شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41365 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • صادرات عسل و عرق کاسنی عراق
    08 مرداد 1401 - 2:06
    شناسه : 202696
    0

    فعالیت در زمینه صادرات عسل از مزایایی خوبی بهرمند می باشد. اگر مراکز تولید کننده عسل بتوانند این محصول را باکیفیت بالا تولید نمایند قطعا مشتریان زیادی نیز خواهند داشت.

    پ
    پ

    با بازاریابی و برند سازی می توان خود را مطرح کرده تا مشتریان مد نظرتان شما را به عنوان فروشنده، تاجر، تولید کننده عسل بیابند. بعد از برند سازی و بازاریابی فرآیندی طی می شود تا مشتریان از قیمت ها اطلاع پیدا کنند و پول را واریز کنند و معامله انجام گیرد.

    1. تعیین هزینه گمرکی
    2. گرفتن صدور مجوز کالا
    3. گرفتن تاییدیه بهداشت
    4. حمل کالا تا گمرک
    5. گرفتن گواهی نامه بازرسی

    در بعضی مواقع بیمه کردن محصول تا مقصد

    بعد از انجام معامله برای ارسال بار چه مراحلی باید طی شود؟

    این مراحل تقریبا در تمامی محصولات یکسان است که برای صادر کردن لازم است طی شود. صادرات عسل یک محصول سخت فاسد می باشد و دیر فاسد می شود حمل و نقل آن بسیار آسان است و زحمت زیادی برای صادر کردن از این بابت ندارد.

    برخی از این کشورها (کشورهای حوزه خلیج فارس، چین، ترکیه، کشورهای اروپایی) به صورت مستقیم عسل را از کشور ایران وارد می کنند و برخی دیگر ازآن ها از طریق واسطه و غیرمستقیم عسل را از ایران خریداری می کنند.

    صادرات عسل و درآمد زایی مناسب

    فعالیت در زمینه صادرات عسل از مزایایی خوبی بهرمند می باشد. اگر مراکز تولید کننده عسل بتوانند این محصول را باکیفیت بالا تولید نمایند قطعا مشتریان زیادی نیز خواهند داشت. چرا که تقاضایی بالای عسل سبب شده است تا به عنوان یک شغل درآمد زایی خوب شناخته شود.

    وجود مراتع مختلف و گیاهان فراوانی که وجود دارد پرورش زنبور عسل موفقیت آمیز می باشد و می توان انواع عسل های طبیعی و با کیفیت را در سراسر کشور تولید نمود.

    اما عسلی که مراکز فروش عرضه می نمایند باید دارای چه ویژگی های باشد که بتواند به عنوان یک کالای صادراتی موفق عمل نموده و مشتریان زیادی از کشور های مختلف داشته باشد؟ آیا همه عرضه کنندگان بازار محصول با کیفیت را برای فروش مشتریان خود معرفی می نمایند؟

    1. عسل باید دارای رنگ و ظاهری زیبا باشد.
    2. عسل باید دارای بهترین مزه باشد.
    3. توجه نمودن به شکرک زدگی عسل
    4. توجه داشتن به قیمت عسل
    5. توجه به موم های موجود در عسل

    چگونه به عراق عسل صادر کنیم؟

    شناسایی صادرات عسل عراق از اهمیت بالایی برخوردار است چرا که اگر مشتریان با خوبی با خصوصیات یک عسل طبیعی آشنا باشند می توانند بدون هیچ گونه مشکلی بهترین نوع عسل را سفارش و خریداری نمایند.

    اما با وجود این که شناخت عسل طبیعی کار مشکلی می باشد مراکز فروش و عرضه معتبر این محصول با استفاده از کارشناسان متخصص و حرفه ای در زمینه عسل به هنگام خرید مشتریان آنها را با خصوصیات عسل آشنا می نمایند تا بتوانند با اعتماد بیشتری خریداری نمایند.

    معرفی انواع عسل های بازار

    مقایسه نمونه های مختلف عسل

    شناسایی بهترین عسل های تولید شده

    آشنا نمودن مشتریان با لیست قیمت های عسل

    ارسال سفارش مشتریان به مناطق مختلف

    خوشبختانه فعالیت مراکز فروش عسل طبیعی باعث شده است تا به عنوان یک برند شناخته شوند و مشتریان بسیاری از مناطق مختلف داشته باشند. این عامل سبب شده است تا شرایط صادرات عسل به عراق نیز فراهم گردد و به عنوان یک صادر کننده بزرگ درآمد زایی خوبی داشته باشند.

    خواص عرق کاسنی با عسل

    مشکلات پوستی و آکنه های صورت را می توانید با راه حل هایی طب سنتی مختلف رفع کنید. یکی از بهترین راه برای رفع مشکلات پوستی عرق کاسنی با عسل را به شما پیشنهاد می کنیم. در ادامه مطلب از خواص این محصول بهره مند می شویم با ما همراه باشید.

    به دلیل کبد چرب، اختلال هرمونی، طبع گرم پوست انسان جوش میزد با مصرف عرق کاسنی با عسل در دمنوش ها یا ماسک صورت می توانید در سلامتی جسم و جانتان تاثیر مفیدی بگذارد.

    این دو محصول با ارزش سرشار از مواد معدنی نظیره: آهن، منزیم، ویتامین های K، C می باشد. در واقع ویتامین ها برای بدن بسیار نیاز است و باید تامین شود.

    با پیشرفت علم و بشریت ماسک های طبیعی و غیر طبیعی بسیاری در بازار تولید و عرضه می شود.

    امروزه با استفاده از ماسک طبیعی ترکیب عسل و عرق کاسنی یکی از ماسک های برگزیده در طب سنتی شناخته شده است.

    ماسک عسل و عرق کاسنی برای پوست صورت

    عرق کاسنی و عسل دارای ویتامین های گوناگونی می باشد وجود ویتامین C در ماست باعث روشنی پوست می شود. این عمر باعث جلوگیری از بیماری های پوستی مانند: اگزما، کک و مک، چروک، التهاب می شود.

    لازم به ذکر است از آنجایی که طبع ماسک عسل با عرق کاسنی سرد است برای افراد طبع گرم بسیار موثر است.

    بدین رو دمای صورت یا بدن را متعادل می کند. با توجه به پوست های مختلف ( خشک، چرب، حساس) با استفاده از این محصول می توانید اکسیژن صورت خود را به تکامل برسانید. قبل از مصرف ماسک روی قسمتی از پوست دستتان اول تست کنید بعد به صورت خود بزنید.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.