جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41360 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • قابلیت جدید برای چت همزمان در واتساپ
    02 مرداد 1401 - 17:29
    شناسه : 202379
    0

    واتساپ در به‌روزرسانی اخیر خود امکان کنترل و مدیریت همزمان چت‌ها را برای نسخه اندروید و به زودی نسخه ios ارائه داده است.

    پ
    پ

    - قابلیت جدید برای چت همزمان در واتساپ - چت همزمان

    مدت‌هاست که می‌توان از ابزاری استفاده کرد که اجازه می‌دهد پیام‌های ارسال شده از طریق چت واتساپ به‌طور خودکار پس از مدت زمان مشخصی از بین بروند. حقیقت این است که این گزینه بسیار مفید است (به خصوص برای حرفه ای ترین کاربران برنامه‌های پیام رسانی). در حال حاضر این پیام رسان در حال اضافه کردن یک قابلیت جدید است؛ این یکی از آن پیشرفت‌هایی است که توجه چندانی به آن نمی‌شود، اما در نهایت برای برنامه بسیار مهم است.

    اگر می‌خواهید پیام‌های واتساپ را که به طور خودکار حذف می‌شوند، پیکربندی کنید، باید این کار را چت به چت انجام دهید.

    عملکرد جدیدی که واتساپ برای پیام‌های موقت ارائه می‌کند

    ساده و پیش پا افتاده به نظر می رسد، اما اینطور نیست. از امروز، برای رسیدن به این هدف، همانطور که در بالا ذکر شد، باید آن را چت به چت انجام دهید تا اصلاحات مربوطه صورت بگیرد، به این ترتیب می توانید به طور قابل توجهی در زمان صرفه جویی کرده و از فراموشی که می‌تواند مشکل ساز شود، جلوگیری کنید.

    تنها با کلیک بر روی قسمت جدیدی از تنظیمات، امکان انجام آن در تعداد زیادی چت (بیش از ۱۰۰) وجود خواهد داشت. و این فرآیند بسیار ساده است، زیرا تنها با استفاده از گزینه های متعددی که از قبل در واتساپ وجود دارد، هدف حاصل می‌شود. به عنوان مثال، پس از گذشت پنج روز، پیام ارسال شده از تمام مکالمات با مخاطبان فردی یا گروهی حذف می‌شود، بنابراین ما در مورد یک گزینه بسیار مفید صحبت می‌کنیم.

    طبق معمول، قابلیت جدید در حال حاضر در نسخه بتا واتساپ و به طور خاص در سیستم عامل اندروید موجود است. راه اندازی این اپلیکیشن هم اکنون برای تمامی کاربران در حال انجام است و انتظار می رود در چند روز آینده برای iOS نیز توسعه یابد.

    هنگامی که همه چیز درست کار می کند، به برنامه نهایی منتقل می‌شود تا همه کاربران آن را از فروشگاه‌های برنامه رسمی دانلود کنند؛ یعنی شیوه کار شرکت متعلق به متا همچنان حفظ می شود.

    برای بازیابی اکانت واتساپ چه باید کرد؟

    اگر یک حساب به طور موقت به حالت تعلیق درآمد، فقط باید برنامه غیر رسمی را که در حال استفاده بود حذف و برنامه رسمی را دانلود کنید. پس از گذشت زمان تعیین شده، واتساپ می‌تواند دوباره استفاده شود.

    در همه موارد، توصیه می‌شود قبل از دانلود نسخه رسمی، سابقه چت را ذخیره کنید. اگر تعلیق دائمی بوده است، این آخرین راه حل ممکن برای بازیابی حساب تعلیق شده است. واتساپ در وبلاگ رسمی خود این بخش را دارد که کاربران می‌توانند مشکلات یا ممنوعیت‌های ناعادلانه را گزارش کنند.

    شما تنها باید مورد را گزارش دهید و پس از بررسی، آنها با نشان دادن مراحل انجام شده پاسخ خواهند داد.

    منبع: باشگاه خبرنگاران

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.