×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 16 خبر

شاید برایتان پیش‌آمده که از گوشه‌وکنار در مورد خطراتی مانند سرقت، آتش‌سوزی، سیل و … شنیده باشید و حتی گاهی با این ترس‌ها، خود را عجین دانسته‌اید؛ اما نگران نباشید زیرا ما برایتان بهترین راه‌حل را آورده‌ایم، «درب ضد سرقت درسی».

معمولاً اکثر افراد به درهای ضد سرقت به‌عنوان نقطه پایان برای ساخت‌وساز یک‌خانه فکر می‌کنند، درحالی‌که این درها مهم‌ترین نقطه حفاظت از یک ساختمان هستند. درسی چند سالی است باتوجه‌به نیاز مشتریان عزیز به تأمین امنیت و همچنین فراهم‌کردن زیبایی بصری منازل، اقدام به فروش انواع درب ضد سرقت کرده است.

مشاوره، خرید آسان، حمل‌ونقل به همراه نصب از خدمات این مجموعه است که می‌تواند دغدغه هر مشتری را در مورد خرید این محصول بکاهد.

 برای همه ما از کودکی، خانه امن‌ترین مکان دنیاست. کمی که بزرگ‌تر شدیم، دریافتیم این امنیت به جز وجود خانواده به عوامل دیگری نیز وابسته است. خرید درب ضد سرقت می‌تواند از حریم امن خانه‌مان بیشتر پاسبانی کند.

وقتی در آستانه ورودی منزل قرار می‌گیریم، منظره یک درب ضد سرقت زیبا، جذابیت را به امنیت خانه‌مان اضافه خواهد کرد و آغوش گرم منزل را برای ما به زیبایی باز خواهد کرد.

 

door - جشنواره فروش درب های ضدسرقت دُرسی ویژه مرداد 1401 -

انواع درهای ضد سرقت در مجموعه درسی:

در درسی شما با انواع مدل‌های درب‌های ضد سرقت و همچنین تنوع بالایی از قیمت‌ها مواجه می‌شوید. اگر بخواهیم خلاصه‌ای از مدل‌های پرفروش بر اساس متریال اولیه این محصول را به شما معرفی کنیم، شامل موارد زیر می‌شوند:

  • درب ضد سرقت راش

چوب درختان راش، سال‌هاست که پای ثابت لوازم و محصولات چوبی در منازل است؛ درب ضد سرقت راش نیز از این قاعده مستثنی نیست.

تنها نکته‌ای که در هنگام خرید این درها باید به آن توجه کنید، دقت در نحوه نگهداری آنهاست. زیرا باتوجه‌به جنس چوب طبیعی به‌کاررفته در آن، نگهداری آن از مدل‌های دیگر درب ضد سرقت کمی بیشتر است. اما زیبایی آن آن‌قدر هست که نمی‌توان به‌راحتی از کنارش گذشت.

قیمت درب ضد سرقت راش معمولاً بازه‌ای بین ۴ تا ۱۰ میلیونی دارد.

در تونل زمان که سیر می‌کنیم می‌بینیم حفظ اموال قیمتی با قفل و مهروموم شروع شده تا رسیده به زمان ما که به درب ضد سرقت رسیده‌ایم. درب ضد سرقت روکش راش از اموال قیمتی یعنی خانه و خانواده به‌راحتی محافظت می‌کند و چه دارایی بالاتر از این.

خرید درب ضد سرقت روکش راش علاوه بر امنیت گرمای خانه‌تان را در بدو ورود دوچندان می‌کند.

  • درب ضد سرقت فلزی

درب ضد سرقت فلزی همان‌طور که از نامش پیداست از آهن ساخته می‌شود؛ البته در تهیه این نوع درها از فلزاتی مانند فرفورژه نیز استفاده می‌شود که بر زیبایی درب ضد سرقت تأثیرگذار است.

از بین لیست انواع درب ضد سرقت درسی، درهای فلزی بالاترین امنیت را برای ساختمانتان به ارمغان می‌آورند. عمر این درب‌ها از درهای چوبی بسیار بیشتر است و به علت کیفیت کار درسی در گذر زمان دچار زنگ‌زدگی و یا خوردگی نمی‌شوند.

