×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

سرامیک مشکی مات یکی از جدید ترین و پرفروش ترین انواع کاشی ها و سرامیک های موجود در بازار است که امروزه توانسته اعتماد اکثر خریداران را به خود جلب کند و مورد استقبال فراوانی در محیط های موجود مانند حمام، دستشویی، استخر، ویلا، و مکان های دیدنی متفاوت، کنار سواحل ، ایوان و حیاط خانه ها، و … قرار گرفته است. سایت حاضر یکی از بهترین و بزرگ ترین مراکز فروش و عرضه سرامیک مشکی مات با قیمت ارزان و تخفیفات ویژه و باورنکردنی می‌باشد که توانسته در مدت زمان بسیار کمی فروش گسترده ای را به خود اختصاص دهد و اعتماد اکثر خریداران را به خود جلب کند.

قیمت سرامیک مشکی مات خاکستری

کاشی ها و سرامیک ها با توجه به طراحی های متنوع و اشکال خاصی که دارند دارای قیمت های متفاوتی می‌باشند. برای مثال قیمت روز سرامیک مشکی مات به صورت عمده در بازار از بقیه سرامیک ها مناسب تر است و دارای کیفیتی بی نظیر و طراحی های هنری و خلاقانه نیز هستند.

سرامیک مشکی رگه طلایی

یکی از تولید کنندگان کاشی و سرامیک به تولید بهترین و با کیفیت ترین این محصولات در رنگ ها و سایز های مختلف می پردازد که رنگ مشکی طلایی از پرطرفدار ترین آن ها می باشد. همانطور که می دانید کاشی و سرامیک را برای پوشش کف و دیواره های منزل به کار می برند. خاک رس از اصلی ترین و مهم ترین ماده خامی می باشد که برای تولید کاشی و سرامیک از آن استفده می کنند. وقتی خاک رس را با آب مخلوط می کنند به حالت پلاستیکی مانند در می آید. ساخت تمام کاشی و سرامیک شبیه به هم می باشد، فقط تنها تفاوتی که دارد وجود لعابی است که سر آخر بر روی کاشی می گذارند. بنابراین برای کاشی هایی که بیشتر مناسب برای دیوار می باشند از لعاب شیشه ای استفاده می کنند. و برای سرامیک هایی که مناسب کفپوش هستند، به جای لعاب شیشه ای از لعابی از جنس سرامیک استفاده می نمایند.

کاشی سرامیک مشکی طلایی

یکی از مدل های بسیار زیبا و شیک کاشی و سرامیک که برای سرویس بهداشتی مورد استفاده قرار می گیرد، کاشی و سرامیک مشکی رگه طلایی می باشد. این نوع کاشی و سرامیک با داشتن رنگ لوکس و زیبا، یکی از بهترین و منحصر بفرد ترین می باشد و توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کرده است. این محصول علاوه بر اینکه دارای رنگ جالب و کاربردی می باشد، طرح های زیبایی را نیز دارد. همچنین مدل هایی با حاشیه طلا کاری شده را نیز برای به کار گیری سرامیک طلایی استفاده می کنند. ضمنا، بیشتر افراد با سلیقه دوست دارند از این نوع سرامیک ها بیشتر برای دیوار ها استفاده نمایند زیرا زیبایی خاصی به دیوار پذیرایی می دهد و بیشتر در دید می باشد.

سرامیک مشکی بین کابینتی

یکی از عواملی که بر زیبایی آشپزخانه ما تاثیر می گذارد انتخاب کاشی مناسب برای آن فضا است که کابینت با کاشی و سرامیک مشکی یا طلایی جلوه خاصی دارد.

کاشی ها و سرامیک ها مقاومت بالایی در برابر رطوبت دارند. هر کاشی مناسب مکانی است که باید بدانیم چه طرحی را کجا قرار دهیم.

کارخانه های تولید کاشی سرامیک، مطابق با سلیقه مشتریان کاشی سرامیک را در ابعاد و طرح های متفاوت می سازند.

کاشی و سرامیک در شکل های مربع، مستطیل و شش گوشه می باشد که پرطرفدار ترین آن شش گوشه است و تقاضای بالایی دارد که به فروش می رسد.

کاشی طلایی بین کابینتی

کاشی های دیواری که برای پوشش دهی دیوار های اتاق وآشپزخانه و هرجای دیگر به کاربرد می شود حکم لباس را دارد و هرچه آن لباس زیباتر و با کیفیت تر باشد بیشتر جلوه توجه می کند و کاشی های دیواری بیشتر جنبه تزئینی دارند که باعث بالا رفتن جذابیت آن دیوار می شود.

جدیدا برای کف و بین کابینت های آشپزخانه از کاشی استفاده نمی کنند بلکه از سرامیک هایی که مخصوص کف هستند به کار برده می شود که برای انتخاب سرامیک کف و سرامیک مشکی بین کابینتی آشپزخانه هرچه ابعاد آن بزرگ تر باشد بهتر است زیرا بین درز های سرامیک آلودگی ها جمع می شوند و هرچه کوچک باشد بیشتر لق می خورد.

کاشی ابعاد مختلفی دارد ولی کاربردی ترین آن ۶۰ در ۶۰ – ۱۰۰در ۳۳ -۹۰ در ۳۰ -۶۰ در ۱۲۰و…

کاشی ها علاوه بر پوشش دهی سطوح برای زینت دادن به بنا هم استفاده می شود.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.