ای است. قابلیت تنظیم سرعت سبب می شود تا قدرت گوشتکوب را متناسب با ماده غذایی خود انتخاب نمایید. در بسیاری از گوشتکوب های موجود در بازار این ویژگی وجود ندارد. گوشتکوب برقی بوش چندین حالت و سرعت برای خرد کردن مواد غذایی دارد. توجه داشته باشید که نحوه ی قرار گیری دکمه های تنظیم سرعت به گونه ای است که در هنگام استفاده دسترسی کاملی به دستگاه خواهید داشت. زیبایی ظاهری این گوشتکوب برقی نیز توجه افراد بسیاری را به خود جلب می نماید.

    گوشتکوب برقی بوش اصل آلمان دارای تیغه های بسیار مقاوم و ضد زنگ می باشد. زنگ زدن فلزات موجود در دستگاه های برقی از دغدغه های مهم بسیاری از افراد می باشد. خاصیت ضد زنگ بودن و کیفیت بالای تیغه ها سبب می شود که دیگر نگران زنگ زدن و خراب شدن تیغه ها نباشید. برای خرد کردن یخ نیز می توانید از این محصول استفاده نمایید. در کنار این گوشتکوب برقی ظرف مخصوصی نیز برای خرد کردن مواد غذایی وجود دارد. ابعاد و فضای این ظرف به گونه ای ساخته شده است که باعث افزایش کیفیت و بهره وری دستگاه می گردد.

    چرا محصولات بوش را از نمایندگی رسمی آن تی اچ بوش خریداری کنیم؟

    خرید لوازم خانگی تی اچ بوش یکی از بهترین انتخاب ها برای تکمیل وسایل آشپزخانه می باشد. در صورتی که به دنبال یک گوشتکوب برقی کم صدا هستید حتما محصول خود را از برند بوش انتخاب نمایید. میزان لرزش و صدای گوشتکوب بوش بسیار کمتر از سایر برندها می باشد. از دیگر موارد بسیار مهم که در این محصول دیده می شود قابلیت شستشوی راحت قطعات آن است. شستن دستگاه های برقی کار راحتی نیست. در صورتی که جدا شدن قطعات به راحتی انجام نگیرد، در هنگام تمیز کردن دستگاه دچار مشکلات بسیاری خواهید شد. تیغه و قطعات گوشتکوب بوش به راحتی جدا شده و شما می توانید به صورت کامل اقدام به شستن آن نمایید.

    توجه داشته باشید که خرید محصولات بوش اصل آلمان حتما باید از نمایندگی های معتبر انجام شود. مجموعه ی THBOSCH نمایندگی رسمی محصولات بوش می باشد. شما می توانید با انجام خرید اینترنتی از thbosch.com محصول مورد نظر خود را در سریع ترین زمان ممکن تحویل بگیرید. قیمت محصولات اورجینال بوش در این فروشگاه بسیار مناسب تر از سایر فروشگاه ها می باشد. در صورت تمایل می توانید هزینه ی محصول خود را درب منزل پرداخت نمایید. پشتیبانی 24 ساعته از تمام محصولات موجود در فروشگاه انجام می شود. در صورتی که بعد از تحویل کالا متوجه وجود اشکالی در آن شدید، تا 10 روز می توانید محصول را باز گردانید. 02136629121

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.