سه‌شنبه, 4 اردیبهشت 1403 Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41419 تعداد نوشته های امروز : 12 تعداد دیدگاهها : 2371×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • بهترین بازی تفنگی آنلاین چیست؟ 4 بازی برتر را بشناسید
    03 مرداد 1401 - 13:34
    شناسه : 202406
    0

    بهترین انتخاب شما به عنوان یک بازی آنلاین، سبک اکشن و بازی های تفنگی هستند. در این مقاله در تلاش هستیم تا بهترین بازی های تفنگی آنلاین را به شما معرفی کنیم پس با ما همراه باشید.

    پ
    پ

    images 1657542647 - بهترین بازی تفنگی آنلاین چیست؟ 4 بازی برتر را بشناسید -

    بازی های اکشن تفنگی

    جذاب ترین سبک بازی های اینترنتی که شما می توانید شروع به بازی کردن آنها کنید بازی های تفنگی آنلاین هستند. بازی های آنلاین تفنگی شور و هیجان بالایی دارند و همین مسئله باعث می شود تا شما از بازی کردن خسته نشوید و بازی برای شما جذابیت خودش را پس از گذشت سالها داشته باشد. بازی های تفنگی زیادی وجود دارد که شما می توانید اقدام به نصب آنها کنید. هر بازی تفنگی سبک مخصوص خود را دارد و شما طبق سلیقه خود می توانید اقدام به بازی کردن کنید.

    images 1657542710 - بهترین بازی تفنگی آنلاین چیست؟ 4 بازی برتر را بشناسید -

    بهترین بازی های تفنگی آنلاین کدامند؟

    بهترین بازی تفنگی که شما می توانید شروع به بازی کردن آن کنید بستگی به سلیقه شما دارد پس به همین دلیل ما چندین بازی که در زمان حال حاضر دارای طرفداران زیادی هستند را به شما معرفی می کنیم تا شما طبق سلیقه خود انتخابی مناسب داشته باشید.

    1. اپکس لجند

    اولین بازی لیست ما بازی اپکس لجند است زیرا این بازی جزو جدید ترین بازی های منتشر شده می باشد و نوآوری های بسیار جذابی ارائه داده است که باعث می شود شما با سبک جدیدی از بازی های تفنگی روبرو شوید. بازی اپکس لجند دارای مود مولتی پلیر و بتل رویال به صورت همزمان است که دست شما را برای نوع بازی کردن شما باز گذاشته است. بازی اپکس دارای گرافیک نسل جدید است و فصای بازی آن به صورت پیشرفته طراحی شده و شما حس می کنید که در حال مبارزه در آینده هستید. نحوه بازی کردن اپکس کاملا متفاوت با دیگر بازی های تفنگی است و حال و هوای جدیدی برای مخاطب به ارمغان می آورد.

    بازی اپکس با تمام ایده هایی که به همراه داشت توانست مخاطبان وفادار زیادی بدست آورد که اپکس را به عنوان بازی اول خود انتخاب کرده اند. آگاه باشید که افرادی در این بازی از چیت اپکس استفاده می کنند که ممکن است شما را به راحتی شکست دهند.

    2. فورتنایت

    چندین سال از روزی که فورتنایت معرفی شد می گذرد اما همچنان این بازی جزو بهترین بازی های تفنگی است که افراد در انتخاب اول به سراغ آن می روند. فورتنایت در زمان انتشار، خود را همراه با ایده های دیوانه کننده و جذاب به مخاطبان معرفی کرد. جد از گرافیک کودکانه و جذاب این بازی که هر بزرگسالی را جذب خود می کند شما در بازی فورتنایت به اسکین های بسیار زیاد دسترسی دارید که لذت بازی کردن را چند برابر می کنند. اسکین هایی همچون مرد عنکبوتی یا آیرون من که آرزوی بسیاری از بچه ها در کودکی بوده اند در این بازی حضور دارند و شما می توانید در نقش یکی از آنها شروع به بازی کنید.

