×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

نمایندگی-ال-جی-مشهد-تعمیرات-تلویزیون

  1. عدم نمایش صفحه نمایش :

ممکن است با یک تلویزیون LED مواجه شوید که صفحه نمایش را نمایش نمی دهد. گاهی حتی یک راه اندازی مجدد سریع هم مشکلات را حل نمی کند. اگر این اتفاق برای شما بیفتد، به احتمال زیاد منبع تغذیه تلویزیون LED شما دارای یک قطعه آسیب دیده است. اغلب، آسیب در منبع تغذیه ریشه در یک خازن آسیب دیده است که معمولاً در هنگام نوسانات برق اتفاق می افتد. (به همین دلیل توصیه می شود برای جلوگیری از آسیب از یک محافظ برق با تلویزیون LED خود استفاده کنید!)

اکنون، اگر آسیب وارد شده است، بهتر است یک تکنسین ماهر به تلویزیون خود نگاه کنید. به احتمال زیاد خازن آسیب دیده ای دارد که اغلب پف کرده یا نشتی به نظر می رسد. میتوانید به سایت نمایندگی ال جی تعمیرات لوازم صوتی و تصویری به آدرس

https://www.agnesh.com/agnesh-services وارد شوید و درخواست کمک و خدمات را از نمایندگی رسمی اگنش داشته باشید.

  1. خطوط افقی در هنگام راه اندازی ظاهر می شوند:

مشکل ظاهر شدن خطوط روی صفحه نمایش معمولاً با ست تاپ باکس ها مرتبط است. این به این دلیل اتفاق می افتد که بسیاری از ستاپ باکس ها تنها می توانند سیگنال ورودی کم را تولید کنند، در حالی که تلویزیون های LED برای نمایش صحیح به سیگنال ورودی بالا نیاز دارند.

بهترین راه حل برای این کار این است که به ستاپ باکس HD بروید.

. میتوانید به سایت نمایندگی تعمیرات لوازم صوتی و تصویری به آدرس

https://www.agnesh.com/agnesh-services وارد شوید و درخواست کمک و خدمات را از نمایندگی رسمی اگنش داشته باشید.

  1. تلویزیون ال ای دی صدا ندارد :

یکی دیگر از مشکلات رایج بسیاری از تلویزیون های LED مشکلات صدا است.

راه های مختلفی برای تشخیص این موضوع وجود دارد:

اگر در حال تماشای ویدیو از درگاه USB هستید، ممکن است بخواهید منابع دیگری را امتحان کنید. اگر صدا در تلویزیون یا پلتفرم‌های پخش جریانی دیگر کار می‌کند، کدک‌های تلویزیون احتمالاً زبان صوتی یا رمزگذاری ویدیو را نمی‌شناسند. در این صورت، باید فایل ویدیویی را به فرمت سازگار با تلویزیون خود تبدیل کنید.

کار دیگری که باید انجام دهید این است که تلویزیون خود را ریست کنید. بسته به مدل تلویزیون خود، تنظیم مجدد تلویزیون شامل خاموش کردن آن و جدا کردن آن از برق و سپس راه اندازی مجدد آن پس از چند دقیقه است.

اگر پس از تنظیم مجدد تلویزیون همچنان صدایی شنیده نمی شود، یک بلندگوی خارجی را به خروجی HDMI دستگاه های سازگار با eARC یا جک های خروجی صدا وصل کنید. اگر صدا از بلندگوها خارج شود، آسیب احتمالاً به بلندگوهای داخلی تلویزیون متصل است.

اما، اگر صدا وجود نداشته باشد، مشکل در یکی از اجزای تقویت کننده تلویزیون است. تلویزیون های LED دارای تقویت کننده های داخلی در بلندگوهای خود هستند. تعمیر این مشکل نسبتاً ساده است، زیرا فقط مستلزم تعمیر و نگهداری متخصص متخصص برای تعویض تراشه IC صوتی آسیب دیده است.

میتوانید به سایت نمایندگی تعمیرات لوازم صوتی و تصویری اگنش به آدرس

https://www.agnesh.com/agnesh-services وارد شوید و درخواست کمک و خدمات را از این نمایندگی رسمی داشته باشید.

تعمیرات-تلویزیون-ال-جی-در-مشهد

  1. تلویزیون ال ای دی به وای فای متصل نمی شود:

اتصال Wi-Fi یکی دیگر از مشکلات رایج برای کاربران تلویزیون هوشمند LED است.

برای کمک به تشخیص مشکل، اولین چیزی که باید بررسی کنید این است که مشکل کجاست.