قیمت درب ضد سرقت فلزی بین ۵/۴ تا ۱۰ میلیون است.

درب ضد سرقت رویه فلزی واژه‌ای است که برخلاف آن چیزی که خوانده می‌شود در پس آن حس امنیت و آرامش نهفته است، امنیت و آرامشی که با این درب فراهم می‌شود به هیچ صورت خدشه‌دار نمی‌شود. درب ضد سرقت فلزی نگین انگشتری هر خانه‌ای است که در نگاه اول چشم‌ها را به خود خیره می‌کند.

  • درب ضد سرقت بلوط

درب ضد سرقت بلوط از چوب طبیعی این درخت ساخته شده است و معمولاً رنگی مایل به قرمز با رگه‌های بسیار خاص دارد. استحکام درب بلوط، آن را در کنار درهای فلزی قرار داده است  و به همین علت یکی از پیشنهادهای ما برای کسانی است که می‌خواهند گرمای چوب را در کنار استقامت درب ضد سرقت داشته باشند.

قیمت این درها نسبت به بقیه مدل‌ها کمی بالاتر است و معمولاً بازه‌ای بین ۶ تا ۱۵ میلیون تومان می‌باشد.

.

  • درب ضدخش یا لامینوکس

درب ضد خش یا لامینوکس را ملامینه (HPL) نیز می‌نامند. متریال به‌کاررفته در این درب‌ها از نئوپان یا mdf است که با روکش ضد خش از فلز ۲ میلی‌متری ساخته شده است. از مزایای خرید درب ضد سرقت ضد خش، قیمت اکونومی آن در مقایسه با بقیه درهاست و همچنین مقاومت بالایش در برابر آب و رطوبت.

شما می‌توانید درب ضد خش را با قیمت ۴ تا ۷ میلیون از مجموعه درسی تهیه نمایید.

  • درب ضد سرقت پی‌ وی‌ سی pvc

درب ضد سرقت پی ‌وی ‌سی (pvc) ، باتوجه‌به کیفیتی که در مواد اولیه خود دارند، دوام و ماندگاری‌شان بسیار زیاد است؛ از طرفی دیگر درب پی وی سی نیاز به تعمیرات ندارد و رنگ آن ثابت است.

پیشنهاد درسی به استفاده از این درب‌ها در مناطق مرطوب مانند شمال یا جنوب کشورمان است. قیمت این نوع درب‌ها از ۳ تا ۶ میلیون است.

abnus image 6 - جشنواره فروش درب های ضدسرقت دُرسی ویژه مرداد 1401 -

خرید از درسی؛ فرصتی تکرارنشدنی

امروزه خرید لوازم مختلف تنها بر پاشنه کیفیت می‌چرخد؛ زیرا آن‌قدر تنوع محصولات زیاد است که تنها نکته‌ای که باید به آن توجه کنیم کیفیت و عمر مفید محصولات مختلف است.

درسی نیز در این میان در کنار تنوع محصولات، کیفیت را شرط اول فروش برای مشتریان عزیز قرار داده است تا بتوانند با خیال راحت سال‌ها از درب ضد سرقت خود استفاده کنند.

همچنین قیمت مناسب و اقتصادی، مسئله‌ای است که به‌وضوح در درسی می‌توانید ببینید. با مقایسه قیمت درب ضد سرقت درسی با هر مجموعه دیگری می‌توان بسیار سریع به این مهم پی برد.

شما می‌توانید به‌راحتی با ورود به سایت درسی، مدل موردنظر خود را انتخاب کرده و از «تخفیف ۲۰ درصدی ویژه مردادماه سال ۱۴۰۱ » نیز استفاده کنید. تیم پشتیبانی در سایت درسی (واتس اپ) و در پیج اینستاگرام پاسخگوی شما دراسرع‌وقت هستند.

آدرس: تهران اسلامشهر

تلفن تماس:۰۹۲۲۷۴۲۶۶۷۰

ارتباط با واتس اپ: ۰۹۲۲۷۴۲۶۶۷۰

آدرس صفحه اینستاگرام: doorc.ir

آدرس سایت: www.doorc.ir

صفحه مشاهده قیمت درب های ضدسرقت  اقتصادی:https://doorc.ir/security-door

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.