    از ویژگی های مثبت بازی فورتنایت می توان به قابلیت ساختن اشاره کرد که شما با استفاده از مواد اولیه ای که در طول بازی بدست می آورید قادر هستید تا در زمان مبارزه شروع به ساختن دیوار هایی با اشکال هندسی مختلف کنید که از شما محافظت می کنند. قابلیت ساخت و ساز یکی از ایده های جذاب صنعت گیم در بتل رویال بود که توسط فورتنایت معرفی شد. البته هستند کسانی که از چیت فورتنایت تضمینی استفاده می کنند تا ساخت و ساز بهتری داشته باشند که باعث می شود کشتن آنها بسیار سخت تر باشد.

    3. کالاف دیوتی

    غیر ممکن است بحث بازی های تفنگی باشد و نامی از کالاف دیوتی روی میز نباشد. کالاف دیوتی دارای سری بازی های آنلاین زیادی است که در قالب بلک اپس و مدرن وارفر در دسترس مخاطبان هستند. سری بازی های مدرن وارفر همانند بتل رویال وارزون جزو پرطرفدار ترین بازی های آنلاین تفنگی هستند. هر شخصی که به جنگ و مبارزه واقع گرایانه با سلاح های امروزی علاقه دارد باید بازی وارزون را یک بار امتحان کند. وارزون پرطرفدار ترین بتل رویال کالاف دیوتی است که به شما حس واقعی یک صحنه جنگی را القا می کند. بازی های کالاف دیوتی خاطرات بسیاری از ما را در کودکی شامل می شوند که با کاراکتر های آن زندگی کردیم و با مرگ آنها اشک ریختیم.

    کالاف دیوتی همیشه با نوآوری هایی همچون وارزون مخاطبان خود را راضی نگه داشته و همیشه در صدر بازی های آنلاین تفنگی قرار گرفته است که باعث می شود برای شمایی که می خواهید شروع به بازی کردن کنید گزینه مناسبی باشد.

    4. کانتر csgo

    کانتر جزوی از خاطرات بچگی بسیاری از ما است که در گیم نت ها مشغول بازی کردن بودیم. کانتر با منتشر کردن نسخه csgo توانست خود را برای همیشه در تاریخ بازی های آنلاین تفنگی جاودانه کند. بازی کانتر که در مود مولتی پلیر در جریان است یکی از بهترین بازی های مسابقاتی و حرفه ای است که تورنومنت های پولی بسیاری را سالانه برگزار می کند. اگر به دنبال یک بازی واقع گرایانه هستید کانتر انتخاب بسیار مناسبی برای شما است.

    images 1657542724 - بهترین بازی تفنگی آنلاین چیست؟ 4 بازی برتر را بشناسید -

    شروع به بازی کردن کنید و حرفه ای شوید

    عنوان این مطلب بهترین بازی تفنگی آنلاین بود ولی هیچ بازی به صورت مطلق بهترین بازی تفنگی نیست زیرا هر بازی دارای سبک و حال و هوای متفاوتی است و انتخاب بهترین بازی کاملا به شما بستگی دارد. چهار بازی برتر تفنگی آنلاین را به شما معرفی کردیم پس بهتر است شروع به بازی کردن یکی از آنها کنید. بدون توجه به این موضوع که شما مشغول بازی کردن کدام هستید شما باید تلاش کنید که در آن بازی جزو بهترین ها باشید. برای حرفه ای شدن در یک بازی جدا از کامپیوتر مناسب و لوازم گیمینگ حرفه ای شما نیاز به تجربه و فکر بازی دارید که از طریق بازی کردن زیاد و فکر کردن روی اشتباهات بدست می آید.

    مطابق با سلیقه خود بازی مورد علاقه خود را انتخاب کنید و شروع به بازی کردن کنید. مهم نیست که روزانه چقدر بازی می کنید بلکه این موضوع اهمیت دارد که شما به صورت مداوم بازی کنید. هر روز یک یا دو ساعت از زمان خود را صرف بازی مورد نظر خود کنید و مطمئن باشید که شما تبدیل به یک حرفه ای می شوید.

    منبع: اول گیم

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.