برای آزمایش اینکه آیا تلویزیون یا روتر Wi-Fi مقصر است، باید بررسی کنید که آیا دستگاه های دیگر می توانند به شبکه شما متصل شوند یا خیر. سرویسی مانند Netflix یا YouTube را در دستگاه دیگری پخش کنید.

اگر بتوانید استریم کنید، به این معنی است که به احتمال زیاد مشکل از تلویزیون است. . میتوانید به سایت نمایندگی تعمیرات لوازم صوتی و تصویری به آدرس

https://www.agnesh.com/agnesh-services وارد شوید و درخواست کمک و خدمات را از نمایندگی رسمی اگنش داشته باشید.

  1. تصویر روی صفحه نمایش کشیده یا مخدوش شده است:

ممکن است متوجه شوید که تصویر روی تلویزیون LED شما درست به نظر نمی رسد. ممکن است کشیده، بریده شده یا له شده به نظر برسد.

اگر اینطور باشد، به احتمال زیاد تلویزیون LED شما تنظیمات تصویر اشتباهی دارد.

احتمالاً از تنظیمات تصویر اشتباه برای رسانه استفاده می کنید یا به طور تصادفی تنظیمات را تغییر می دهید. یا در برخی موارد، تلویزیون قاب را بریده است تا مناسب باشد.

می‌توانید با نگاه کردن به گزینه‌های مربوط به Zoom، Stretch و یا Resolution (مانند ۱۶:۹ یا ۴:۳) این مشکل را برطرف کنید. سپس باید این تنظیمات را انجام دهید تا کادربندی درست باشد.

  1. Soap Opera Effect:

جلوه Soap Opera به حرکت غیرطبیعی صفحه نمایش اشاره می کند، که اثر تلاش تلویزیون برای رندر ۶۰ یا بیشتر فریم در ثانیه زمانی است که ویدیو برای آن رندر نمی شود.

برای اینکه ایده ای به شما بدهد، فیلم ها با سرعت ۲۴ فریم در ثانیه رندر می شوند، در حالی که پخش های تلویزیونی با سرعت ۳۰ فریم در ثانیه رندر می شوند. تلویزیون ها دارای نرخ تازه سازی هستند که تا ۱۲۰ هرتز می رسد و می توانند تا ۱۲۰ فریم در ثانیه نمایش دهند. همچنین دارای پردازش تصویر است که حرکت را صاف می کند.

این ویژگی‌ها کمک می‌کنند ویدیوهای ۲۴ یا ۳۰ فریم بر ثانیه به آرامی روی صفحه نمایش داده شوند، اما به حدی می‌رسند که خیلی نرم و غیرطبیعی هستند، از این رو جلوه Soap Opera می‌شود. این ویژگی برای تماشای بازی های ورزشی یا ویدیویی مفید است، اما فیلم ها و برنامه های تلویزیونی به نظر نمی رسد.

این مشکل را می توان به راحتی با خاموش کردن صاف کردن برطرف کرد. هنگامی که به حالت تئاتر یا سینما بروید، بسیاری از تلویزیون ها به طور خودکار عملکرد صاف کردن را غیرفعال می کنند، بنابراین می توانید فقط به دنبال گزینه تصویر باشید.

  1. صفحه نمایش خیلی تاریک است :

ممکن است متوجه شوید که تلویزیون شما تیره تر از حد معمول می شود، که اغلب مربوط به سنسور نور است که یک ویژگی صرفه جویی در مصرف انرژی است.

اما همه سنسورهای نور برابر نیستند، به همین دلیل است که وقتی سنسور نور قادر به تشخیص درست نور نیست، برخی از تلویزیون‌ها تیره‌تر می‌شوند.

بهترین راه برای حل این مشکل، خاموش کردن سنسور نور است.

این تنظیم معمولاً در تنظیمات تصویر در منوی نور پس زمینه یافت می شود.

برای برخی از تلویزیون ها، می توانید این ویژگی را در بخش صرفه جویی در انرژی پیدا کنید.

برای برخی از تلویزیون‌ها، ممکن است مجبور شوید حالت تصویر ذخیره خودکار را نیز غیرفعال کنید، که روشنایی تلویزیون را نیز تنظیم می‌کند. اگر هر یک از ویژگی های صرفه جویی در انرژی تلویزیون خود را خاموش کنید، می توانید نتایج بهتری دریافت کنید.

  1. رنگ های تصویر نمایش بهم ریخته است :

ممکن است مواقعی متوجه شوید که صفحه نمایش دارای رنگ های آبی یا سبز بیش از حد است، زمانی که می دانید محتوا نباید اینطور به نظر برسد. این بدان معنی است که شما باید رنگ تلویزیون خود را کالیبره کنید. کالیبره کردن تلویزیون شما فقط رنگ های بیش از حد را برطرف نمی کند. همچنین به شما کمک می کند تا بهترین رنگ ها را از تلویزیون خود دریافت کنید.

