×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

کاغذ دیواری یک پوشش شیک و مناسب برای دیوار می باشد. این دیوارپوش سابقه طولانی در پوشش دیوار را دارد. از این رو پروسه های مختلفی را از نظر رنگ و طرح طی کرده است. بهتر است قبل از انتخاب پوشش برای دیوار، سبک و شیوه طراحی آن را در نظر داشته باشیم. امروزه اغلب فضاها به صورت مدرن طراحی می شوند. مدرنیته از ابتدا مورد توجه معماران قرار گرفت. از این اغلب برای طراحی یک ساختمان از روش مدرن استفاده می شود. برخی عقیده دارند که این سبک با نوع زندگی کنونی هماهنگی بیشتری دارد. به همین دلیل برای پوشش دیوار نیز از طرح های مدرن استفاده می شود. فضاهایی مانند پشت تلویزیون یا دیوار پست میز ناهارخوری برای نصب آن مناسب هستند. بهتر است از تصاویر ساده و شیک برای این کار استفاده شود.

کاغذ دیواری مدرن برخلاف طرح های کلاسیک، پیچیدگی ندارد. در این طرح ممکن است هیچ گونه نقشی مورد استفاده قرار نگیرد. در نتیجه می توان گفت که اغلب طرح های ساده برای فضاهای مدرن کاربرد دارند. البته گاهی در این محصولات از بافت نیز استفاده می شود که کار چندان هم ساده نباشد. البته در این نوع پوشش می توان از رنگ های متنوع استفاده کرد.

word image 202704 1 - خرید کاغذ دیواری اتاق خواب _ دکورآفیس -

انتخاب کاغذ دیواری مدرن و شیک برای دکوراسیون داخلی

همانطور که می دانید خرید کاغذ دیواری و نصب آن تنها برای فضای داخلی انجام می شود. زیرا این پوشش توانایی تحمل رطوبت بالا را ندارد. از این رو در فضاهای داخلی نیز بقرای آشپزخانه یا سرویس کاربردی ندارد. اما از طرح های متنوع و مدرن آن می توانید برای دکوراسیون داخلی به جز فضاهای ذکر شده به راحتی استفاده کنید. برای این کار می توانید با توجه به کاربری فضای مورد نظر، نقش آن را انتخاب کنید. نقش این پوئشش بیشتر الگوهای تکرار شونده گیاهی است. گاهی از نقوش طرح های باستانی مانند داماسک نیز برای چاپ روی آن استفاده می شود. از این رو برای هر فضا با هر نوع طراحی کاربرد خواهد داشت.

در یک دکوراسیون داخلی از متریال، عناصر و پوشش های تزیینی متنوعی می توان استفاده کرد. برخی معتقدند که دیگر انواع کاغذ دیواری برای پوشش دیوار کاربردی ندارند و باید از پوشش های جدید استفاده کرد. اما باید به یاد داشته باشیم که هر ساله طرح های جدید و متناسب با نوع طراحی امروزی، کاربرد دارند. این طرح ها با نوع طراحی مدرن هماهنگ هستند. از این رو در بسیاری از فضاهای مدرن و شیک مشاهده می کنیم که از این پوشش استفاده می شود.

کاغذ دیواری مدرن پشت تلویزیون

کاغذ دیواری دارای طرح های متنوع می باشد. بهتر است بقرای پشت تلویزیون از طرح های ساده استفاده شود. در برخی از طرح ها از متریالی مانند چوب برای این کار استفاده می شود. این متریال ساده است و طرح ندارد. به همین دلیل فضاهای زیبایی از این طریق ایجاد می شود. به همین دلیل بهتر است طرح کاغذ دیواری مورد استفاده برای این مکان نیز ساده باشد. البته داشتن بافت های ظریف مانند بافت سنگی و آجری نیز برای این فضا کاربرد دارند. این فضا ممکن است در پذیرایی، خواب یا نشیمن باشد. به هیمن دلیل باید به طرح آن توجه بیشتری شود. زیرا در هر اتاق بهتر است از نقوش مختلفی استفاده شود که با نوع کاربری هماهنگ باشد.

