×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 16 خبر

بارش شدید باران - تداوم بارش‌های سیل‌آسا در چند روز آینده و گسترش آن به سایر استان‌ها - بارش‌های سیل‌آسا

به گزارش روز دوشنبه ایرنا، فریبا گودرزی، درباره آخرین وضعیت آب و هوایی کشور اظهار کرد: امروز برای شمال آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، سواحل دریای خزر و خراسان شمالی بارش پراکنده و در خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان، هرمزگان، نیمه جنوبی کرمان و جنوب شرق فارس، رگبار باران، رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی پیش‌بینی شده است.

وی افزود: از امروز تا روز چهارشنبه هفته جاری شدت بارش‌ها در جنوب شرق و جنوب کشور خواهد بود و احتمال سیلابی شدن مسیل‌ها، طغیان رودخانه‌ها در استان‌هایی مثل سیستان و بلوچستان، هرمزگان، کرمان و فارس وجود دارد.

کارشناس سازمان هواشناسی گفت:برای روزهای پنجشنبه و جمعه این هفته علاوه بر مناطق فوق در بخش‌هایی از شرق، مرکز و جنوب غرب هم بارش‌ها را خواهیم داشت.

گودرزی اضافه کرد: برای امروز و فردا بارش‌ها در سیستان و بلوچستان و نیز جنوب کرمان و هرمزگان در حد هشدار قرمز است که روزهای چهارشنبه و پنجشنبه استان فارس هم به این استان‌ها اضافه می‌شود که بارش‌ها در حد هشدار قرمز خواهد بود و هموطنانمان باید تمهیدات لازم را در نظر داشته باشند.

وی ادامه داد: امروز همچنین در برخی از مناطق غرب، جنوب غرب و برخی از نقاط استان‌هایی مانند سمنان، تهران، البرز، قم، قزوین، مرکزی، شمال اصفهان و شرق یزد، وزش باد شدید موقتی و خیزش گردوخاک پیش‌بینی می‌شود که موجب افزایش شاخص آلودگی و کاهش کیفیت هوا و دید افقی در این مناطق خواهد شد.

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: دریای جنوب امروز و در چند روز آینده مواج و متلاطم خواهد بود.

گودرزی درباره وضعیت جوی تهران، بیان کرد:امروز و بخصوص در ساعات بعدازظهر برای آسمان تهران وزش باد شدید موقتی و خیزش گردوخاک پیش‌بینی شده است که بیشترین دمای پایتخت امروز به ۳۷ درجه سانتی‌گراد می‌رسد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.