برای رفع این مشکل، باید تنظیمات تصویر تلویزیون خود را باز کنید و تنظیمات را انجام دهید.

هر تنظیمات تصویر مربوط به فیلم بهترین کالیبراسیون رنگ را خواهد داشت. خوب است آن را روی Movie یا Cinema تنظیم کنید تا دمای رنگ خوبی داشته باشد.

اگر تلویزیون شما این ویژگی را ندارد، باید تعادل رنگ سفید یا دمای رنگ را تنظیم کنید. آن را روی Warm تنظیم کنید تا یک تنظیم رنگ کالیبره شده دریافت کنید.

اگر تنظیمات وجود نداشته باشد، یا اگر تنظیمات متفاوتی وجود دارد، باید پیمایش کنید و آزمایش کنید که کدام تصویر دارای کمترین سطح آبی و سبز و بالاترین سطوح رنگ های قرمز و صورتی است. یا هر چیزی که به نظر شما مناسب است!

به یاد داشته باشید که همه تلویزیون ها کالیبراسیون رنگ خوبی ندارند. به همین دلیل خوب است که بنشینید و تنظیمات رنگ را بررسی کنید.

خدمات-اگنش-نمایندگی-تعمیرات-تلویزیون

شرکت اگنش یکی از مجموعه‌های فعال و پیشرو در ارائه خدمات مرتبط با تعمیرات محصولات صوتی و تصویری ال جی در مشهد است. که فعالیت خود راهمزمان با ورود محصولات ال جی به کشور، آغاز کرده است. اگنش نمایندگی ال جی در مشهد در ۸ حوزه ذیل فعال است:

۱.تعمیرات تلویزیونled ال جی در مشهد

۲.تعمیرات تلویزیون lcd ال جی در مشهد

۳.تعمیرات دستگاه های صوتی و سینمای خانگی ال جی در مشهد

۴.تعمیرات دوربین های عکاسی و فیلمبرداری ال جی در مشهد

۵.تعمیرات دستگاه های دیتاپروژکتور ال جی در مشهد

۶.تعمیرات دستگاه های ویدیو تیپ ال جی در مشهد

۷. تعمیرات انواع بردهای تلویزیون ال جی در مشهد

۸.مشاوره تلفنی رایگان جهت محصولات ال جی

تعمیرات-تلویزیون-ال-جی-مشهد-اگنش

برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت اگنش آدرس :

https://www.agnesh.com مراجعه کنید.

تاریخچه تلویزیون شرکت ال جی

تلویزیون های ال جی توسط شرکت الکترونیکی کره جنوبی ال جی الکترونیکس تولید می شوند. ال جی از سال ۲۰۱۳ دومین تولید کننده تلویزیون ال سی دی در جهان بوده و همچنین چهارمین شرکت بزرگ مستقر در کره است.

ال جی در سال ۱۹۶۶ با تلویزیون ۱۹ اینچی سیاه و سفید VD-191 وارد بازار تلویزیون کره شد. ال جی اولین تلویزیون پلاسما ۶۰ اینچی جهان را در سال ۱۹۹۸ عرضه کرد. در سال ۲۰۱۰، ال جی اولین تلویزیون OLED این شرکت را به نام ۱۵ اینچی LG 15EL9500 تولید کرد. ال‌جی به اصلاح فناوری خود ادامه داد و یک تلویزیون OLED 55 اینچی را در سال ۲۰۱۲ عرضه کرد که در آن زمان بزرگترین در نوع خود بود.

در ژوئن ۲۰۱۶، شرکت ال‌جی تلویزیونی را به طور انحصاری در هند منتشر کرد که برای دفع پشه‌ها طراحی شده بود. ال‌جی ادعا می‌کند که پشه‌ها توسط امواج مافوق صوت که برای انسان قابل شنیدن نیست و این شرکت از آن به عنوان “فناوری دور از پشه” یاد می‌کند، جلوگیری می‌کنند.

از سال ۲۰۲۰، خط تلویزیون های ال جی شامل تلویزیون های OLED، تلویزیون های نانو سلولی، تلویزیون های ۸K و تلویزیون های ۴K Ultra HD می شود. فناوری نانو سلول این شرکت ادعا می کند که رنگ ثابتی را از هر زاویه دید ارائه می دهد و می تواند تا یک میلیارد رنگ را پشتیبانی کند. تلویزیون های Super UHD ال جی با منابع HDR (محدوده دینامیکی بالا) سازگار هستند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.