در یک ساختمان مدرن بهتر است از طرح های مدرن استفاده شود. این طرح ها چه برای عناصر تزیینی مانند تابلو دیواری باشند و چه برای پوشش دیوار. در هر صورت باید با نوع سبک ساختمان هماهنگ باشند. در این صورت است که یک ساختمان با طراحی متعادل ایجاد خواهد شد و زیبایی آن دو چندان می شود.

word image 202704 2 - خرید کاغذ دیواری اتاق خواب _ دکورآفیس -

شرکت کاغذ دیواری مدرن

شرکت دکورآفیس علاوه بر ارائه انواع تابلو و پوستر دیواری، طرح های متنوعی را نیز در زمینه کاغذ دیواری مدرن ارائه کرده است. این مجموعه بیشترین فروش را به صورت اینترنتی دارد. از این رو اغلب مشتریان نیز با مراجعه به سایت، نسبت به خرید کاغذ دیواری اقدام می کنند. در سایت انواع پوشش برای فضاهای مختلف با رنگ بندی و نقوش متنوع قرار داده شده است. این طرح ها اغلب مدرن اند اما در آلبوم های مختلف امکان استفاده از طرح های کلاسیک و سنتی نیز وجود دارد. این موضوع بستگی به نوع برند شرکت دارد. اغلب برندهای ایرانی نیز پوشش های با کیفیتی را در این زمینه ارائه داده اند. طرح های مدرن مشتریان بیشتری دارند و افراد بیشتری برای خرید آنها اقدام می کنند. از این رو در دکورآفیس نیز بخش عمده ای از محصولات مدرن هستند.

شرکت های متعددی با برندهای متنوع نسبت به ارائه و عرضه انواع کاغذ دیواری اقدام می کنند. هر کدام از این برند ها با توجه به سلیقه طراحان، نقوش متنوعی را ارائه می دهند. از نظر کیفیت و قابل شستشو بودن نیز این پوشش ها با یکدیگر متفاوت هستند. به همین دلیل باید از برند خوب پوشش دیوار را خریداری کرد.

کاغذ دیواری مدرن و ساده به همراه بافت

طرح های ساده برای تزیینات و پوشش های تزیینی طرفداران بیشتری دارند. زیرا که به اصطلاح این نقوش از مد نمی افتند. در واقع به دلیل مقاومت بالای کاغذ دیواری ضد آب، شما می توانید از آن برای مدت زمان بیشتری استفاده کنید. از این رو در صورتی که دارای نقوش باشد و یا طرح شلوغی باشد، بعد از مدتی خسته کننده می شود. در نتیجه باید آن را تعویض کنید. اما با خریداری تصاویر ساده این پوشش مانند یک رنگ آمیزی مقاوم می تواند تا سال ها روی دیوار باشد. به دلیل قابل شستشو بودن نیز در صورت بروز آلودگی می توانیم ان را تمیز کنیم. بهتر است طرح های مدرن برای ساختمان های مدرن نیز ساده و با نقوش ظریف انتخاب شوند.

طراحان نیز به این موضوع توجه کرده اند و برای طراحی فضا اغلب از طرح های ساده و تک رنگ استفاده می کنند. از این رو بهتر است فضای مورد نظر را برای پوشش دیوار از قبل انتخاب کنیم و بر اساس نوع طراحی آن فضا، طرح را انتخاب کنیم. طرح های مدرن و ساده کاغذ دیواری اتاق نیز از فروش بیشتری در سایت برخوردار هستند.

word image 202704 3 - خرید کاغذ دیواری اتاق خواب _ دکورآفیس -

کاغذ دیواری کلاسیک مناسب برای چیدمان

طرح های کلاسیک کاربرد کمتری برای پوشش دیوار دارند. در واقع انواع کاغذ دیواری امروزه اغلب به صورت مدرن طراحی می شوند. در نتیجه برای فضاهای خاص از این روش استفاده می شود. بهتر است قبل از خرید پوشش به طراحی فضا و سبک آن دقت کنیم. در این راستا می توانیم از طرح های کلاسیک استفاده کنیم. این طرح ها اغلب پیچیده تر از طرح های مدرن هستند. به همین دلیل در هنگام خرید باید به این نکته دقت شود. طرح های پیچیده دارای نقوشی مانند گل، گیاه و … هستند. این نقوش در سراسر طول این پوشش تکرار و یک طرح کلی را پدید می آورند. در اروپای کلاسیک اشراف از این پوشش برای دیوارها به صورت سرتاسری استفاده می کردند. در نتیجه می توان گفت که پوشش های مختلف در زمان های مختلف به صورت متفاوتی اجرا می شده اند.

در حال حاضر از این نوع پوشش با متراژ کمتری برای فضاهایی مانند نشیمن و پذیرایی استفاده می شود. زیرا که امروزه نباید معماری پیچیده باشد. البته در صورتی که طرح به صورت کلاسیک باشد، می توان از ابعاد بیشتری برای پوشش دیوار استفاده کرد. شما می توانید برای خرید کاغذ دیواری به سایت مراجعه و نسبت به خرید طرح مورد نظر اقدام کنید.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.