×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 16 خبر

پروفیل پنجره دوجداره ویستابست از استحکام و دوام طولانی برخوردار است. از مهم ترین ویژگی های این نوع پروفیل می توان به عایق صوت و حرارت بودن، مقاوم در برابر خوردگی، رطوبت و … اشاره کرد. مزایای فراوان این نوع پروفیل سبب کارایی گسترده آن شده است.

images 1657964436 - پروفیل پنجره دو جداره ویستابست چطور از انتقال گرما در فصل تابستان جلوگیری میکند؟ -

استفاده از پروفیل مناسب ویستابست در هدر رفتن انرژی چقدر مهم است؟

اکثر شما در رابطه با مزایای پنجره های دوجداره چیزهایی شنیده اید. این نوع پنجره ها از فشردن دو لایه شیشه به یکدیگر ساخته شده اند. هوای محبوس بین دو شیشه سبب کاهش مصرف انرژی خواهد شد. می توان گفت براساس تحقیقات انجام شده ۲۵ درصد هزینه انرژی صرف هدر رفت هوای خروجی از در و پنجره می شود.

با توجه به این مسئله می توان به اهمیت پنجره های دوجداره پی برد. از طرفی استفاده از متریال درجه یک در ساخت این نوع پنجره ها بسیار مهم است. همچنین قطعات مناسب در افزایش کارایی پنجره دوجداره بسیار موثر هستند. یکی از قطعات مهم پنجره دوجداره پروفیل است، بنابراین پروفیل مناسب در کارایی و عملکرد پنجره دوجداره تأثیر فراوانی دارد.

پروفیل مناسب، سرما و یا گرما را از خود عبور نمی دهد. ساختار و طراحی پروفیل مهم ترین نقش را در کارایی پنجره دوجداره بر عهده دارد. توصیه می کنیم پروفیل را از شرکت های معتبر تولیدی تهیه کنید. کارایی و کیفیت محصول شرکت تولیدی معتبر بسیار زیاد است، از اینرو شما می توانید به مدت طولانی از کیفیت آن بهره مند شوید.

شرکت ویستابست از سابقه طولانی در زمینه تولید انواع پروفیل برخوردار می باشد. این شرکت معتبر با ارائه انواع پروفیل های با کیفیت توانسته است پاسخگوی نیاز شما عزیزان باشد. شرکت ویستابست با استفاده از متریال اورجینال و طراحی خاص انواع پروفیل را تولید می کند. پروفیل پنجره دوجداره ویستابست عملکرد و کارایی پنجره را افزایش می دهد.

پروفیل های شرکت ویستابست از مقاومت بالایی برخوردار هستند. به همین دلیل تا مدت زمان طولانی می توانند کارایی خود را حفظ کنند. هزینه نگهداری و سرویس این نوع پروفیل ها بسیار پایین است. می توان گفت پروفیل پنجره دوجداره ویستابست تا مدت ها نیاز به تعمیر پیدا نمی کند.

ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که پروفیل پنجره ویستابست را از کجا تهیه کنیم؟ شما می توانید محصول مورد نظر خود را از گروه صنعتی پنسروین تهیه کنید. محصولات ارائه شده توسط پنسروین بسیار متنوع هستند، از اینرو دست شما برای انتخاب باز است. کارشناسان مجرب پنسروین در بخش فروش به شما کمک خواهند کرد تا پروفیل مورد نیاز خود را تهیه کنید.

صرفه جویی در مصرف برق و کولر با استفاده از پنجره های ویستابست

در سراسر محل زندگی شما در، پنجره و حتی بالکن ها سبب اتلاف انرژی می شوند. پنجره های با شیشه تک جداره عایق مناسبی نیستند، زیرا ساختار آن ها نازک است و هوای مطبوع به راحتی از آن ها خارج می شود. این امر سبب افزایش هزینه های انرژی خواهد شد. می توان گفت پنجره های تک جداره به میزان بسیار کمی از انتقال گرما جلوگیری می کنند لذا استفاده از پنجره دوجداره در فصل گرما خیلی موثر است.

شیشه رسانای خوبی برای گرما است. اما شیشه برای هوا رسانای خوبی نیست. هوای بین شیشه های دوجداره یک مهر و موم در برابر فضای باز به حساب می آید، در اینصورت پنجره های دوجداره در کاهش انتقال گرما و سرما تأثیر فراوانی خواهند داشت. با نصب پنجره دوجداره ویستابست شاهد تفاوت اساسی در اتلاف انرژی خواهید بود. این پنجره ها با داشتن دو شیشه پر از هوا از منزل شما محافظت می کنند، بنابراین یک مانع حرارتی برای شما به وجود می آورند.

پنجره دوجداره از دو صفحه شیشه ای پر شده از گاز آرگون ساخته شده است. هدایت حرارتی گاز آرگون بسیار پایین می باشد. در اینصورت حرارت به صفحه شیشه ای مخالف منتقل نخواهد شد. با نصب پنجره دوجداره می توانید از هدررفت حرارتی به میزان ۴۶% تا ۵۴% جلوگیری کنید. این امر در کاهش هزینه های انرژی شما تأثیر بسزایی خواهد داشت. در واقع نصب این پنجره سبب بهینه سازی مصرف انرژی می شود.

نکته اصلی کاهش هدررفت حرارتی توسط پنجره های دوجداره کنترل دما است. کنترل دما از طریق پروفیل پنجره دوجداره ویستابست و شیشه دوجداره اتفاق می افتد. این فرآیند سبب مستقل نگه داشتن دمای داخلی از دمای بیرونی می شود. در نهایت هدایت حرارتی بسیار ضعیفی ایجاد خواهد شد.

مکانسیم پنجره های دوجداره به این صورت است که با حفظ مناطق سرد به صورت سرد تأثیر دمای بیرونی را کنترل می کنند. در اینصورت نیاز کمتری به سیستم های برودتی خواهید داشت. هر چقدر ساختار پروفیل پنجره دوجداره ویستابست بهتر باشد کارایی پنجره افزایش پیدا خواهد کرد.

صفحات شیشه ای از پوشش e منعکس کننده برخوردار هستند. سطح داخلی صفحه شیشه ای دما را به جایی که از آن آمده است بازتاب می دهد. این امر در کاهش هدر رفت حرارتی بسیار موثر است. در واقع پوشش e منعکس کننده، تأثیر دمای بیرونی بر فضای داخل را کاهش می دهد. با وجود پنجره دوجداره ویستابست در فصل گرما نیازی به مصرف برق فراوان جهت روشن نگه داشتن کولر برای ایجاد هوای خنک نخواهید داشت.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.