شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41368 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • چای لیمو عمانی برای معده + نمایندگی چای خارجی
    08 مرداد 1401 - 2:00
    شناسه : 202685
    0

    لیمو عمانی مواد مغذی فراوانی از جمله کلسیم پتاسیم و ویتامین c را درون خود دارد.

    پ
    پ

    به بسیاری از افراد که دچار بیماری قلبی هستند توصیه می شود که دم کرده چای با لیمو عمانی را میل کنند؛ زیرا این چای موجب جلوگیری از تصلب شرایین و گرفتگی عروق می گردد؛ لیمو ترش تازه در مقایسه با لیمو عمانی دارای خواص یکسانی بوده به جز تفاوت در مقدار ویتامین C که در لیموی تازه بیشتر وجود دارد.

    این محصول سرشار از کلسیم و پتاسیم می باشد و به جذب بیشتر آهن غذا کمک می کند؛ چای لیمو عمانی مقوی معده و ضد نفخ است و می تواند یک اشتها آور خوب باشد؛ در ضمن با تقویت سیستم ایمنی بدن کمک شایانی به درمان بسیاری از بیماری ها می کند.

    https://aradbranding.com/wp-content/uploads/2022/06/Dried-Lime.jpg

    به عنوان یک آرام بخش اعصاب لیمو عمانی خشک در چای بسیار مفید می باشد و مانع از افزایش فشار و غلظت خون می گردد؛ به دلیل ترکیبات قوی موجود در چای لیمو عمانی، به عنوان یک عامل سم زدا شناخته شده که می تواند با تمیز کردن روده به دفع مواد زائد و سایر سموم کمک کند؛ این محصول دارای مواد معدنی متعددی مانند آهن، فسفر، اسید آمینه، اسید فولیک بوده که می تواند به تسکین بسیاری از بیماری ها منجر شود.

    چای لیمو عمانی برای معده

    در ادامه به خواص چای لیمو عمانی برای معده می پردازیم.

    لیمو عمانی مواد مغذی فراوانی از جمله کلسیم پتاسیم و ویتامین c را درون خود دارد.

    یکی از خواص لیمو عمانی خاصیت برطرف کردن نفخ می باشد که استفاده از دم کرده آن به دلیل وجود مواد اسیدی داخل لیمو می تواند به ضد عفونی کردن معده و دستگاه گوارشی کمک شایانی کند و عملکرد آن را بهتر نماید.

    از دیگر خواص این ماده غذایی می توان به پایین آوردن چربی خون اشاره کرد که چای ایرانی عمده می ‌تواند برای افرادی که به چربی خون بالا دچار شده‌اند توصیه می شود.

    لیمو عمانی برای سرماخوردگی

    علی رغم باور برخی افراد مبنی بر نفاخ بودن لیمو عمانی این مسئله کاملاً اشتباه است.

    به دلیل اینکه لیموی عمانی نه‌تنها نفاخ نیست بلکه کاملاً خاصیت ضد نفخ داشته و برای دستگاه گوارشی بسیار مفید می باشد.

    از آنجایی که لیموی عمانی دارای ترکیبات مقوی بسیار زیاد بوده و همچنین انواع اسید ها را دارا می باشد به ضد عفونی کردن معده کمک می کند.

    مواد آنتی اکسیدان موجود در لیمو عمانی امتیاز بسیار بزرگی محسوب شده و این میوه را به عنوان داروی ضد سرطان مورد توجه بسیاری از پزشکان قرار داده است.

    از آنجایی که چای لیمو عمانی برای معده شناخته می شود می تواند در پیشگیری از یبوست بسیار موثر باشد.

    بیماری یبوست یک بیماری آزاردهنده است و بیشتر به این علت اتفاق می افتد که روده بزرگ بیشتر آب مواد غذایی را جذب کرده و مدفوع را به حالت سفت و خشک در می آورد و دفع آن بسیار مشکل می شود.

    لیمو عمانی از ساده ترین و بهترین درمان های یبوست در خانه است که همیشه توصیه می شود.

    مواد موجود در لیمو که به زردینه معروف هستند دستگاه گوارشی را تحریک کرده و باعث افزایش ترشح اسید توسط صفرا می شوند و به این صورت به درمان یبوست کمک می کنند.

    همچنین اسید موجود در لیمو نیز باعث تمیز شدن سیستم دفع ادرار می گردد.

    اعطای نمایندگی چای خارجی

    اعطای نمایندگی چای خارجی با بهترین برند ها در این مرکز انجام می شود و انواع چای خارجی با قیمتی مناسب در اختیار شما قرار می گیرد. اگر قصد خرید بهترین برند چای خارجی در بازار ایران را دارید و کیفیت چای برای شما مهم است کافی است نمایندگی چای را از این مرکز دریافت نموده و با اطمینان خاطر از کیفیت و اصالت چای خارجی با خیالی آسوده در تمام طول سال بهترین نوع چای را بدون واسطه و به صورت مستقیم دریافت کنید.

    اعطای نمایندگی چای

    اعطای نمایندگی چای خارجی به مراکز پخش و فروشگاه های مختلف در سراسر کشور باعث صرفه جویی در وقت و دسترسی راحت تر افراد متقاضی خرید به انواع چای ها می شود. سابقه مصرف چای به قدیم الایام بر می گردد و از نوشیدنی های مورد علاقه و پرطرفدار می باشد که در برنامه روزانه ایرانی ها قرار دارد، بنابراین این محصول بازار فروش خوبی را دارا بوده و برای اخذ نمایندگی بسیار مناسب می باشد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.