جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41358 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • سرویس ارکوپال لب طلایی ۱۲ نفره جهیزیه عروس
    07 مرداد 1401 - 16:08
    شناسه : 202638
    0

    سرویس غذا خوری در آشپزخانه جزو پر مصرف ترین ها به شمار می آید از این رو یکی از محبوب ترین خرید ها در جهازیه عروس خانم ها نیز می باشد.

    پ
    پ

    ظروف غذا خوری یک عضو جدا ناپذیر از خانه در تمامی جهان می باشد، حتی لذیذ ترین غذاها هم در سرویس آرکوپال لب طلا خوشمزه تر می شود.

    سرویس غذا خوری در آشپزخانه جزو پر مصرف ترین ها به شمار می آید از این رو یکی از محبوب ترین خرید ها در جهازیه عروس خانم ها نیز می باشد.

    امروزه سرویس غذا خوری های بسیار متنوعی تولید و عرضه شده است همین امر سبب می شود گاهی انتخاب سخت باشد.

    اما دقت داشته باشید تنها به شکل ظاهری ظروف نباید دقت کنید بلکه معیار های دیگری هم وجود دارند که توجه به آن ها شما را در داشتن یک خرید آگاهانه و مطمئن کمک می کند.

    سرویس آرکوپال دینو لب طلایی

    مانند: سبکی، اندازه مناسب، قابلیت استفاده در ماشین ظرفشویی، مقاومت در برابر خط چنگال و ضربه.

    اگر به دنبال سرویس آرکوپال لب طلایی با جلوه و ظاهری لوکس هستین پیشنهاد می کنید حتما از ظروف سفید دور طلایی دیدن کنید.

    همه خانم ها دست کم یک سرویس آرکوپال را در خانه دارند، زیرا این ظروف بسیار خوش دست و سبک است و همچنین از قیمت بسیار مناسبی برخوردار می باشد و برای سرو غذای روزانه یا در مهمانی ها بسیار مناسب است.

    سرویس آرکوپال فرانسه

    راه های بسیار زیادی است که شما بتوانید در زمان خرید سرویس غذا خوری قلبی را تشخیص دهید، چند نمونه از این راه های تشخیص را به شما معرفی می کنیم:

    ظروف آرکوپال اصل دارای کیفیت بسیار عالی هستند به اندازه ای چه میزان تفاوت شفافیت آن ها در برابر ظروف فیک کاملا مشخص است، پس یکی از راه های تشخیص اصل یا فیک بودن آرکوپال ها مقایسه آن با یک آرکوپال اصل از نظر شفافیت است.

    این ظروف دارای مقاومت بسیار بالایی در برابر حرارت و همچنین ضربات دارند، بنا بر این یکی از راه های تشخیص اصل بودن این ظروف چک کردن مقاومتشان است.

    سرویس آرکوپال فرانسه جدید

    داشتن وزن کم یکی از ویژگی های بارز سرویس ارکوپال ۱۲ نفره اصل است که کمک می کند تا در در زمان حمل این ظروف شما دچار مشکل نشوید.

    شما به راحتی می توانید این ظروف را داخل انواع ماکروفر، فر و غیره بگذارید زیرا این ظروف در برابر این حرارت ها بسیار مقاوم هستند و به هیچ عنوان دچار شکستگی نمی شوند.

    یکی دیگر راه های اصلی تشخیص اصل بودن این ظروف داشتن طرح و نقش هایی بسیار شفاف است، طبیعی است که یک برند خوب و معروف طرحی را که بر روی محصولش چاپ می کند شفاف و با کیفیت چاپ می کند.

    مواردی که برای شما نام برده شد تنها ۵ راه تشخیص اصل و فیک بودن این ظروف هستند توجه داشته باشید در زمان خرید آرکوپال حتما این موارد را مورد توجه قرار دهید.

    بیشتر عروس خانم هایی که در حال تهیه جهیزیه هستند بین خرید سرویس چینی و یا آرکوپال فرانسه مردد هستند در این قسمت می خواهیم برای شما روشن کنیم که چرا انتخاب افراد متفاوت سرویس آرکوپال است.

    آرکوپال را می توان ترکیبی از شیشه و چینی معرفی کرد، این ترکیب سبب شده محصولی به دست آمده از شیشه بسیار شفاف تر و زیبا تر باشد و همچنین از ظروفی با جنس چینی بسیار سبک تر.

    سرویس آرکوپال جدید عروس

    طرح و رنگ های جدید و بیشماری از سرویس آرکوپال های متناسب با جهیزیه عروس تولید شده و به عنوان یک پکیج کامل از تمامی ظروف مورد استفاده می باشد.

    حال اگر بخواهیم ویژگی هایی که ظروف آرکوپال نسبت به ظروف چینی و غیره دارند بیان کنیم به این صورت می باشد که:

    وزن سبک: همان گونه که در مطالب بالا نیز بیان شد وجود این ویژگی در ظروف آرکوپال باعث شده تا اغلب مردم برای راحتی خود و حمل راحتر آن از این ظروف استفاده نمایند.

    مقاومت بیشتر: یکی از مزایای بسیار مهم ظروف آرکوپال مقاومت بیشتر آن نسبت به تمامی مدل های موجود در بازار می باشد این محصول به سادگی مانند ظروف چینی و سرامیک دچار لب پریدگی و شکستگی نمی شود.

    طرح و نقش متنوع: از دیگر خصوصیات این محصول که باعث شده بازار فروش خوبی کسب نماید وجود طرح و رنگ های متنوع و بی نظیر آن می باشد.

    ضد خش بودن: سرویس ارکوپال جهیزیه عروس بسیار در مقابل خط و خش ها مقاوم بوده و این ویژگی نیز باعث شده فروش این ظروف از دیگر محصولات موجود در بازار سبقت بگیرد.

    قابلیت قرار گرفتن در ماشین ظرفشویی و ماکروویو: تمامی ظروف آرکوپال موجود در بازار با این قابلیت تولید شده اند که امکان قرار گرفتن در ماکروویو و ماشین ظرفشویی را دارا می باشند.

    همان گونه که می دانید هر نو عروس که می خواهد که بهترین نوع سرویس آرکوپال گل مشکی یا چینی را تهیه کند تا با قرار دادن آن بر روی میز یا سفره بهترین میزبانی را از مهمان های خود داشته باشد امروزه نیز با توجه به رنگ و طرح بی نظیری که ظروف آرکوپال دارد در اکثر خانه ها جای ظروف چینی را گرفته و از طرفی با توجه به کیفیت بالاتر آن نسبت به ظروف چینی بسیار در بازار مصرفی محبوب واقع شده است.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.